eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup aparatów do hemodializy szt. 11 dla potrzeb Oddziału Dializ z Odcinkiem Nefrologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Radom: Zakup aparatów do hemodializy szt. 11 dla potrzeb Oddziału Dializ z Odcinkiem Nefrologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 356636 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatów do hemodializy szt. 11 dla potrzeb Oddziału Dializ z Odcinkiem Nefrologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparaty do hemodializy - szt. 4 Lp. Parametry wymagane 1. Aparaty gwarantujące bezpieczne i wydajne prowadzenie zabiegów leczenia nerkozastępczego zarówno hemodializ, jak i hemofiltracji i hemodiafiltracji 2. Oprogramowanie i komunikacja z obsługującym personelem w języku polskim, wygodny najlepiej graficzny podgląd na ekranie LCD parametrów dializy 3. Możliwość prowadzenia dializy z użyciem koncentratu dwuwęglanowego zarówno płynnego jak i w postaci suchej substancji 4. Możliwość prowadzenia dializy jednogłowej 5. Możliwość programowania profilu ultrafiltracji i profilu stężenia sodu w dializacie 6. Filtracja płynu dializacyjnego z uzyskaniem ultraczystego, pozbawionego bakterii i endotoksyn dializatu 7. Możliwość dostępu do pobierania próbek dializatu do badania w czasie dializy 8. Możliwość wykonania izolowanej ultrafiltracji (bez jednoczesnej dializy) 9. Dezynfekcja aparatu min. 2 metodami - chemiczną i termiczną 10. Możliwość prowadzenia hemodiafiltracji w systemie on-line 11. Możliwość pomiaru i monitorowania recyrkulacji krwi w przetoce w czasie rzeczywistym (tzw. Blood Volume Monitor) 12. Automatyczny pomiar on-line uzyskiwanych klirensów Kt/V 13. Automatyczne testowanie parametrów aparatu w czasie dializy, w tym automatyczne wykrywanie przecieku krwi do dializatu 14. Możliwość szerokiej regulacji zarówno przepływu płynu dializacyjnego (10-900 ml) jak i przepływu krwi (od 10 do 500 ml) 15. Precyzyjny objętościowy pomiar ultrafiltracji w czasie rzeczywistym, pomiar ultrafiltracji nie wymagający częstej kalibracji (max 1 x na rok) 16. Posiada pompę heparynową z możliwością podania leku w Bolusie 17. Posiada akumulator zasilający aparat w razie awaryjnej przerwy w dostawie prądu - zasilanie na min. 15 min., tj. do czasu uruchomienia awaryjnego zasilania z generatora 18. Możliwość współpracy z komputerem celem archiwizacji danych. 19. Okres gwarancji min. 24 miesiące. 2. Aparaty do hemodializy - szt. 7 Lp. Parametry wymagane 1. Aparaty gwarantujące bezpieczne i wydajne prowadzenie zabiegów hemodializ 2. Oprogramowanie i komunikacja z obsługującym personelem w języku polskim, wygodny najlepiej graficzny podgląd parametrów dializy 3. Możliwość prowadzenia dializy z użyciem koncentratu dwuwęglanowego zarówno płynnego jak i w postaci suchej substancji 4. Możliwość prowadzenia dializy jednogłowej 5. Możliwość programowania profilu ultrafiltracji i profilu stężenia sodu w dializacie 7. Możliwość dostępu do pobierania próbek dializatu do badania w czasie dializy 8. Możliwość wykonania izolowanej ultrafiltracji (bez jednoczesnej dializy) 9. Dezynfekcja aparatu min. 2 metodami - chemiczną i termiczną 10. Automatyczne testowanie parametrów aparatu w czasie dializy, w tym automatyczne wykrywanie przecieku krwi do dializatu 11. Możliwość szerokiej regulacji zarówno przepływu płynu dializacyjnego (10-900 ml) jak i przepływu krwi (od 10 do 500 ml) 12. Precyzyjny objętościowy pomiar ultrafiltracji w czasie rzeczywistym, pomiar ultrafiltracji nie wymagający częstej kalibracji (max 1 x na rok) 13. Posiada pompę heparynową z możliwością podania leku w bolusie 14. Posiada akumulator zasilający aparat w razie awaryjnej przerwy w dostawie prądu - zasilanie na min. 15 min., tj. do czasu uruchomienia awaryjnego zasilania z generatora 15. Możliwość współpracy z komputerem celem archiwizacji danych. 16. Okres gwarancji min. 24 miesiące..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00 - Urządzenia do hemodializy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium w kwocie: 15.626,17 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe: 1) Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 2) Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 3) Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 4) Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw ( min 1) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 2. ppkt 2). Do informacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie - zał. nr 4 do oferty. 5. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane urządzenia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 6. Katalogi, foldery oferowanych urządzeń w języku polskim. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 8. Wypełniony formularz oferty wraz z wypełnionym formularzem cenowym (zał. Nr 1 do oferty). 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. nr 309a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. nr 309a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.