eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Wykonawstwo prac z zakresu hodowli lasu z dostawą sadzonek, ochrony lasu i użytkowania lasów na terenie lasów komunalnych gminy Wiązownica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-02

Ogłoszenie nr 35703 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.

Wiązownica: Wykonawstwo prac z zakresu hodowli lasu z dostawą sadzonek, ochrony lasu i użytkowania lasów na terenie lasów komunalnych gminy Wiązownica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22502-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 26340-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica, krajowy numer identyfikacyjny 55167400000, ul. Wiązownica  208, 37522   Wiązownica, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31, faks , e-mail ugwiazownica@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wiazownica.com, www.bip.wiazownica.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonawstwo prac z zakresu hodowli lasu z dostawą sadzonek, ochrony lasu i użytkowania lasów na terenie lasów komunalnych gminy Wiązownica

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZ.271.1.207

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące prace związane z gospodarką leśną , zgodnie z ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tj. Dz. U z 2014 r. poz. 1153 ze zmianami) tj. prac z zakresu hodowli lasu z dostawą sadzonek, ochrony lasu, użytkowania lasu, zrywki drewna na terenie lasów komunalnych Gminy Wiązownica w 2017 r. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z Uproszczonym Planem Urządzenia lasu. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie na podstawie protokołów - zleceń - prac przekazanych do wykonania. Odbiór jakościowo - ilościowy wykonanych prac dokonany zostanie protokołem odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury (rachunku). Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac do uporządkowania powierzchni leśnej, na której prowadzone były prace leśne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. zmniejszenia zakresu prac lub zmiany lokalizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby w trakcie realizacji zamówienia okazało się, że wykonanie pełnego zakresu zamówienia jest niekorzystne dla Zamawiającego, lub z innych względów nie leży w interesie publicznym ( np. zmiany środowiska, rozród szkodników, brak nabywców itp.) Podstawowe obowiązki i warunki prowadzenia i wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia: ? wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną. ? wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. ? wykonawca zobowiązany jest wyposażyć personel w kamizelki odblaskowe celem zapewnienia właściwej widoczności pracownika podczas wykonywania prac w lesie. ? wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać zasad BHP podczas wykonywania prac w lesie. 1.W ramach zamówienia planuje się wykonanie następujących prac z zakresu hodowli, użytkowania i ochrony lasu: ? melioracje agrotechniczne, ? orka powierzchni (LPZ na pasy) ? sadzenie na glebie nieprzygotowanej wielolatek (siekiero motyka) ? sadzenie na glebie przygotowanej (sosna jednoroczna pod kostur), ? sadzenie na glebie przygotowanej wielolatek, ? transport sadzonek, ? dołowanie sadzonek, ? pielęgnacja (wykaszanie, tasakowanie, przycięcie na bezpieńkę), ? czyszczenia wczesne, ? czyszczenia późne, ? pozyskanie drewna - drewno wielkowymiarowe, ? pozyskanie - drewno stosowe, ? pozyskanie - drewno kopalniak, ? pozyskanie - drewno żerdzie, ? zrywka drewna, ? pasy p.poż. (mineralizacja) ? porządkowanie pasów p.poż. ? likwidacja nielegalnych wjazdów, ? wycinanie zakrzaczeń na rowach, ? konserwacja rowów melioracyjnych (odmulenie 30 cm.), ? wykonanie przepustów na rowach melioracyjnych ( wraz z materiałami, kręgi fi 600), ? remonty szlaków zrywkowych (nawiezienie piasku), ? remonty szlaków zrywkowych (wyrównanie), ? remont ogrodzeń gniazd (wraz z materiałem), ? ściąganie siatki z gniazd ( wykorzystana do grodzenia gniazd) ? grodzenie gniazd (z materiałem - słupki, bez siatki) ? palikowanie modrzewia ( 1 000x 3 paliki) ? czyszczenie budek lęgowych, ? ścinka drzew trudnych (zadrzewienia) praca pilarza, ? ścinka drzew trudnych (zadrzewienia) ciągnik zrywkowy ? chemiczne zabezpieczenie upraw (wraz ze środkiem) ? sadzonki Dbs 2/1/ kl. I, ? sadzonki Bk 2/1 kl. I, ? sadzonki Św 2/0 kl. I, ? sadzonki So 1/0 kl. I, ? sadzonki Brz 2/0 kl. I, ? sadzonki Md 2/1 kl. I Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze usług- zał. do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77200000-2
Dodatkowe kody CPV: 77210000-5, 77211100-3, 77211400-6, 77211600-8, 77230000-1, 77231000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT331058.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Budowlanych i Leśnych Kazimierz Magryś,  ,  Ryszkowa Wola10,  37-544,  Zapałów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 349746.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 349746.30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349746.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.