eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu groszek EKO wraz z transportem do kotłowni węglowych znajdujących się w budynkach, którymi administruje MZBM w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjneROM Nr I i ROM II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-04

Tychy: Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu groszek EKO wraz z transportem do kotłowni węglowych znajdujących się w budynkach, którymi administruje MZBM w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjne: ROM Nr I i ROM II
Numer ogłoszenia: 356570 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu groszek EKO wraz z transportem do kotłowni węglowych znajdujących się w budynkach, którymi administruje MZBM w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjne: ROM Nr I i ROM II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 142 ton węgla kamiennego energetycznego typu groszek EKO łącznie z transportem do kotłowni węglowych znajdujących się w Tychach, w budynkach, którymi administruje MZBM w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjne tj. Rejony Obsługi Mieszkańców, zwane dalej ROM-ami a to: ROM Nr I i ROM Nr II: ROM Nr I - kotłownie położone w budynkach przy ulicy: Szkolnej 70, Jankowickiej 2, Jankowickiej 4, Narcyzów 24 ROM Nr II - kotłownie położone w budynkach przy ulicy: Norwida 44, Pl. Wolności 2 2. Wymagane parametry węgla: 1) Węgiel kamienny energetyczny typu groszek EKO 31,2 płukany, klasy 26/050/06 sortymentu 0223/cc o następujących parametrach: - granulacja 5-20 mm, - średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28%-40%, - wilgotność mniejsza niż 15%, - temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 C, - zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm). 3. Ilość węgla będącego przedmiotem zamówienia wynosi: - ROM Nr I - 120 ton / sezon grzewczy 2010 / 2011 - ROM Nr II - 22 ton / sezon grzewczy 2010 / 2011 4. Orientacyjne zużycie węgla typu groszek EKO przez poszczególne kotłownie wynosi: ROM Nr I 1) kotłownia w budynku, przy ul. Szkolnej 70 - 16 ton / 12 miesięcy 2) kotłownia w budynku, przy ul. Jankowickiej 2 - 20 ton / 12 miesięcy 3) kotłownia w budynku, przy ul. Jankowickiej 4 - 20 ton / 12 miesięcy 4) kotłownia w budynku, przy ul Narcyzów 24 - 64 tony / 12 miesięcy Razem: 120 ton / 12 miesięcy ROM Nr II 1) kotłownia w budynku, przy ul Norwida 44 - 10 ton / 12 miesięcy 2) kotłownia w budynku, przy ul. Pl. Wolności 2 - 12 ton / 12 miesięcy Razem: 22 tony / 12 miesięcy 5. Warunki Zamawiającego dotyczące dostawy węgla: 1) Dostawa węgla winna być realizowana przez Wykonawcę własnym środkiem transportu do miejsc składowania węgla, przy budynkach usytuowanych, w Tychach, przy: ul. Szkolnej 70, Jankowickiej 2, Jankowickiej 4, Narcyzów 24, Norwida 44 i Placu Wolności 2. 2) Dostawa węgla do kotłowni węglowych winna być realizowana etapami, po uprzednim każdorazowym telefonicznym, potwierdzonym fax-em zamówieniu partii węgla, przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego, w terminie do trzech dni od złożenia zamówienia. 3) Dostawa węgla do kotłowni węglowych w budynkach administrowanych przez: a) ROM Nr I, przy ulicy: Szkolnej 70, Jankowickiej 2, Jankowickiej 4 i Narcyzów 24 b) ROM Nr II, przy ulicy: Norwida 44, Pl. Wolności 2 winna być realizowana w jednorazowej dostawie do 8 ton węgla. 4) Sposób rozliczenia za dostawę węgla określa wzór umowy stanowiący integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy węgla o parametrach technicznych innych lecz nie gorszych niż podane przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt. 7) ustawy - Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) - na czas związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - PZP. 2) Wypełniony formularz ofertowy i oferty cenowej 3) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT; 2) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20 - cena 9,50 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.