eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › remont budynków świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Jaworzu, Przydworzu, Wałyczyku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-22

Wąbrzeźno: remont budynków świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Jaworzu, Przydworzu, Wałyczyku
Numer ogłoszenia: 35679 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąbrzeźno , ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6871800, faks 056 6881704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynków świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Jaworzu, Przydworzu, Wałyczyku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont 3 budynków świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu we wsiach Jaworze, Przydwórz, Wałyczyk. Budynek świetlicy wiejskiej w Jaworzu - zakres robót budowlanych obejmuje: 1) docieplenie stropodachu, w tym: - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych laminowanych jednostronnie papą podkładową - 187,00 m2, - pokrycie dachów papą termozgrzewalną - 213,00 m2, - wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana instalacji odgromowej, - remont kominów, - obróbki blacharskie, 2) docieplenie ścian zewnętrznych, w tym: - wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego - cokół, - przyklejanie płyt styropianowych o grubości 8 cm, frezowanych - 154,00 m2, - wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o fakturze kamyczkowej, - malowanie elewacji, - wykonanie opaski wokół budynku 3) prace instalacyjne: - instalacje elektryczne - gniazd wtyczkowych i instalacji oświetleniowej wraz z montażem opraw oświetleniowych, - instalacja wodno - kanalizacyjna wraz z armaturą, 4) ściany i okładziny ścienne, w tym: - wykonanie gładzi szpachlowych - dwuwarstwowe wraz z gruntowaniem podłożą - 429,50 m2, - dwukrotne malowanie tynków gładkich farbą sylikatową (sufity i ściany) - 429,50 m2, - licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych wraz z gruntowaniem podłoża - 33m2, - montaż kratek wentylacyjnych, 5) podłogi i posadzki, w tym: - mocowanie do istniejących desek podłogowych płyt OSB-3, grubości 22 mm - 91,70 m2, - posadzki z paneli podłogowych - 91,70 m2, - podkład betonowy wraz z izolacja przeciwwilgociową i przeciwwodną oraz izolacją cieplną i przeciwdźwiękową pod posadzki płytkowe, - posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 46,50 m2, - cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych - 51,00 m2, 6) prace zduńskie, w tym: - przestawienie pieców licowanych kaflami - 7.050 m3, 7) montaż stolarki wewnętrznej z PCV, w tym: - montaż drzwi z PCV wraz z ościeżnicami - 9 kpl. 8) rusztowania i wywóz gruzu, w tym: - rusztowania zewnętrzne rurowe - 155,00 m2, - transport gruzu z terenu rozbiórki - 12,00 m3, 9) zagospodarowanie terenu: - montaż urządzeń zabawowych: karuzela 4 osobowa - 1 kpl., ważka podwójna - 1 kpl., huśtawka 2 osobowa - 1 kpl., urządzenia stalowe, malowane proszkowo - atestowane, Wykonawca zakupi i wyposaży budynek świetlicy wiejskiej w następujące elementy wyposażenia: 1) witryna chłodnicza o szerokości min. 54 cm, wysokości min. 134 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, wymuszona cyrkulacja powietrza, rozmrażanie automatyczne, półki w środku druciane minimum 5 szt., klasa energetyczna A - 1 szt.; 2) kuchenka wolnostojąca gazowo-elektryczna o szerokości min. 50 cm, wysokości min. 80 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, zapalarka w pokrętle, klasa energetyczna A - 1 szt.; 3) stoliki świetlicowe kwadratowe o wymiarach min. 80 cm x 80 cm x 73 cm, blat w kolorze olcha, stelaż metalowy w kolorze czarnym - 20 szt.; 4) krzesła świetlicowe o konstrukcji metalowej (rurka o średnicy min. 32 mm w kolorze czarnym) z drewnianym siedziskiem i oparciem w kolorze olcha - 85 szt. Budynek świetlicy wiejskiej w Przydworzu - zakres robót budowlanych obejmuje: 1) docieplenie stropodachu, w tym: - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych laminowanych jednostronnie papą podkładową - 154,00 m2, - pokrycie dachów papą termozgrzewalną - 179,00 m2, - wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana instalacji odgromowej, - remont kominów, - obróbki blacharskie, 2) docieplenie ścian zewnętrznych, w tym: - wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego (cokół), - przyklejanie płyt styropianowych o grubości 10 cm, frezowanych - 173,00 m2, - wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o fakturze baranek, - malowanie elewacji, - wykonanie opaski wokół budynku, - montaż parapetów zewnętrznych, 3) prace instalacyjne: - instalacje elektryczne - gniazd wtyczkowych i instalacji oświetleniowej z montażem opraw oświetleniowych, 4) ściany i okładziny ścienne, w tym: - wykonanie gładzi szpachlowych - dwuwarstwowe wraz z gruntowaniem podłożą - 390,00 m2, - dwukrotne malowanie tynków gładkich farbą sylikatową (sufity i ściany) - 530,00 m2, - przestawienie 2 pieców licowanych kaflami, - montaż kratek wentylacyjnych, 5) podłogi i posadzki, w tym: - podkład betonowy wraz z izolacja przeciwwilgociowa, przeciw wodną oraz izolacją cieplną i przeciwdźwiękową pod posadzki płytkowe, - posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 32,00 m2, - cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych - 24,00 m2, 6) montaż stolarki drzwiowej z PCV, w tym: - montaż drzwi z PCV - 1 kpl. - montaż drzwi aluminiowych z samo zamykaczem (aluminium ciepłe, szyba P 4) - 2,52 m2, 7) wymiana stolarki okiennej, w tym: - wymiana okien skrzynkowych na okna z PCV (skrzydła okienne wyposażone w nawiewniki automatyczne higrosterowane) - 29,15 m2, - montaż parapetów wewnętrznych z PCV, 8) wentylacja, 9) rusztowania i wywóz gruzu, w tym; - rusztowania zewnętrzne rurowe - 180,00m2, - transport gruzu z terenu rozbiórki - 10,00 m3, 10)zagospodarowanie terenu, w tym: - montaż urządzeń zabawowych: karuzela 4 osobowa - 1 kpl., ważka podwójna - 1 kpl., huśtawka 2 osobowa - 1 kpl., urządzenia stalowe, malowane proszkowo - atestowane, - ogrodzenie terenu z siatki wysokości do 1,8 m na słupach stalowych - 155,00 m, z wrotami - 1 kpl. i furtką 1 kpl., - utwardzenie nawierzchni kostką betonową brukową - 75,00 m2, - remont zadaszenia nad wejściem do budynku - 13 m2, Wykonawca zakupi i wyposaży budynek świetlicy wiejskiej w następujące elementy wyposażenia: 1) witryna chłodnicza o szerokości min. 54 cm, wysokości min. 134 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, wymuszona cyrkulacja powietrza, rozmrażanie automatyczne, półki w środku druciane minimum 5 szt., klasa energetyczna A - 1 szt.; 2) kuchenka wolnostojąca gazowo-elektryczna o szerokości min. 50 cm, wysokości min. 80 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, piekarnik 6-cio funkcyjny - elektryczny z termoobiegiem, zapalarka w pokrętle, klasa energetyczna A - 1 szt. Budynek świetlicy wiejskiej w Wałyczyku - zakres robót budowlanych obejmuje: 1) docieplenie stropodachu, w tym: - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych laminowanych jednostronnie papą podkładową - 122,00 m2, - pokrycie dachów papą termozgrzewalną - 122,00 m2, - wymiana rynien i rur spustowych, - obróbki blacharskie, 2) docieplenie ściany fundamentowej i cokołu, w tym: - docieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi grubości 6 cm, frezowanymi - 55,50 m2 , - izolacje przeciwwilgociowe i przeciw wodne, 3) docieplenie ścian zewnętrznych, w tym: - wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego (cokół), - wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o fakturze kamyczkowej, - przyklejanie płyt styropianowych o grubości 10 cm, frezowanych - 134,40 m2, - malowanie elewacji, - wykonanie opaski wokół budynku, - wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku, - montaż parapetów zewnętrznych, 4) prace instalacyjne, w tym: - instalacja elektryczna wewnętrzna gniazd wtyczkowych i instalacji oświetleniowej z montażem opraw oświetleniowych, - instalacja odgromowa, - instalacja wodno - kanalizacyjna wraz z armaturą, - montaż zbiornika bezodpływowego o pojemności min. 6 m3 wraz z przyłączem kanalizacji do instalacji wewnętrznej, 5) ściany i okładziny ścienne, w tym: - wykonanie gładzi szpachlowych - dwuwarstwowe wraz z gruntowaniem podłoża - 338,00 m2, - dwukrotne malowanie tynków gładkich farbą sylikatową (sufity i ściany) - 255,00 m2, - licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych wraz z przygotowaniem podłoża - 83,00 m2, 6) podłogi i posadzki, w tym: - podkład betonowy wraz z izolacją przeciwwilgociową i przeciwwodną oraz izolacją cieplną i przeciwdźwiękową pod posadzki płytkowe, - posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 32,0 m2, - cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych - 42,0 m2, - posadzki z paneli podłogowych - 57,5 m2, 7) montaż stolarki wewnętrznej z PCV, w tym: - montaż drzwi z PCV wraz z ościeżnicami - 5 kpl. 8) rusztowania i wywóz gruzu, w tym: - rusztowania zewnętrzne rurowe - 130,00 m2, - transport gruzu z terenu rozbiórki - 26,00 m3, 9) zagospodarowanie terenu, w tym: - ogrodzenie terenu z siatki wysokości do 2,0 m na słupkach stalowych - 106,00 m, wraz z furtkami - 2 kpl. i bramą wjazdową - 1 kpl., - montaż urządzeń zabawowych: karuzela 4 osobowa - 1 kpl., ważka podwójna - 1 kpl., huśtawka 2 osobowa - 1 kpl., urządzenia stalowe, malowane proszkowo - atestowane, - utwardzenie nawierzchni - dojście do budynku - 30,00 m2. Wykonawca zakupi i wyposaży budynek świetlicy wiejskiej w następujące elementy wyposażenia: 1) witryna chłodnicza o szerokości min. 54 cm, wysokości min. 134 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, wymuszona cyrkulacja powietrza, rozmrażanie automatyczne, półki w środku druciane minimum 5 szt., klasa energetyczna A - 1 szt.; 2) kuchenka wolnostojąca gazowo-elektryczna o szerokości min. 50 cm, wysokości min. 80 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, piekarnik 6-cio funkcyjny - elektryczny z termoobiegiem, zapalarka w pokrętle, klasa energetyczna A - 1 szt.; 3) stoliki świetlicowe kwadratowe o wymiarach min. 80 cm x 80 cm x 73 cm, blat w kolorze olcha, stelaż metalowy w kolorze czarnym - 20 szt.; 4) krzesła świetlicowe o konstrukcji metalowej (rurka o średnicy min. 32 mm w kolorze czarnym) z drewnianym siedziskiem i oparciem w kolorze olcha - 85 szt.; 5) meble kuchenne, długość 2 x 6,5 mb (stojące i wiszące), płyta meblowa laminowana w kolorze grusza, blat żaroodporny o grubości min. 30 mm, fronty MDF w kolorze grusza. Zestaw mebli obejmuje także wbudowany zlewozmywak dwukomorowy w kolorze inox oraz okap kuchenny o szerokości i kolorystyce analogicznej do kuchenki gazowo-elektrycznej - 13 mb. 2.Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wykonania pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej; 2) wykonania odbiorów kominiarskich; 3) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami; 4) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 5) poniesienia kosztów zużytej wody i energii elektrycznej; 6) uporządkowania i niwelacji terenu po zakończeniu inwestycji; 7) wywiezienia i utylizacji gruzu i materiałów rozbiórkowych. 3.Szczegółowy opis robót budowlanych i wyposażenia dla każdej ze świetlic zawierają: 1) dokumentacja projektowa; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiary robót; 4) wykaz wyposażenia świetlic..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zakończone roboty budowlane polegające na remoncie, budowie, przebudowie budynków użyteczności publicznej, proporcjonalne do przedmiotu zamówienia, a roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za roboty proporcjonalne do przedmiotu zamówienia zamawiający uważa wykonane roboty o wartości brutto równej i przekraczającej kwotę 500.000,00 zł. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone-za wystarczające uznane będzie przedłożenie stosownego potwierdzenia odbiorcy robót;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi ( kierownicy robót, brygadziści, majstrowie budowy) i zapewni udział przy realizacji robót kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej i należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000.00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: 1) jeżeli wystąpią wady w dokumentacji projektowej skutkujące koniecznością dokonania poprawek, zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowej a ich konsekwencją będzie zmiana rozwiązań technicznych (technologicznych i materiałowych) wykonania robót lub ich elementu a dokonywanie zmian w dokumentacji uniemożliwi lub istotnie wstrzyma realizację robót zmianie ulegnie odpowiednio sposób i termin realizacji robót. 2) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie ulegnie sposób i termin realizacji zamówienia. 3) jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, a ich wykonanie w takich warunkach miałoby wpływ na gorszą jakość wykonanych robót zmianie ulegnie sposób i termin wykonania robót; 4) na skutek działania siły wyższej zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia. 5) jeżeli zaistnieją okoliczności leżące po stronie zamawiającego w szczególności spowodowane sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec sposób i terminy realizacji robót. 6) jeżeli na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie i budynku lub błędów w dokumentacji projektowej konieczne będą roboty zamienne i zaniechane korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przynoszące korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy lub jeżeli zamawiający zrezygnuje z realizacji części przedmiotu umowy zmianie może ulec sposób i termin realizacji robót oraz wynagrodzenie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój nr 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego ul Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój nr 101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany z programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013, działanie 4.1/413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju - dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.