To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Tychy: Utrzymanie i konserwacja 39 sygnalizacji świetlnych na drogach i ulicach na terenie miasta Tychy w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 356624 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181891 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja 39 sygnalizacji świetlnych na drogach i ulicach na terenie miasta Tychy w 2016 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług obejmuje: 1. Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacyjnych w zakresie: - przeprowadzanie codziennego, w tym również w soboty, niedziele i święta objazdu i kontroli sygnalizacji w godzinach od 5:00 do 8:00, - sprawdzanie poprawności działania sygnalizacji, świecenia źródeł światła, - sprawdzanie skuteczności działania przycisków, pętli, detektorów oraz urządzeń realizujących program sygnalizacji, - sprawdzanie i pomiar przekaźników sygnalizacyjnych, obwodów sygnalizacyjnych, - sprawdzanie i pomiar pętli detekcyjnych, - sprawdzanie układu zgłoszenia pieszego, kontrola napięć, wykrywanie korozji, zatrzymanie cyklu, - regulacja długości poszczególnych faz, - utrzymanie sygnalizatorów dźwiękowych, - konserwacja sygnalizatorów (mycie soczewek oraz utrzymanie oznakowania soczewek sygnalizatorów, odblasków, ekranów kontrastowych, słupów, wysięgników, szafek, kamer wideodetekcji) jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu. Dotyczy również komór pulsacyjnych będących elementami sygnalizacji ostrzegawczych, - bieżące czyszczenie masztów, wysięgników i szaf sterowników z naklejanych ogłoszeń, - bieżące sprawdzanie stanu antykorozyjnej powłoki ochronnej wszystkich elementów metalowych, a w przypadku złego stanu malowanie ich, - bieżąca kontrola, zakup i wymiana żarówek , żarników i wkładów LED, - wymiana uszkodzonej wkładki w zamkach (zaślepki), - wymiana zniszczonej osłonki na przyciski, - wymiana uszczelek drzwiczek oraz uszczelek soczewek (wraz z materiałami). Wymienione materiały muszą być materiałami tego samego typu co materiały zastosowane na danej sygnalizacji, - bieżąca kontrola i zakup oraz wymiana drobnych elementów takich jak: bezpieczniki, uszkodzone soczewki, daszki, uszczelki drzwiczek i soczewek itp., - kontrola zespołu zasilania elektrycznego Systemu Zasilania Rezerwowego, - drobne naprawy sygnalizacji i aparatu sterowniczego (czynności obsługowe nie wymagające wymiany istotnych części sterownika czyli np. wymianę bezpieczników kart, poprawę styków w listwie rozdzielającej itp.), - kontrola i przegląd głowic kablowych (sprawdzanie podłączeń kablowych, dokręcanie nakrętek na połączeniach, sprawdzanie szczelności głowic), - zmianę czasów przełączeń programów, aktualizowanych wg wskazań Zamawiającego (przede wszystkim w związku ze zmianą czasu na letni i zimowy), - wprowadzanie zmian (do 20 w roku) programów sygnalizacji według wskazań Zamawiającego (w tym wykonanie oprogramowania i uruchomienie sterownika), - raz w roku wymiana baterii podtrzymujących w modemach GSM, - malowanie, w terminie do 30 czerwca, masztów, wysięgników i szaf sterowniczych po wcześniejszym wskazaniu przez upoważnionego pracownika MZUiM. Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru wykonanie malowania wraz z wykazem pomalowanych w/w elementów. Do praz malarskich należy zastosować farbę chlorokauczukową szarą RAL 7042 oraz farbę chlorokauczukową czarną RAL 9005 fundamentów wysięgników i latarń oraz metalowych elementów studzienek po uprzednim zabezpieczeniu farbą podkładową (dla elementów ocynkowanych należy stosować farby przeznaczone do konserwacji tego typu powłok), - jednokrotne w roku badanie uziemienia ochronnego (w terminie do 30 kwietnia) - wyniki badań należy przekazać w postaci raportów dla poszczególnych sygnalizacji oraz w postaci zbiorczego zestawienia, - dokonywanie co miesiąc odczytów liczników energii elektrycznej i odnotowanie stanu w dzienniku sygnalizacji oraz przekazywanie zbiorczego zestawiania stanów liczników energii elektrycznej, - przeprowadzanie raz w miesiącu przeglądów sygnalizacji przy udziale upoważnionego przedstawiciela zamawiającego oraz zarządzającego ruchem w mieście Tychy tj. Wydziału Komunikacji przeprowadzenie kontroli stanu technicznego i prawidłowości działania urządzeń sygnalizacji świetlnych i sporządzanie protokołów z przeglądu (dla losowo wybranych sygnalizacji). Podczas objazdu wykonawca powinien posiadać komputer przenośny z zainstalowanym oprogramowaniem do kontroli poprawności działania wideodetekcji, - w okresie letnim usuwanie wyrastającej trawy przy masztach wysięgnikach, wykaszanie trawy w obrębie sterownika, a w okresie zimowym odśnieżanie sygnalizatorów i sterowników oraz dojść do sterowników, - gromadzenie i przechowywanie u Wykonawcy elementów sygnalizacji świetlnych zdemontowanych z obiektów. Raz na kwartał elementy te będą podlegały komisyjnej ocenie i zakwalifikowaniu jako złom i następnie przeznaczeniu do utylizacji, bądź do regeneracji i ponownego zamontowania na sygnalizacji, - prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z wymogami zawartymi w Dzienniku Ustaw RP, Załącznik do nru 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r., pkt nr 9 Wymagania eksploatacyjne sygnalizacji, ppkt nr 9.2 Dokumentacja pracy sygnalizacji, ponadto dzienniki eksploatacji świetlnych należy uzupełnić o zmiany w pracy sygnalizacji polegające na: innym niż wynikające z harmonogramu pracy sygnalizacji oraz całkowite wyłączenie lub przełączenia na sygnał żółty migający do całkowitego usunięcia awarii, powiadomienia o zmianach organu zarządzającego ruchem. Przekazywanie podpisanego jednego egzemplarza dziennika eksploatacji sygnalizacji raz w miesiącu MZUiM Tychy, drugi egzemplarz podpisany pozostawić u wykonawcy. - oznakowanie miejsca prac zgodnie z przepisami o ruchu drogowym i zarządzaniu ruchem na drogach, a także w zgodności z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3.07.2003 r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach. 2. Utrzymanie/konserwacja oraz obsługa urządzeń rejestrujących systemu NeuroCar 3.0 RedLight służący do automatycznej analizy czasu przejazdu oraz rejestracji przejazdu pojazdów na czerwonym sygnale na sygnalizacjach drogowych (odcinek ul. Sikorskiego od skrzyżowania z ul. Tołstoja do al. Bielskiej - na kierunku od ul. Tołstoja w stronę al. Bielskiej). 3. Jednorazowa zabudowa na 3 (trzech) skrzyżowaniach, tj.: - Mikołowska - Burschego - Dołowa - Mikołowska -Katowicka - Oświęcimska - Burschego - Budowlanych - Glinczańska systemu monitoringu wizyjnego z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury (istniejące kamery z systemu wideodetekcji) wraz z zapewnieniem medium transmisyjnego na czas trwania umowy o minimalnych parametrach podanych poniżej (w terminie do 2 miesięcy od daty przejęcia sygnalizacji w utrzymanie): - Medium transmisyjne umożliwiające przesyłanie minimum 6klatek/s z co najmniej 4 kamer w jakości CIF; - Wideorejestrator umożliwiający zapis obrazu zarówno z kamer IP oraz kamer analogowych w jakości 1080P ( 20-25 klaterk /sek) ze wszystkich podłączonych kamer (20 szt.) przez okres minimum 30 dni. - Strumień wideo powinien być przesyłany poprzez protokół TCP/IP. - Minimum dwa niezależne konfigurowane strumienie Video. - Po zakończeniu umowy wszystkie urządzenia przechodzą na własność MZUiM Tychy. - W przypadku zabudowy Wideorejestratora w sterowniku, urządzenie musi być klasy przemysłowej z wytrzymałością termiczną w zakresie od -20 do 80 stopni Celsjusza. Wizualizacja ma odbywać się przez stronę WWW ze stałym dostępem do aplikacji z dowolnego komputera podłączonego do Internetu, zapewniać bezpieczne logowanie oraz posiadać zabezpieczenia przed nieautoryzowanym logowaniem, posiadać przejrzystą szatę graficzną. 4. Utrzymaniem i konserwacją są objęte następujące elementy i urządzenia: - aparaty sterownicze - maszty sygnalizacyjne i konstrukcje wsporcze na murach wraz z konsolami - słupy wysięgnikowe - latarnie sygnalizacyjne - kable sygnalizacyjne - kable koordynacyjne - skrzynie łączeniowe na kablach sygnalizacyjnych i koordynacyjnych - urządzenia detekcji ruchu (pętle indukcyjne, wideodetekcja, przyciski dla pieszych) - kanalizacja kablowa wraz ze studniami kablowymi - głowice kablowe - układy dźwiękowe w sygnalizatorach (dla niedowidzących) - inne nie wymienione powyżej a zainstalowane na sygnalizacjach świetlnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PALIAN" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PALIAN" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SP. Z O.O.
- PALIAN Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Spółka z o.o., ul. Fabryczna 29, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406140,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 299334,03
Oferta z najniższą ceną: 299334,03 / Oferta z najwyższą ceną: 299334,03
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa krzeseł biurowych dla publicznych placówek oświatowych Miasta Tychy oraz dla Miejskiego Centrum Oświaty w Tychach.
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym,
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
- Dostawa olejów i smarów na potrzeby utrzymania ruchu
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach - drugie półrocze 2024
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśnej 59/49 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.