eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro na wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-07-07

POZYCJA 35696

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zduńska Wola: przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro na wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości: "Żytnia 18", zarządzanej przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" Sp. z o.o., do kontaktów: Anna Witczak - Specjalista ds. Organizacji remontów w dziale Inwestycji i Planowania w sprawie procedury przetargowej w godzinach od 10.00 do 15.00, - Kinga Ratajczak - Referent- kosztorysant w dziale Inwestycji i planowania w sprawie przedmiotu zamówienia, w godzinach od 10.00 do 15.00, - Stanisław Czernik Kierownik Działu Inwestycji i Planowania w sprawie przedmiotu zamówienia, w godzinach od 10.00 do 15.00, ul. Kościelna 8, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232258, fax 043 8232449, e-mail: sekretariat@tbs-zlotnicki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.tbs.zlotnicki.akcessnet.net Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro na wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości: "Żytnia 18", zarządzanej przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości "Żytnia 18" w Zduńskiej Woli. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości "Żytnia 18" w Zduńskiej Woli polegające na: a/ocieplenie ścian zewnętrznych prefabrykowanych, warstwą styropianu o grubości 12 cm metodą lekką-mokrą. Boczne powierzchnie ościeży okien oraz powierzchnie pod parapetami należy wykonać styropianem o grubości 2 cm, b/ ocieplenie filarków międzyokiennych warstwą styropianu o grubości 18 cm metodą lekką-mokrą, c/ ocieplenie stropodachu granulatem celulozowym grubości 20 cm oraz wykonanie koniecznych prac związanych z naprawą połaci dachowej poprzez punktową naprawę dachu papą termozgrzewalną w miejscach demontażu pokrycia niezbędnego dla wykonania ocieplenia stropodachu, d/ wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych oraz w pralni, suszarni i węźle cieplnym na okna PCV o współczynniku przenikalności ciepła U=1,3, e/ wymiana drzwi do klatek schodowych na drzwi aluminiowe, f/ kompleksowa modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, zgodnie z załączonymi do SIWZ dokumentacjami technicznymi. Zadanie musi być zrealizowane zgodnie z wytycznymi, dokumentacją oraz na podstawie opracowanego audytu energetycznego dla obiektu objętego zamówieniem 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a/ są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi tj. posiadają aktualne odpisy z właściwego rejestru (KRS) lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załącząje do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem. Zakres prowadzonej działalności gospodarczej musi być zgodny z przedmiotem zamówienia pod rygorem wykluczenia z postępowania, b/ posiadają aktualne zaświadczenie o regulowaniu składek ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przwidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i załącząje do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania, c/ posiadają aktualne zaświadczenie o uiszczonych podatkach w Urzędzie Skarbowym, potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przwidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i załącząje do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania, d/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami) i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania, e/ posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załącząje do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem po rygorem wykluczenia z postępowania, f/ posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.l pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami) w przypadku, gdy składający ofertę jest podmiotem zbiorowym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załącząje do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: a/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - kserokopie uprawnień budowlanych, b/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tego typu robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą do oferty conajmniej dwie referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w terminach umownych, c/zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i opłaceniu składek, d/ wykażą się średniorocznym zatrudnieniem z okresu ostatnich 12 miesięcy poprzedzających datę ogłoszenia zamówienia na poziomie 20 osób. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: a/ sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b/ wykażą się zyskiem z prowadzonej działalności w okresie ostatnich dwóch lat przed złożeniem oferty, c/wykażą się przychodami za poprzedni rok obrachunkowy w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, d/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunki bankowe, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 zł i załączą do oferty kserokopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia poświadczony za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem. Do oferty należy załączyć wszystkie okumenty wymienione w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 14 000,00 PLN należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego o numerach podanych w SIWZ najpóźniej do godziny 10.00 w dniu otwarcia ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs.zlotnicki.akcessnet.net. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ można uzyskać nie odpłatnie w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 2 po złożeniu pisemnego wniosku o jej wydanie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 11:00, .

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.