eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa zestawu platform siłowych umożliwiających obiektywną ocenę zaburzeń równowagi i stabilności ciała na podłożu stabilnym i niestabilnym w różnych warunkach otoczenia i przy oddziaływaniu zróżnicowanych bodźców

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356652 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Łódź: Dostawa zestawu platform siłowych umożliwiających obiektywną ocenę zaburzeń równowagi i stabilności ciała na podłożu stabilnym i niestabilnym w różnych warunkach otoczenia i przy oddziaływaniu zróżnicowanych bodźców
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Strategmed "Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333156-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, krajowy numer identyfikacyjny 00028853800000, ul. ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus  8, 91348   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 6314 872; 871, faks 42 6314573, e-mail zampubl@imp.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.imp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa zestawu platform siłowych umożliwiających obiektywną ocenę zaburzeń równowagi i stabilności ciała na podłożu stabilnym i niestabilnym w różnych warunkach otoczenia i przy oddziaływaniu zróżnicowanych bodźców

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AZAPUZA/66/16/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup i dostawa wraz z wniesieniem i instalacją urządzeń w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - Instytut Medycyny Pracy w Łodzi zgodnie z poniższym zakresem:Dostawa zestawu platform siłowych umożliwiających obiektywną ocenę zaburzeń równowagi i stabilności ciała na podłożu stabilnym i niestabilnym w różnych warunkach otoczenia i przy oddziaływaniu zróżnicowanych bodźców Szczegółowy opis podstawowych parametrów technicznych określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z 1.transportem tj. opłaty, w szczególności koszty manipulacyjne odprawy celnej, podatek od towarów i usług konsumpcyjnych VAT; ubezpieczenie - ubezpieczenie urządzenia w czasie załadunku, transportu, rozładunku, aż do czasu przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. 2 wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. koszty załadunku i rozładunku, wniesienia i ustawienia sprzętu. 3. montażem, instalacją oraz wszelkimi robotami związanymi z instalacją urządzenia - zestawu. 4. uruchomieniem zestawu - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie wraz z niezbędnymi elementami do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania urządzenia. 5. szkoleniem z obsługi/funkcjonowania/możliwości przedmiotu zamówienia - ilość godzin: 5 godzin zegarowych, termin szkolenia zostanie uzgodniony przez strony przed podpisaniem umowy, szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatną aktualizację oprogramowania dostarczonego zestawu.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pakiet serwisowy w okresie gwarancji obejmujący - bezkosztową naprawę lub wymianę, bezkosztową pomoc telefoniczną 8h/5dni w tygodniu tj. poniedziałek - piątek, czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 72 h. Możliwość zgłoszenia serwisowego telefonicznie w godzinach 8-16. Czas reakcji serwisu, jest to czas, jaki upływa od chwili zgłoszenia awarii do momentu przyjazdu serwisanta do miejsca zainstalowania urządzenia, w sytuacji, w której niemożliwe jest usunięcie usterki, awarii na drodze konsultacji telefonicznej. Czas naprawy nie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W przypadku dłuższych napraw - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenie zastępcze. W okresie trwania gwarancji pod koniec każdego roku użytkowania serwis producenta dokona bezpłatnego przeglądu urządzenia. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad fizycznych i wad prawnych. Parametry techniczno-funkcjonalne zaoferowanego urządzenia. Urządzenie musi posiadać deklarację zgodności, przez co należy rozumieć wystawione przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela oświadczenie stwierdzające, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną normą i posiadać oznakowanie CE lub równoważne. Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie, że oferowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE lub równoważną - załącznik nr 7 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 38900000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT768500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POL EMS Agencja - Przedstawicielstwo ,  biuro@polems.pl,  ul. Wadowicka 5E,  03-903,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 829980,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 829980,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 829980,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.