To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-02
Ogłoszenie nr 35695 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.
Wąbrzeźno: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Wąbrzeskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie jest przewidziane do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie dla Działania 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 14544 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wąbrzeski, krajowy numer identyfikacyjny
871118773, ul.
Wolności
44,
87-200
Wąbrzeźno, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
+48566882745, faks
+48566882759, e-mail
ag@wabrzezno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wabrzezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Wąbrzeskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AG.272.1.2017.SM
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projekt pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Wąbrzeskiego" obejmuje kompleksową termomodernizację trzech budynków użyteczności publicznej: o budynku nr 2 Starostwa Powiatowego zlokalizowanego przy ul. Wolności 44 w Wąbrzeźnie; o budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół Ogólnokształcących, który jest zlokalizowany przy ul. Wolności 35 w Wąbrzeźnie; o budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie zlokalizowanego przy ul. Królowej Jadwigi 9. Wnioskodawcą projektu jest Powiat Wąbrzeski a beneficjentami ostatecznymi będą mieszkańcy powiatu, w szczególności użytkownicy termomodernizowanych budynków (placówek edukacyjnych: ZSO i ZSZ w Wąbrzeźnie oraz Starostwa Powiatowego) tj. uczniowie, nauczyciele i personel administracyjny obu placówek edukacyjnych, a także klienci Starostwa Powiatowego oraz jego pracownicy. Wnioskodawca posiada doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy UE. Planowane do termomodernizacji budynki użyteczności publicznej nie funkcjonują na obszarach objętych ochroną. Powiat Wąbrzeski uzyskał wszystkie niezbędne zezwolenia do realizacji inwestycji. Zakres prac został przygotowany zgodnie z wymogami prawa budowlanego i prawa ochrony środowiska, w tym wykonane zostały ekspertyzy ornitologiczne i chiropterologiczne. Zamówienie obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) wykonanie szczegółowej inwentaryzacji stolarek przed przystąpieniem do realizacji wymiany okien i drzwi wykazanej w opiniach Kujawsko-Pomorskiego Konserwatora Zabytków w Toruniu, zgodnie ze sztuka budowlaną oraz wiedzą techniczną. 3) wykonanie zaleceń wykazanych w ekspertyzie ornitologicznej i chiropterologicznej (załącznik nr 11) oraz opiniach Kujawsko-Pomorskiego Konserwatora Zabytków w Toruniu Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Projekt wykonawczy wraz z załącznikami (załącznik nr 8,9,10) oraz przedmiar robót. UWAGA !!! Sporządzony i przekazany przez Zamawiającego przedmiar robót stanowi materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający Wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej brutto. 1) Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z projektów jak również w nim nie ujęte, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Cena ryczałtowa wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena ryczałtowa oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. 3) Rozliczenia i płatności zostały określone w SIWZ i postanowieniach umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45320000-6,
45262520-2,
45321000-3,
45324000-4,
45421000-4,
45111220-6,
45421131-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT926106 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1131994.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.