To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-01
Ogłoszenie nr 356725 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Suwałki: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wykonaniem przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zagospodarowaniem terenu w zakresie: nasadzeń zieleni, wykonaniem nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych, miejsc postojowych i dodatkowym zjazdem na działkę, wykonaniem placu zabaw, odwodnieniem i oświetleniem terenu i przebudową wiaty śmietnikowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325186-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, krajowy numer identyfikacyjny
36336992000000, ul.
ul. Wigierska
32,
16400
Suwałki, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
87 563 50 00, faks
87 563 50 79, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zbm.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wykonaniem przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zagospodarowaniem terenu w zakresie: nasadzeń zieleni, wykonaniem nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych, miejsc postojowych i dodatkowym zjazdem na działkę, wykonaniem placu zabaw, odwodnieniem i oświetleniem terenu i przebudową wiaty śmietnikowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Znak sprawy: 10/I/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa na działce o nr geodezyjnym 25762/6 i powierzchni 0,4427 ha budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wykonaniem przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zagospodarowaniem terenu w zakresie: nasadzeń zieleni, wykonaniem nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych, miejsc postojowych i dodatkowym zjazdem na działkę, wykonaniem placu zabaw, odwodnieniem i oświetleniem terenu i przebudową wiaty śmietnikowej. Projektowany budynek jest obiektem o 4 kondygnacjach nadziemnych, mieszkalnych, całkowicie podpiwniczony, wykonany będzie w technologii tradycyjnej częściowo prefabrykowanej. Budynek w kształcie prostokąta o wymiarach 14,86m x 69,42m. posiadający 3 sekcje mieszkalne. Układ ścian - mieszany, więżba drewniana płatwiowo-krokwiowa, dach czterospadowy o kącie nachylenia połaci 200, przykryty blachą stalową powlekaną układaną na rąbek stojący. Wejście do klatek schodowych odbywać się będzie bezpośrednio z poziomu przyległego chodnika, wzdłuż którego zlokalizowany zostanie zespół parkingowy. Na terenie zieleni wydzielono teren pod plac zabaw o nawierzchni trawiastej. Na działkach o nr geodezyjnych 25762/2 i 25762/9 przewiduje się wykonanie zjazdu i wykonanie przyłączy: kanalizacji sanitarnej, wodociągowego i kanalizacji deszczowej. Budynek składa się z: - 3 klatek schodowych z windami - 48 lokali mieszkalnych - 48 komórek lokatorskich w piwnicy - pomieszczeń gospodarczych i pomieszczeń technicznych w piwnicy, Wyposażony między innymi w: - instalacje wod-kan i c.w.u. - instalacje C.O. - instalacje elektryczne - instalacje teletechniczne - instalacje domofonowe i telefoniczne Dane charakterystyczne obiektu: - pow. użytkowa - 2 519,56 m2 - kubatura - 16 978,00 m3 - powierzchnia zabudowy - 1 059,30 m2 w zakres zagospodarowania wchodzi: - oświetlenie terenu - wiata śmietnikową - drogi wraz z odwodnieniem - chodniki - opaska przy budynku - podstawowe tereny zielone - plac zabaw - miejsca postojowe - 49 sztuk (w tym jedno przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych). Uwaga: Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, nie naruszą postanowień decyzji, uzgodnień i warunków technicznych uzgodnionych na etapie projektowym, a także nie stanowią istotnego odstąpienia od dokumentacji projektowej. 2. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę, w tym projektem budowlanym i projektami wykonawczymi pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wykonaniem przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zagospodarowaniem terenu w zakresie: nasadzeń zieleni, wykonaniem nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych, miejsc postojowych i dodatkowym zjazdem na działkę, wykonaniem placu zabaw, odwodnieniem i oświetleniem terenu i przebudową wiaty śmietnikowej" oraz obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentacją w postaci przedmiaru robót, pozwoleń, projektów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, warunków technicznych, rysunków i planów (łącznie zwanych "dokumentacją projektową") wskazany został w załączniku numer 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (zwanym dalej OPZ) oraz w załącznikach do OPZ. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia drzew kolidujących z inwestycją w ilości 19 szt. oraz do nasadzenia roślinności określonej w OPZ, w tym wynikającej z decyzji nr 5140 z dnia 27.09.2016 r. tj. 31 szt. drzew liściastych (w tym 23 szt. o obwodzie pnia 20 cm i 8 szt. o min. wysokości 16 cm), na terenie objętym inwestycją oraz na terenie Miasta Suwałki, znajdującym się w posiadaniu Zamawiającego. Rodzaje drzew i krzewów, wielkość oraz ilość zostały określone w ww. decyzji oraz OPZ. O planowanym przeprowadzeniu nasadzeń, wynikających z decyzji administracyjnych, Wykonawca pisemnie powiadomi Zamawiającego wraz z podaniem na mapie lokalizacji drzew. Akceptacja planu nasadzeń nastąpi w formie pisemnej przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający wymaga aby wszystkie nowo posadzone drzewa mocowane były za pomocą taśm, kotw stabilizujących do odpowiedniej wielkości w stosunku do wysokości drzew drewnianych palików. Dodatkowo wymagane jest zabezpieczenie drzew w system mocowania podziemnego, elementy napowietrzające i nawadniające. 5. Załączone do OPZ przedmiary robót są tylko materiałem informacyjnym i nie stanowią zestawienia wszystkich planowanych prac i przewidywanych kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlanym lub z niego wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlanym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlany. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, że nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlanym. 6. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy z wynagrodzeniem ryczałtowym. Zakłada się, że Wykonawca uwzględni w ofercie również inne warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 7. Wymagana minimalna długość okresu gwarancji jakości i rękojmi to 60 miesięcy na elementy konstrukcyjne za wyjątkiem pozostałych robót i zamontowanych maszyn i urządzeń w stosunku do których rękojmia za wady i gwarancja jakości wynosi zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta lecz nie krócej niż 36 miesięcy licząc od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502 z późn.zm.) osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem: - funkcji kierownika budowy i kierowników robót branżowych na okres trwania umowy oraz zatrudnił osoby na okres trwania umowy lub co najmniej na okres wykonywania czynności związanych z następującymi robotami: - czynności związane z budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wszystkimi niezbędnymi do jej funkcjonowania instalacjami i urządzeniami wewnętrznymi w tym:, - instalacje elektryczne w tym oświetleniową i odgromową, - instalacje niskoprądowe w tym teletechniczne, - instalacje wody zimnej i c.w.u, - instalacje kanalizacji sanitarnej, - instalacje grzewcze, - instalacje wentylacji, c.o. - czynności związane z komunikacją i elementami komunikacji wewnętrznej i jej połączenia z zewnętrzną w tym: - zjazd z drogi publicznej ul. Pułaskiego, - miejsca postojowe, - ciągi komunikacji wewnętrznej, - czynności związane z wykonaniem przyłączy, 1) Zamawiający informuje ,że Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę /Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności , o których mowa w ust. 8. W tym celu Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany jest do uzyskania od tych pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w ust. 8 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy/Podwykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia tych osób. Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie kontroli bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy/Podwykonawcy. 3) Zamawiający informuje, że nieprzedłożenie przez Wykonawcę /Podwykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności opisane w ust. 8 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowie o pracę i będzie podstawą do naliczenia kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy, a także podstawą do zawiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. 4) Wymogi opisane w ust. 8 znajdują odniesienie także do dalszych podwykonawców. 9. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: www.zbm.suwalki.pl w formie plików do pobrania dokumentację projektową wraz z załącznikami oraz projekt umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111300-1,
45200000-9,
45211000-9,
45231000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5529283.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 6054059,92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części:
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.