Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Gdańsk: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Komisariatu Policji w Miastku ul. Sikorskiego 2
Numer ogłoszenia: 357076 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Komisariatu Policji w Miastku ul. Sikorskiego 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Komisariatu Policji w Miastku ul. Sikorskiego 2. Zakres robót obejmuje : - Zabezpieczenie elementów budynku mogących ulec uszkodzeniu przy - osadzeniu okien z PCV - odkucie tynku pasami bezpośrednio przy ościeżnicy okien drewnianych, - demontaż skrzydeł okiennych, - wymontowanie ościeżnic okien drewnianych,skrzynkowych - osadzenie okien z profili PCV z zachowaniem architektury, wymiarów, - podziałów, w kolorze białym, wyposażonych w nawiewniki higroskopijne - z regulacją wietrzenia w ilości 85 szt, - montaż parapetów wewnętrznych z posformingu, - montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, - uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych ościeży, - malowanie ościeży, - wyniesienie zdjętych skrzydeł okien i ościeżnic na zewnątrz budynku, - wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki nie nadających się do - ponownego montażu, - posprzątanie miejsc wykonywania robót budowlano - montażowych,oraz umycie stolarki okiennej po montażu Okna wykonane z profili PCV, kolor biały, pięciokomorowe , okucia obwiedniowe. Szyby zespolone o podwyższonych parametrach izolacji termicznej , Współczynnik U mniejsze lub równe 1,1 /Wxm2 K - 1,2 W/m2K. Nawiewniki higroskopijne z regulacją wietrzenia typu np. AERECO EMM-wydajnośc 50m3/h lub porownywalne w ilości 85 szt. Pianka montażowa i silikon. Przechowywanie w magazynach półotwartych lub zamkniętych, suchych i przewiewnych, zabezpieczonych przed opadami atmosferycznymi. Wszystkie użyte materiały budowlane musza być w I gatunku i posiadać aktualne aprobaty i certyfikaty zezwalające do stosowania w budownictwie. ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- III.3.3) Potencjał techniczny - Wykonawca musi wykazać się przynajmniej jedną realizacją o wartości nie mniejszej niż 170000 zł brutto lub dwoma o wartości 85000 zł brutto . Realizacje należy podać za okres ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (wypełnić zał. nr 4a).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi zaprezentować min. 1 osobę kadry technicznej który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności budowlano-konstrukcyjnej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo 3.Wycena kosztowa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Roboty dodatkowe i zamienne nie objęte zamówieniem , których konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy zostaną potwierdzone stosownymi protokółami konieczności spisanymi z udziałem przedstawicieli stron umowy. Roboty te których wartość nie przekracza 50% uprzedniego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany wykonać na dodatkowe zamówienie z wolnej ręki, /po uprzednim postępowaniu /przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów po podpisaniu aneksu do niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa konfiguracji istniejącego w obrębie systemu CWBK Modułu eCRF, dostarczeniu i udostępnieniu eCRF wraz z modułem IWRS dla niekomercyjnych badań klinicznych, dla których Sponsorem jest GUMed
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez Al. Grunwaldzką w rejonie skrzyżowania z ul. Antoniego Lendziona w Gdańsku".
- Usługa całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu i ich elementów zatrzymanych do dyspozycji Prokuratury Okręgowej w Gdańsku i prokuratur okręgu gdańskiego.
- Dostawa jednego samochodu osobowego
- Usługa polimeryzacji podłóg w budynkach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Modernizacja ul. Kowalskiej w Gdańsku" w ramach zadania pt.: "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Robota budowlana w zakresie wymiany stolarki drewnianej w zasobie mieszkaniowym, zarządzanym przez ZZK - 2 zadania.
- SVA/U/4620-55/2024: Przebudowa kotłowi opalanej paliwem stałym na olejowa w budynku nr 114 na terenie kompl. wojsk. w m. Szeroki Bór Piski.
- Remonty budynków nr 39,97,98,99 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Regnach , 95 - 040 gm. Koluszki
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- SVA/U/4620-47/2024: Docieplenie budynku nr 27 i 64 na terenie kompl. wojsk. w m. Miedwie-Bielkowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.