To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-01
Ogłoszenie nr 356652 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Łódź: Dostawa zestawu platform siłowych umożliwiających obiektywną ocenę zaburzeń równowagi i stabilności ciała na podłożu stabilnym i niestabilnym w różnych warunkach otoczenia i przy oddziaływaniu zróżnicowanych bodźców
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuStrategmed "Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333156-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, krajowy numer identyfikacyjny
00028853800000, ul.
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
8,
91348
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 6314 872; 871, faks
42 6314573, e-mail
zampubl@imp.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.imp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu platform siłowych umożliwiających obiektywną ocenę zaburzeń równowagi i stabilności ciała na podłożu stabilnym i niestabilnym w różnych warunkach otoczenia i przy oddziaływaniu zróżnicowanych bodźców
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AZAPUZA/66/16/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa wraz z wniesieniem i instalacją urządzeń w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - Instytut Medycyny Pracy w Łodzi zgodnie z poniższym zakresem:Dostawa zestawu platform siłowych umożliwiających obiektywną ocenę zaburzeń równowagi i stabilności ciała na podłożu stabilnym i niestabilnym w różnych warunkach otoczenia i przy oddziaływaniu zróżnicowanych bodźców Szczegółowy opis podstawowych parametrów technicznych określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z 1.transportem tj. opłaty, w szczególności koszty manipulacyjne odprawy celnej, podatek od towarów i usług konsumpcyjnych VAT; ubezpieczenie - ubezpieczenie urządzenia w czasie załadunku, transportu, rozładunku, aż do czasu przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. 2 wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. koszty załadunku i rozładunku, wniesienia i ustawienia sprzętu. 3. montażem, instalacją oraz wszelkimi robotami związanymi z instalacją urządzenia - zestawu. 4. uruchomieniem zestawu - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie wraz z niezbędnymi elementami do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania urządzenia. 5. szkoleniem z obsługi/funkcjonowania/możliwości przedmiotu zamówienia - ilość godzin: 5 godzin zegarowych, termin szkolenia zostanie uzgodniony przez strony przed podpisaniem umowy, szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatną aktualizację oprogramowania dostarczonego zestawu.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pakiet serwisowy w okresie gwarancji obejmujący - bezkosztową naprawę lub wymianę, bezkosztową pomoc telefoniczną 8h/5dni w tygodniu tj. poniedziałek - piątek, czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 72 h. Możliwość zgłoszenia serwisowego telefonicznie w godzinach 8-16. Czas reakcji serwisu, jest to czas, jaki upływa od chwili zgłoszenia awarii do momentu przyjazdu serwisanta do miejsca zainstalowania urządzenia, w sytuacji, w której niemożliwe jest usunięcie usterki, awarii na drodze konsultacji telefonicznej. Czas naprawy nie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W przypadku dłuższych napraw - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenie zastępcze. W okresie trwania gwarancji pod koniec każdego roku użytkowania serwis producenta dokona bezpłatnego przeglądu urządzenia. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad fizycznych i wad prawnych. Parametry techniczno-funkcjonalne zaoferowanego urządzenia. Urządzenie musi posiadać deklarację zgodności, przez co należy rozumieć wystawione przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela oświadczenie stwierdzające, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną normą i posiadać oznakowanie CE lub równoważne. Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie, że oferowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE lub równoważną - załącznik nr 7 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
38900000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT768500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 829980,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawę sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- DZP.26.99.2024 Naprawa instalacji domofonowej i bramofonowej w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych/ współwłasność osób fizycznych i Skarbu Państwa i/lub Gminy Łódź,
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.