eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Zakup koparko-ładowarki na potrzeby obsługi oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sicienko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-28

Sicienko: Zakup koparko-ładowarki na potrzeby obsługi oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sicienko
Numer ogłoszenia: 356924 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97633 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Sicienku, ul. Lipowa 1, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 58-70-690, faks 0-52 58-70-749.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki na potrzeby obsługi oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sicienko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup koparko - ładowarki na potrzeby obsługi oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sicienko. Oferowana koparko-ładowarka winna spełniać wymagania polskich przepisów dotyczących dopuszczenia do ruchu, wydanych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2012, poz. 1137 z późn. zm.) Charakterystyka techniczna koparko - ładowarki: 1) rok produkcji - koparko-ładowarka wraz z osprzętem wyprodukowana nie wcześniej niż w 2014 roku, fabrycznie nowa, jak również wszystkie podzespoły i elementy winny być fabrycznie nowe, 2) system pochłaniania energii w siłownikach, 3) silnik o mocy min. 70 kW, 4) znamionowa prędkość obrotowa silnika - 2200 obr/min, 5) przednia oś skrętna, 6) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie (hydrostatycznie), 7) skrzynia biegów manualna - min. 4 biegi do przodu i min. 3 do tyłu, 8) możliwość zmiany biegów pod obciążeniem, 9) możliwość wyboru napędu na jedną lub dwie osie, 10) zbiornik paliwa z korkiem zamykanym na klucz, 11) koła przednie z oponami o rozmiarze 18-20 cali, 12) koła tylne z oponami o rozmiarze 26-28 cali, 13) mosty wyposażone w zwolnice z przekładnią planetarną z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego, 14) kabina ogrzewana z wysoko wydajnym układem wentylacji, 15) zewnętrzne lusterka, 16) uchylne szyby boczne, 17) wycieraczki na tylnej i przedniej szybie kabiny, 18) ciśnienie robocze układu hydraulicznego min. 250 bar, 19) układ hydrauliczny o przepływie min. 150l/min, 20) błotniki na wszystkich kołach, 21) masa maszyny gotowej do pracy min. 8500 kg, 22) łyżka ładowarki typu co najmniej 4 w 1 wielofunkcyjna, otwierana (o poj. 1,0-1,1 m3) z widłami, 23) wysokość załadunku - 3,20m-3,50m 24) udźwig części ładowarkowej na widłach - powyżej 3000kg, 25) sterowanie osprzętem ładowarkowym za pomocą joysticka ze wspomaganiem hydraulicznym, 26) sterowanie osprzętem koparkowym mechaniczne za pomocą dźwigni, 27) ramię koparki teleskopowe, 28) łyżka koparkowa 300 mm z zębami (+/- 20% szerokości), 29) łyżka koparkowa 600 mm z zębami (+/- 20% szerokości), 30) łyżka koparkowa do skarpowania 1500 mm (+/- 20% szerokości), 31) głębokość kopania minimum 5,50m, 32) możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, 33) układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu, 34) szybkozłącze koparkowe mechaniczne, 35) podkładki gumowe podpór, 36) immobiliser, 37) radioodtwarzacz CD z głośnikami, 38) czujnik wysuniętych podpór, 39) oświetlenie kabiny, 40) oświetlenie drogowe, 41) oświetlenie robocze - 4 lampy przód i 4 lampy tył, 42) lampa ostrzegawcza tzw. kogut. Wymagania i warunki realizacji stawiane Wykonawcy: 1) Oferowany pojazd musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy stabilnie umocowanej, trójkąta ostrzegawczego, apteczki, skrzynki narzędziowej wraz z podstawowymi kluczami. 2) Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone: a) komplet kluczy koparko-ładowarki w liczbie dostarczonej przez producenta (min 2 kpl) b) wszelkie przedmioty dostarczone przez producenta, niezbędne do prawidłowego użytkowania koparko-ładowarki oraz osprzętu, c) następującą dokumentację w języku polskim obejmującą: - książkę serwisową koparko-ładowarki wraz z osprzętem, - fabryczna instrukcję obsługi koparko-ładowarki oraz osprzętu, wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji, - książkę gwarancyjną koparko-ładowarki oraz wyposażenia, - katalog części zamiennych, 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki. 5) Oferowany sprzęt winien mieć zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7) Pojazd winien być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz praw osób trzecich. 8) Nie dopuszcza się dostawy pojazdu wykonanego jako prototyp, seria próbna lub jako produkcja jednostkowa. 9) Wykonawca poda wszystkie konieczne telefony kontaktowe i numery fax oraz inne dane niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11) Wyżej wymienione parametry stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. 12) Oferowany pojazd może posiadać parametry lepsze bądź takie same. Warunki gwarancji na oferowaną koparko-ładowarkę: 1) Wymagane udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy, bez limitu przepracowanych godzin. 2) W okresie gwarancyjnym Wykonawca ma zapewnić: a) sprawne działanie pojazdu, b) bezpłatny serwis obejmujący pełny zakres obsług i napraw wraz z kosztami dojazdu, c) w przypadku powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy pojazdu Wykonawca zobowiązany jest w terminie 48 godzin licząc od momentu pisemnego (faksem i listem) zgłoszenia usterki lub awarii do przystąpienia do naprawy w miejscu postoju maszyny. Zakończenie naprawy winno nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od jej rozpoczęcia. d) naprawę pojazdu u użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca winien zapewnić doprowadzenie pojazdu do stacji serwisowej oraz jego odbiór i doprowadzenie z miejsca naprawy do użytkownika. Czynności te dokonywane będą na koszt Wykonawcy. 3) Koszty napraw pojazdu wynikające z wad fabrycznych w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca, w razie niemożności usunięcia wad pojazd podlega wymianie na wolny od wad. 4) Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu bez limitu osób (czas do 2 dni od dostarczenia sprzętu). 5) Zamawiający zobowiązuje się do przestrzegania zasad eksploatacji określonych w instrukcji, stosowania materiałów eksploatacyjnych uzgodnionych z Wykonawcą, a także terminowego wykonywania przeglądów gwarancyjnych. 6) Wykonawca dostarczy na własny koszt zaoferowaną koparko-ładowarkę wraz z osprzętem do siedziby Zamawiającego tj. ul. Lipowa 1 w Sicienku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Volvo Maszyny Budowlane Polska Sp. z o.o., Al. Katowicka 215, 05-831 Młochów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 286078,32

  • Oferta z najniższą ceną: 286078,32 / Oferta z najwyższą ceną: 356577,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.