eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › EZP-2012/14/08/06

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Gdańsk: EZP-2012/14/08/06
Numer ogłoszenia: 357006 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304782 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Orzeszkowej 1, 80-208 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5203995, faks 058 5204092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZP-2012/14/08/06.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Słownik C P V 452600007 454530007 Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i pomieszczeń budynku administracyjnego Zamówienie podzielono na dwie części Część 1 Roboty remontowe dachu kominów i obróbek blacharskich miejscowa wymiana uszkodzonego pokrycia z papy termozgrzewalnej przemurowanie uszkodzonych kominów wentylacyjnych wykonanie nowych czap kominowych wymiana rynien dachowych częściowa wymiana i konserwacja obróbek blacharskich Cześć 2 Roboty remontowe wewnętrzne budynku administracyjnego wymiana posadzek w pomieszczeniach wymiana stolarki drzwiowej wyburzenia i wznoszenie ścianek działowych wykonanie tynków wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów malowanie ścian i sufitów układanie terakoty i licowanie ścian płytkami prace wykończeniowe wymiana osprzętu sanitarnego wymiana instalacji elektrycznej w całym budynku administracyjny i garażowy wymiana osprzętu elektrycznego w całym budynku administracyjny i garażowy Każda część będzie oceniana odrębnie i może stanowić przedmiot odrębnej umowy Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia z zastrzeżeniem paragrafu 11 ust 2 umowy zawierają Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia S I W Z Dokumentacja Przedmiary Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót rysunki techniczne ogólna charakterystyka obiektu Dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego Wykonawca w cenie uwzględni opracowanie dokumentacji powykonawczej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Roboty remontowe dachu, kominów i obróbek blacharskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana EFAK Sp.J. Edmund Figurski, Andrzej Kotecki, ul. Narwicka 1, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18804,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21156,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21156,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Roboty remontowe wewnątrz budynku administracyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BOLEK I LOLEK Budownictwo, Remonty Bogdan Janusz, ul. Górna 2, 83-250 Skarszewy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 378091,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 261521,46

  • Oferta z najniższą ceną: 261521,46 / Oferta z najwyższą ceną: 355399,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.