eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › NAPRAWA, REMONTY I BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH, ŻUŻLOWYCH, TŁUCZNIOWYCH I UTWARDZONYCH ORAZ CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY IŁAWA W 2017 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2017-03-02

Ogłoszenie nr 35680 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.

Iława: NAPRAWA, REMONTY I BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH, ŻUŻLOWYCH, TŁUCZNIOWYCH I UTWARDZONYCH ORAZ CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY IŁAWA W 2017 ROKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 376839


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Iława, krajowy numer identyfikacyjny 53276000000, ul. ul. Gen. Władysława Andersa  , 14200   Iława, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 896 492 418, faks 896 494 882, e-mail gmina@gmina-ilawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gmina-ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

NAPRAWA, REMONTY I BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH, ŻUŻLOWYCH, TŁUCZNIOWYCH I UTWARDZONYCH ORAZ CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY IŁAWA W 2017 ROKU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: - remont nawierzchni dróg gruntowych z uzupełnieniem ubytków kruszywem (pospółka), z ubytkami o głębokości średnio 10 cm za pomocą koparko-ładowarki (zadanie dotyczyć będzie dostarczenia i zakupu kruszywa samochodem ciężarowym, przewiezienia na remontowaną drogę oraz maszynowego równania dostarczonego kruszywa na drodze gruntowej), - remont nawierzchni dróg gruntowych z tłucznia (lub mielonego gruzu), z ubytkami o głębokości średnio 10 cm, za pomocą koparko-ładowarki (zadanie będzie dotyczyło załadunku posiadanego przez Zamawiającego kruszywa na samochody ciężarowe, dostawę załadowanego towaru na wskazane drogi gruntowe na terenie Gminy Iława, rozścielenia i równania dróg gminnych w miejscu dostarczenia tego kruszywa), - zbieranie poboczy do szerokości 1 metra (zadanie dotyczy dostarczenia zarówno koparki jak i samochodu do wywożenia urobku ziemi z pobocza - do wysokości istniejącej nawierzchni jezdni, w określonych lokalizacjach ustalonych w ciągu trwania umowy), - naprawa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm ( z kostką), - naprawa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm (bez kostki), - remont cząstkowy nawierzchni masą asfaltową, z ubytkami o głębokości średnio 6 cm - na zimno (zadanie będzie dotyczyło zakupu masy asfaltowej na zimno, dostawy jej do uszkodzonych odcinków jezdni i wykonania wypełnienia powstałej wyrwy - oczyszczenie, wykucie i zaklejenie), - regulacja studzienek kanalizacyjnych z materiałami i ich transportem, - montaż znaków drogowych (zadanie będzie dotyczyła montażu dostarczonych znaków drogowych, dostarczenia ich w miejsce montażu na terenie Gminy Iława i zamontowania poszczególnych znaków w pasie drogi gminnej), - konserwacja i udrożnienie rowów przydrożnych (zadanie będzie dotyczyło oczyszczenia istniejących rowów przydrożnych z nadmiaru ziemi, ewentualnego wykarczowania i usunięcia krzewów, przy użyciu maszyn i pojazdów) , - kopanie rowów odwadniających z profilowaniem skarp, - czyszczenie i udrażnianie wpustu ulicznego, - naprawa przepustu drogowego, - budowa przepustu drogowego, - remont nawierzchni dróg gruntowych z uzupełnieniem ubytków kruszywem 0 - 16 z ubytkami o głębokości średnio 10 cm, za pomocą koparko-ładowarki (zadanie dotyczy dostarczenia (zakupu) kruszywa o określonej grubości, dostarczenia go na remontowaną drogę, wypełnienia poszczególnych ubytków w drodze i ewentualne równanie drogi maszynowo (dopuszczalne na niektórych drogach - pozostałe wypełniane ręczne lub uzupełnianie koparko - spycharką) maksymalnie do 10 cm grubości), - praca koparko-ładowarki - przy pracach nieokreślonych powyżej - usługi transportowe samochodami ciężarowymi - przy pracach nieokreślonych powyżej. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlana, ustaleniami dotyczącymi sposobu wykonawstwa oraz ogólnymi specyfikacjami technicznymi wydanymi przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o. dotyczącymi ww. robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT306504.07
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ROBOTY ZIEMNE Roman Czuczko ,  ,  Brata Alberta 6A/13,  14-20,  Iława,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 267869.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235065.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 267869.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.