eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Dostaw pieczywa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356585 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Wojkowice: Dostaw pieczywa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 31976000000, ul. ul. Sobieskiego  298, 42580   Wojkowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 961 600, e-mail zk_wojkowice@sw.gov.pl, faks 322 961 613.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw pieczywa
Numer referencyjny: D/kw 220/10/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Chleb pszenno-żytni, foremka, w opakowaniach foliowych, krojony o masie 0,4 kg - ilość 30000 kilogramów. 2. Chleb pszenny, foremka, w opakowaniach foliowych, krojony o masie 0,4 kg - ilość 2800 kilogramów. 3. Chleb razowy, foremka, w opakowaniach foliowych, krojony o masie 0,4 kg - ilość 400 kilogramów. 4. Bułka tarta, opakowanie o masie 0,5 kg - ilość 200 kilogramów.

II.5) Główny kod CPV: 15.81.11.00 - Chleb
Dodatkowe kody CPV:15820000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 10


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Maksymalny termin płatności40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

(WZÓR) UMOWA nr .............. na sukcesywne dostawy żywności do Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach zawarta w Wojkowicach dnia ................ 201.. roku zawarta pomiędzy: Zakładem Karnym w Wojkowicach z siedzibą w Wojkowicach przy ulicy Sobieskiego 298, legitymującym się numerem identyfikacji podatkowej (NIP) 625-10-63-389, reprezentowanym przez: Dyrektora Zakładu Karnego w Wojkowicach - płk Macieja Błaszczyszyna (Maciej Błaszczyszyn) zwanym dalej "Zamawiającym" lub "Stroną" a ....................................................... z siedzibą w ............................... przy ulicy .........................., legitymującym się numerem identyfikacji podatkowej (NIP) ................................, wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem ........................................ , reprezentowaną/y przez: ............................................. - .................................., legitymująca/y się numerem PESEL................... ............................................. - .................................., legitymująca/y się numerem PESEL ................... zwaną/ym dalej "Wykonawcą" lub "Stroną" a Zamawiający i Wykonawca łącznie zwani "Stronami" Strony, mając na uwadze wybór najkorzystniejszej oferty w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy żywności - ............................ prowadzonego pod numerem D/Kw ...................., zgodnie postanawiają przyjąć prawa i obowiązki określone w niniejszej umowie. § 1 OŚWIADCZENIA STRON 1. Zamawiający oświadcza, iż jest jednostką sektora finansów publicznych będącą jednocześnie jednostką organizacyjną Skarbu Państwa. 2. Wykonawca oświadcza, iż jest profesjonalistą w zakresie prowadzonej przez siebie działalności oraz w zakresie zaciągniętych w niniejszej umowie zobowiązań, przez co rozumie się w szczególności, iż posiada odpowiednie zasoby ludzkie i materiałowe do wykonania zobowiązania określonego w § 2 i §3 niniejszej umowy, a ponadto legitymuje się stosownymi uprawnieniami, certyfikatami, zezwoleniami, badaniami i innymi tego typu dokumentami niezbędnymi do prawidłowej realizacji obowiązków wynikających z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza ponadto, iż jest świadomy ciążących na nim obowiązków określonych zarówno właściwymi przepisami prawa jak i wynikających z przeprowadzonego postępowania przetargowego oraz niniejszej umowy. 3. Wykonawca wskazuje, iż zarówno on lub inne podmioty z nim współpracujące przy wykonywaniu postanowień niniejszej umowy posiadają wymagane przez właściwe przepisy prawa koncesje, zgody, pozwolenia, decyzje, certyfikaty i inne podobne potwierdzające lub warunkujące prawo Wykonawcy lub innych podmiotów z nim współpracujących do realizacji zaciągniętych w niniejszej umowie zobowiązań lub których brak może wpłynąć na to prawo. 4. Wykonawca oświadcza, iż dostarczany przezeń Zamawiającemu asortyment posiada stosowne certyfikaty lub inną dokumentację niezbędną dla wprowadzenia dostarczanego asortymentu do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i gotów jest takowe certyfikaty lub dokumentację okazać Zamawiającemu na każde jego żądanie. 5. Osoba/osoby reprezentujące Wykonawcę i składające swój/swe podpis/y na niniejszej umowie oświadcza/oświadczają, iż jest/są umocowane do działania w imieniu Wykonawcy oraz do zaciągania zobowiązań w jego imieniu w zakresie objętym niniejszą umową. 6. Wykonawca oświadcza, iż jest/nie jest płatnikiem podatku od towarów i usług. 7. Wykonawca oświadcza, iż jego status jako przedsiębiorcy jest aktywny. § 2 ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać w okresie obowiązywania niniejszej umowy asortyment wyszczególniony w załączniku nr .... do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia określonego powyżej - Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część niniejszej umowy, w ilościach i terminie ustalonymi każdorazowo dla poszczególnego asortymentu osobnym Zamówieniem, po cenie jednostkowej dla poszczególnego asortymentu wynikającej z przeprowadzonego postępowania przetargowego i określonej przez Wykonawcę w załączniku do oferty złożonej w toku postępowania przetargowego - Formularzu cenowym. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania asortymentu zawierającego opis opakowania jednostkowego składającego się co najmniej z określenia nazwy producenta, składu, daty produkcji oraz terminu przydatności do spożycia w sposób określający termin końcowy tej przydatności, a - w sytuacjach gdy jest to wymagane przez powszechnie obowiązujące przepisy - także innych oznaczeń i informacji co do dostarczanej żywności. Dostarczany asortyment winien posiadać, o ile jest to wymagane przez właściwe przepisy, stosowną dokumentację, w tym w szczególności Handlowy Dokument Identyfikacyjny. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać asortyment na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu przystosowanym zgodnie z właściwymi przepisami do przewozu asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych liczonych od dnia pozyskania wiadomości, poinformowania Zamawiającego, w formie pisemnej pod rygorem nieważności lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w § 8 niniejszej umowy, o zgłoszeniu przez Wykonawcę lub osoby trzecie wniosku o ogłoszenie upadłości Wykonawcy. § 3 ZAMÓWIENIE I REALIZACJA DOSTAW 1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw poszczególnego asortymentu zgodnie ze składanymi każdorazowo przez Zamawiającego Zamówieniami. 2. Zamówienie opisane w ust. 1 powyżej, określa w szczególności: 1) dzień dostawy, 2) asortyment, 3) ilość poszczególnego asortymentu. 3. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Zamówienia najpóźniej do godziny 13.00 dnia poprzedzającego dzień dostawy. Zamówienie może być złożone za pomocą faksu, telefonicznie, lub pocztą elektroniczną. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego Zamówieniem, do godziny 13.00 dnia dostawy, do magazynu wskazanego przez Zamawiającego, położonego na terenie Oddziału Zewnętrznego w Ciągowiach (gm. Łazy, pow. zawierciański) przy ulicy Wojska Polskiego 10. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać asortyment zgodny ze złożonym Zamówieniem, przez co rozumie się w szczególności: 1) zgodność pod względem jakościowym tj. spełnienie wszelkich norm jakościowych, zgodność z właściwymi przepisami, zgodność z obowiązującym wymaganiami w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia oraz naniesiony opis asortymentu określony w § 2 ust. 2 niniejszej umowy, 2) zgodność pod względem ilościowym tj. zgodność pomiędzy ilością asortymentu dostarczanego w ramach realizacji poszczególnej dostawy (poszczególnego Zamówienia), a ilością asortymentu wskazaną przez Zamawiającego w poszczególnym Zamówieniu. 6. Przyjęcie przez Zamawiającego poszczególnej dostawy poprzedzone jest wspólną kontrolą ilościowo - jakościową przeprowadzoną przez osoby działające w imieniu Zamawiającego i Wykonawcę lub też osoby działające w imieniu lub na rzecz Wykonawcy. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada Zamówieniu ilościowo lub jakościowo bądź też z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół niezgodności zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół niezgodności podpisuje osoba dokonująca odbioru w imieniu Zamawiającego i Wykonawcy lub osoba dostarczająca towar w imieniu lub na rzecz Wykonawcy. W przypadku odmowy podpisania protokołu niezgodności, Zamawiający uprawniony jest do jednostronnego sporządzenia tegoż protokołu ze skutkiem dla Wykonawcy. Wykonawca upoważnia każdą osobę dokonującą w jego imieniu bądź na jego rzecz dostawy do podpisania protokołu niezgodności. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany asortymentu niezgodnego ze złożonym Zamówieniem, bądź też uzupełnienia asortymentu w przypadku braków ilościowych - najpóźniej do godziny 8.00 dnia następującego po dniu dostawy. 8. Zamawiający uprawniony jest do badania, na koszt Wykonawcy, staraniem własnym lub przez osoby trzecie jakości dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu. 9. Postanowienia niniejszego paragrafu nie wyłączają jakichkolwiek uprawnień Zamawiającego przysługujących mu z tytułu rękojmi. § 4 ZOBOWIĄZANIA ZAMAWIAJĄCEGO 1. Zamawiający, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3 poniżej, zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Wykonawcy za każdą, zrealizowaną zgodnie z poszczególnym Zamówieniem, dostawę asortymentu. Zapłata następuje w terminie ..... dni (10) od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy ................................................................. Strony zgodnie ustalają, iż za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Wykonawca świadomy jest faktu, iż ilość asortymentu określona w załączniku nr ... do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularzu cenowym jest ilością maksymalną, jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Tym samym, uzyskana przez Wykonawcę w wyniku wykonywania na podstawie niniejszej umowy sukcesywnych dostaw cena całkowita może być niższa od określonej w załączniku do oferty złożonej w toku postępowania przetargowego - Formularzu cenowym oraz stanowiącej podstawę wyboru oferty Wykonawcy albowiem faktycznie jest ona proporcjonalna do ilości dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu oraz zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za poszczególny asortyment. W przypadku, gdyby rzeczywista suma ilości asortymentu określona przez Zamawiającego w poszczególnych Zamówieniach i dostarczonego przez Wykonawcę, a w konsekwencji również i uiszczona przez Zamawiającego cena, były mniejsze od ilości asortymentu określonej w załączniku nr ... do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularzu cenowym oraz ceny całkowitej określonej przez Wykonawcę w załączniku do oferty złożonej w toku postępowania przetargowego - Formularzu cenowym, Wykonawca nie jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania z tego tytułu względnie do dochodzenia innych praw, w tym w szczególności żądania wykonania umowy, zarówno od Zamawiającego jak i innych jednostek organizacyjnych Skarbu Państwa i zobowiązuje się w tym zakresie do powstrzymania od wszelkich działań zmierzających do dochodzenia ewentualnych roszczeń. 3. Wykonawca, wystawiając fakturę, o której mowa w ust. 1 powyżej, zobowiązany jest uwzględnić w szczególności: 1) numer lub datę poszczególnego Zamówienia, 2) dostarczony asortyment w ramach realizacji poszczególnego Zamówienia oraz ilość dostarczonego asortymentu, 3) cenę jednostkową netto dla danego asortymentu określoną zgodnie z załącznikiem do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego - Formularzu cenowym. 4. Zamawiający, w okresie obowiązywania niniejszej umowy, zobowiązuje się do odbioru od Wykonawcy dostaw asortymentu obejmujących 60% (sześćdziesiąt procent) ilości asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w załączniku nr ... do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularzu cenowym. § 5 ZMIANY UMOWY Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmianie może ulec cena jednostkowa brutto za poszczególny asortyment, przy zachowaniu następujących warunków: 1) w sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu - Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego - Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki; Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za asortyment dostarczony Zamawiającemu przed dniem zmiany stawki podatku; 2) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu - Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego - Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku. W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2 powyżej, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego asortymentu, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług. § 6 KARY UMOWNE 1. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne: 1) w przypadku opóźnienia dostawy w stosunku do terminu dostawy określonego zgodnie z §3 ust. 4 niniejszej umowy - w wysokości 5% wartości poszczególnego Zamówienia brutto za każdą godzinę opóźnienia dostawy, 2) w przypadku opóźnienia dostawy w stosunku do terminu określonego zgodnie z §3 ust. 7 niniejszej umowy - w wysokości 10% wartości poszczególnego Zamówienia brutto co do którego zaistniał obowiązek Wykonawcy określony w §3 ust. 7 za każdą godzinę opóźnienia, 3) w przypadku uchybienia obowiązkowi określonemu w § 8 ust. 2 niniejszej umowy - w wysokości 100,00 zł za każdy dzień opóźnienia, 4) w przypadku uchybienia obowiązkowi określonemu w § 2 ust. 4 niniejszej umowy - w wysokości 5000,00 zł, 5) w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od niniejszej umowy z przyczyn spowodowanych okolicznościami leżącymi po stronie Wykonawcy lub też rozwiązania przez Zamawiającego niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym z przyczyn określonych w § 7 ust. 2 niniejszej umowy - w wysokości 10% ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie przez Wykonawcę 2. Strony, bez uszczerbku dla postanowień ust. 3 i 4 poniżej, przewidują następujące ograniczenie wysokości kar umownych należnych Zamawiającemu: 1) w przypadku wskazanym w ust. 1 pkt 1 powyżej - do wartości brutto poszczególnego Zamówienia, 2) w przypadku wskazanym w ust. 1 pkt 2 powyżej - do półtorakrotności wartości brutto poszczególnego Zamówienia, 3) w przypadku wskazanym w ust. 1 pkt 3 powyżej - do dwudziestokrotności zastrzeżonej w ust. 1 pkt 3 kary umownej. 3. Kary umowne określone w ust. 1 i 2 mogą być stosowane kumulatywnie. 4. Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania za szkodę przenoszącą swą wysokością wartość zastrzeżonych kar umownych. 5. Zamawiający uprawniony jest do dokonania potrącenia należności wynikających z nałożonych na Wykonawcę kar umownych z należnościami przysługującymi Wykonawcy z tytułu dokonanych dostaw lub innych wierzytelności przysługujących Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego lub innej jednostki organizacyjnej Skarbu Państwa. 6. W celu usunięcia wszelkich wątpliwości, w przypadku odstąpienia w całości lub części od niniejszej umowy przez którąkolwiek ze Stron, odstąpienie to nie odnosi skutku do postanowień ust. 1 - 5 powyżej, a zobowiązanie Zleceniobiorcy do zapłaty kar umownych orz uprawnienia Zleceniodawcy przewidziane w tych postanowieniach Strony uznają za wiążące także po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w całości lub w części. § 7 OBOWIĄZYWANIE UMOWY 1. Niniejsza umowa, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, obowiązuje w okresie od dnia .........................roku do dnia 10 września 2017 roku. 2. Zamawiający uprawniony jest do rozwiązania niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym w następujących przypadkach: 1) powtarzających się reklamacji co do zgodności ze złożonym Zamówieniem. Przez powtarzające się reklamacje rozumie się co najmniej trzykrotne naruszenie obowiązków przez Wykonawcę w zakresie terminowości co do dnia i godziny dostawy lub zgodności dostawy z Zamówieniem pod względem jakościowym lub zgodności dostawy z Zamówieniem pod względem ilościowym, 2) uchybiania obowiązkowi określonemu w § 8 ust. 2 niniejszej umowy przez okres co najmniej 7 dni roboczych po upływie terminu określonego w § 8 ust. 2 niniejszej umowy, 3) zgłoszenia przez Strony lub osoby trzecie wniosku o ogłoszenie upadłości Wykonawcy. § 8 SPOSOBY KOMUNIKACJI 1. Na potrzeby koordynacji działań w zakresie realizacji niniejszej umowy, w tym w szczególności składania Zamówień, Strony ustalają następujące osoby kontaktowe: 1) za Wykonawcę: Pan/Pani ............................... tel. ........................, e-mail:................................, faks: .......................... Pan/Pani ............................... tel. ........................, e-mail:................................, faks: .......................... 2) za Zamawiającego: Pan/Pani ............................... tel. ........................, e-mail:................................, faks: .......................... Pan/Pani ............................... tel. ........................, e-mail:................................, faks: .......................... 2. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w chwili zawierania niniejszej umowy co najmniej personaliów jednej osoby oraz adresu poczty elektronicznej (e-mail), o których mowa w ust. 1 pkt 1 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu tych danych, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w terminie 3 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia niniejszej umowy. 3. Postanowienia ust. 1 nie uchybiają przepisom o reprezentacji stron. 4. Strony oświadczają, iż adresy wskazane w nagłówku niniejszej umowy stanowią adresy stron dla doręczeń. Strony zobowiązane są do poinformowania, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, o zmianie adresu dla doręczeń lub adresu poczty elektronicznej pod rygorem przyjęcia, iż w przypadku uchybienia temu obowiązkowi doręczenia dokonywane na dotychczasowy adres uznawane są za skuteczne. § 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Wykonawca nie jest uprawniony do przelewu jakichkolwiek wierzytelności przysługujących mu w stosunku do Zamawiającego bez uprzedniej, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zgody Zamawiającego. Postanowienie zd. 1 niniejszego ustępu stosuje się także do ustanowienia zastawu na wierzytelności przysługującej Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, powierniczego przelewu takiej wierzytelności oraz innych czynności prawnych, których skutkiem jest lub mogłoby być dochodzenie wierzytelności przez osobę trzecią. 2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszą umową, wiążące dla Wykonawcy są treść złożonej przezeń oferty w toku postępowania przetargowego, jak również wszelkie oświadczenia, zapewnienia i inne czynności prawne i faktyczne złożone lub dokonane przez Wykonawcę w toku tegoż postępowania, a także warunki określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej skuteczności zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zastosowanie do niniejszej umowy znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Wszelkie mogące wynikać spory na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 6. Niniejszą umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy oraz dwa dla Zamawiającego. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmianie może ulec cena jednostkowa brutto za poszczególny asortyment, przy zachowaniu następujących warunków: 1) w sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu - Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego - Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki; Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za asortyment dostarczony Zamawiającemu przed dniem zmiany stawki podatku; 2) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu - Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego - Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku. W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2 powyżej, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego asortymentu, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/12/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.