Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Żary: Świadczenie usługi gminnego transportu zbiorowego na liniach komunikacji miejskiej w mieście Żary
Numer ogłoszenia: 35672 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 363 43 13, faks (068) 374 38 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi gminnego transportu zbiorowego na liniach komunikacji miejskiej w mieście Żary.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi gminnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Żary o statusie miejskim na liniach komunikacji miejskiej wg załączonych do SIWZ rozkładów jazdy w okresie od 01.05.2009 do 30.04.2012r...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.22.00 - 60.11.22.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ) w miejscu i sposobie określonym w pkt. 9 SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W szczególności posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007r. nr 125 poz. 874 ze zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: Wykonawca prowadził w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym wymaganym do realizacji zadania, gwarantującym wykonanie zamówienia z uwzględnieniem linii komunikacji miejskiej i rozkładów jazdy, stanowiących załącznik Nr 1 do umowy - rozdział IV SIWZ, w tym.: - autobusy do obsługi linii o drzwiach otwierających się samoczynnie sterowanych przez kierowcę, wyposażone w kasowniki zamontowane w dogodnym miejscu, z możliwością zakupu biletów w autobusie, - punkt (kasa) sprzedaży biletów i biletów miesięcznych. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. f) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. g) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt. 9 SIWZ. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wg załącznika nr 2 do oferty b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007r. nr 125 poz. 874 ze zm.) d) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, o charakterze odpowiadającym swoim rodzajem i złożonością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem rodzaju usług oraz miejsca i lat ich wykonania, w tym podanie wartości zamówienia brutto, wg załącznika nr 4 do oferty. e) Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 4 do oferty usługi zostały należycie wykonane. f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności g) Wykaz posiadanego przez Wykonawcę potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia wg załącznika nr 3 do oferty. h) Oświadczenie Wykonawcy, ze w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych prac będących przedmiotem umowy w okresie jej trwania, wg załącznika nr 5 do oferty. i) Oświadczenie Wykonawcy o posiadanym sprzęcie na załączniku nr 6 do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żarach
Rynek 1-5, 68 - 200 Żary
Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów, pok. 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Żarach Rynek 1-5, 68 - 200 Żary Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów, pok. 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Modernizacja dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w m. Bieniów w systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Roboty ogólnobudowlane w budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Żarach
- Modernizacja przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Żary
więcej: przetargi w Żarach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.