eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Remont dachu budynku głównego szpitala w Krośnie Odrzańskim przy ul. Kościuszki.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Krosno Odrzańskie: Remont dachu budynku głównego szpitala w Krośnie Odrzańskim przy ul. Kościuszki.
Numer ogłoszenia: 357008 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim , ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3830218, faks 068 3830236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krosno-odrz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku głównego szpitala w Krośnie Odrzańskim przy ul. Kościuszki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku głównego szpitala w Krośnie Odrzańskim przy ul. Kościuszki. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności z: ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku- Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.), a także zgodnie z załączonym przez Zamawiającego przedmiarem robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: 1) STWIOR 2) przedmiarze robót, 3. Warunki realizacji: 1) wykonawstwo winno być zgodne ze STWIOR i przedmiarem robót stanowiących opis przedmiotu zamówienia, 2) techniki, technologie oraz materiały opisane w ww. dokumentacji stanowią minimalne wymagania techniczne; Wykonawca winien zabezpieczyć realizację zadania wskazanymi technikami, technologiami, i materiałami lub im równoważnym, 3) Wykonawca składający ofertę z zastosowaniem materiałów i urządzeń równoważnych zobowiązany jest do zapewnienia i udokumentowania ich równoważności przed montażem, instalacją oraz budową wskazanych materiałów oraz po zaakceptowaniu przez Zamawiającego w formie pisemnej, 4) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5-letniej gwarancji za wykonane roboty budowlane licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy, 5) Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 6) w przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów przedłożonych przez Zamawiającego Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić w pierwszej kolejności Zamawiającego, następnie inspektora nadzoru inwestorskiego, 7) Zamawiający po konsultacjach z osobami posiadającymi wymagane prawem uprawnienia podejmie stosowne decyzje o dokonaniu ewentualnych zmian i poprawek w dokumentacji oraz w wykonawstwie inwestycji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.26.14.10 - Izolowanie dachu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie robót tj. dotyczących remontu dachu, o wartości co najmniej 200.000,00 zł

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Mają do dyspozycji pracownika posiadającego uprawnienia kierownika budowy legitymującego się 5 letnim stażem pracy w branży konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian do zawartej umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) dotyczących: 1) błędów pisarskich lub rachunkowych w treści umowy, 2) opóźnienia w realizacji robót budowlanych z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, powodujące zmianę ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy, 3) opóźnienia w realizacji robót wynikające z konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia powodująca zmianę terminu realizacji umowy, 4) opóźnienia w realizacji robót budowlanych wynikające z wystąpienia robót dodatkowych 5) wystąpienie opóźnień w realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy powstałych na skutek nagłego działania sił zewnętrznych takich jak np. zapadnięcie się ziemi, pożar, powódź, ulewa, trąba powietrzna, wysokie mrozy, wysokie opady śniegu, uniemożliwiających wykonanie zamówienia powodujących konieczność przedłużenia ostatecznego terminu realizacji umowy, 6) odstąpienia od kar umownych w przypadku wskazanym w pkt 3, 4 i 5 7) w przypadku pojawienia się okoliczności, o których mowa w pkt 2, 3, 4 i 5 dopuszcza się możliwość zmiany warunków płatności tj. podziału płatności na dwie części w zależności od stopnia zaawansowania robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosno-odrz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B 66-600 Krosno Odrzańskie sekretariat (pok. nr 115).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.