eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa z montażem mebli z dostosowaniem do już istniejących dla Wydziału Nauk Społecznych przy ul. Koszarowej 3 2 ZADANIA Zadanie nr 1meble biurowe; siedziska obrotowe; regały; szafy; biurka; meble biblioteczne. Zadanie nr 2siedziska audytoryjne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Wrocław: Dostawa z montażem mebli z dostosowaniem do już istniejących dla Wydziału Nauk Społecznych przy ul. Koszarowej 3 2 ZADANIA Zadanie nr 1: meble biurowe; siedziska obrotowe; regały; szafy; biurka; meble biblioteczne. Zadanie nr 2: siedziska audytoryjne.
Numer ogłoszenia: 35690 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Koszarowa 3, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3755193, fax 071 3261011.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z montażem mebli z dostosowaniem do już istniejących dla Wydziału Nauk Społecznych przy ul. Koszarowej 3 2 ZADANIA Zadanie nr 1: meble biurowe; siedziska obrotowe; regały; szafy; biurka; meble biblioteczne. Zadanie nr 2: siedziska audytoryjne..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 tyś. euro na: dostawę z montażem mebli z dostosowaniem do już istniejących - 2 Zadania Zadanie nr 1: meble biurowe; siedziska obrotowe; regały; szafy; biurka; meble biblioteczne. Zadanie nr 2: siedziska audytoryjne.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1. Obowiązek wniesienia wadium: a) Przystępujący do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium zadanie 1 w wysokości: 3500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100), zadanie 2 w wysokości 700zł (słownie siedemset zł) na cały okres związania ofertą; b) Wadium należy wpłacić na konto Uniwersytetu Wrocławskiego we Wrocławiu: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław Nr 71 1090 2503 0000 0006 3000 0004 Z dopiskiem: wadium na postępowanie nr 8/ZP/WNS/07 zadanie nr.... Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) - przed upływem terminu składania ofert. WADIUM UZNAJE SIĘ ZA WNIESIONE Z CHWILĄ JEGO ZŁOŻENIA W KWESTURZE UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PRZY PL. UNIWERSYTECKIM 1 WE WROCŁAWIU LUB WPŁYNIĘCIA - NIE PÓŹNIEJ NIŻ DO TERMINU SKŁADANIA OFERT - NA WSKAZANE KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. c) Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6. ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku składnia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancji ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganym terminie, formie i wysokości, zostanie wykluczony z postępowania. d) Do oferty może być dołączona kopia dowodu wniesienia wadium. UWAGA: W PRZYPADKU PRZEDŁUŻENIA TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ, WYKONAWCA, KTÓRY WNIESIE NOWE WADIUM NA PRZEDŁUŻONY OKRES, POWINIEN POINFORMOWAĆ O TYM FAKCIE OSOBĘ UPRAWNIONĄ DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI W TYM POSTĘPOWANIU. POINFORMOWANIE OZNACZA ZŁOŻENIE KOPII DOWODU WNIESIENIA NOWEGO WADIUM DO SIEDZIBY BIURA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR. W PRZYPADKU NIE ZASTOSOWANIA SIĘ DO POWYŻSZEGO, ZAMAWIAJĄCY NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NIEZWRÓCONE WYKONAWCY ANEKSU GWARANCJI WADIALNYCH BĄDŹ WADIA. 2. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert); zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; b) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona; 3. Złożenie wniosku o zwrot wadium przez Wykonawcę, który został wykluczony z postępowania albo jego oferta została odrzucona jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostaje wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Powyższe okoliczności muszą jednoznacznie być określone w treści gwarancji wnoszonej w formie innej niż w pieniądzu..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożyli oświadczenie z art. 22 uPzp, zawarte w Formularzu Ofertowym - załączniku nr 2. Ponadto w tabeli poniżej przedstawiono warunki stawiane wykonawcom ubiegającym się o udzielenie niniejszego zamówienia, a także wskazano dokumenty wymagane od wykonawców potwierdzające spełnianie tych warunków. II Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie, chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. III Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 poz. A 1, niniejszego rozdziału, składa odpowiednie dokumenty, wystawione zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 Nr 87, poz. 605). IV Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 uPZP. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) co najmniej jedną dostawą podobną (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia oraz załączenia dokumentów, że dostawa ta została wykonana należycie. Przez dostawę podobną należy rozumieć zamówienie spełniające następujące warunki: Zadanie 1 a) wartość wykazanej dostawy będzie wynosić co najmniej 60 % wartości oferowanej ceny brutto w wybranym Pakiecie. b) dostawa ta ma odpowiadać swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w danym Pakiecie. Zadanie 2 a) wartość wykazanej dostawy będzie wynosić co najmniej 60 % wartości oferowanej ceny brutto w wybranym Pakiecie. b) dostawa ta ma odpowiadać swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w danym Pakiecie. 1. Wykaz dostaw wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2. Załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Społecznych ul. Koszarowa 3 ( budynek nr 21 I piętro pokój nr 124) 51-149 Wrocław.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: do dnia 5 III 2008 r. godz. 10:00 w siedzibie Wydziału Nauk Społecznych przy ul. Koszarowej 3 budynek 21 we Wrocławiu , I piętro, pokój 124..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa z montażem mebli dla Wydziału Nauk Społecznych przy ul. Koszarowej 3 2 ZADANIA Zadanie nr 1: meble biurowe; siedziska obrotowe; regały; szafy; biurka; meble biblioteczne..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: meble biurowe; siedziska obrotowe; regały; szafy; biurka; meble biblioteczne..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.11.13.00-5, 36.12.12.41-6, 36.12.12.20-3, 36.12.12.30-6, 36.15.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 70
      • 2. Jakość dostosowania do mebli istniejących - 30

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa z montażem mebli dla Wydziału Nauk Społecznych przy ul. Koszarowej 3 2 ZADANIA Zadanie nr 2: siedziska audytoryjne..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: siedziska audytoryjne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.