eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Istebna › Zimowe utrzymanie dróg we wsi Koniaków w sezonie zimowym 2014/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Istebna: Zimowe utrzymanie dróg we wsi Koniaków w sezonie zimowym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 35671 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26323 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej, Istebna 1000, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8556500 w. 39, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg we wsi Koniaków w sezonie zimowym 2014/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg we wsi Koniaków o łącznej długości - 2,00 km. 2. W ramach prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca ma obowiązek zapewnić przejezdność dróg oraz zabezpieczyć drogi przed śliskością. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne powodujące opady śniegu, zawiewanie śniegu na drogi, oblodzenie dróg. Przejezdność dróg, II kolejności należy zapewnić przed godziną 6 rano, to jest przed zwiększeniem natężenia ruchu na drogach. 3. Natomiast w przypadku wystąpienia potrzeby uszorstnienia drogi kategorii drugiej wynagrodzenie zostanie wyliczone jako 30 % stawki ofertowej z 1 km utrzymania drogi - posypywanie wyłącznie na telefoniczną interwencję Zamawiającego. 4. Wykonawca realizujący poszczególne części zamówienia zapewnia gotowość do pracy, w przypadku konieczności przez całą dobę oraz zapewnia całodobowy punkt dyspozytorsko - kontaktowy posiadający całodobową łączność telefoniczną. 5. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruch na drogach publicznych. i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi (piasek lub mieszanka piasku i soli) oraz do płużenia powierzchni drogi. 6. Dla dróg drugiej kolejności zamawiający zastrzega sobie prawo wyłącznie jednego przejazdu na dzień. 7. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość środków uszorstaniających na cały okres prowadzenia zimowego utrzymania dróg. 8. O rozpoczęciu i zaprzestaniu tzw. akcji czynnej zimowego utrzymania dróg decyduje drogą telefoniczną upoważniony pracownik Gminy Istebna. Szczegółowy sposób przekazywania meldunków i komunikatów, dla każdego Wykonawcy realizującego poszczególne części zamówienia określony zostanie w umowie. Każdorazowe powiadomienie telefoniczne, musi być odnotowane w Dzienniku meldunków. W okresie bezśnieżnej zimy oraz w okresie pomiędzy kolejnymi opadami śniegu Wykonawca zapewnia pełną gotowość do podjęcia działań oraz dokonuje obserwacji stanu powierzonych mu dróg, a w miarę konieczności, lub wskutek uzasadnionych indywidualnych interwencji odpowiednich służb (Policja, Straż Graniczna, służby leśne itp.) lub mieszkańców odejmuje natychmiast działania w celu zlikwidowania przyczyny interwencji. Typowym przykładem uzasadnionych interwencji mogą być np. oblodzenia drogi, niebezpieczne koleiny, zawiewanie śniegu lub lokalne opady śniegu. 9. Każdego następnego dnia do godziny 12.00 po wykonaniu usługi wykonawca przekazuje do upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Istebna (Pan Marek Łysek, Pan Robert Fiedor) faxem (033 855-65-00) meilem (marekl@ug.istebna.pl) lub telefonicznie informację o aktualnym stanie dróg, panujących warunków atmosferycznych oraz o zakresie wykonanych w ciągu ostatniej doby pracach. 10. Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego według faktur lub rachunków Wykonawcy z załączonym Protokołem odbioru sporządzonym jako zestawienie miesięczne obrazujące ilość przepracowanych w tzw. akcji czynnej dób ze wskazaniem jednostek sprzętowych, zużytego materiału uszorstniającego oraz ze wskazaniem panujących warunków atmosferycznych. Potwierdzona przez Zamawiającego ilość dób przemnożona zostanie przez zryczałtowaną i określoną w ofercie przetargowej stawkę 1 km/dobę zimowego utrzymania dróg. 11. Wykonawca po sezonie zimowym zobowiązany będzie do oczyszczenia z piasku i innych zanieczyszczeń powstałych w trakcie zimowego utrzymania dróg. Wykonawca we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność zapewni miejsce rozładunku zebranego w trakcie sprzątania materiału. 12. Zamawiający zastrzega, że: - zakres robót przyjętych do realizacji oraz całkowita długość powierzonych do utrzymania dróg może ulec zmianie, zostać ograniczony lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione, - natychmiast może zostać zerwana umowa, w przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonywania obowiązków. Wykonawcy nie przysługiwać będą żadne roszczenia z tego tytułu, za wyjątkiem wynagrodzenia należnego z wykonanej części umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wyrób Opakowań Drewnianych oraz innych wyrobów drewnianych Jacek Kukuczka, Koniaków 525, 43-474 Koniaków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.