eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Część I. REMONT CHODNIKÓW W ULICACH- ul. Szopena w Brwinowie (odc. Piłsudskiego - Mickiewicza), - ul. Konspiracji w Brwinowie Część II. REMONT CHODNIKÓW W ULICACH- ul. Ciechanowska w Brwinowie, - ul. Strefowa w Kaniach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Brwinów: Część I. REMONT CHODNIKÓW W ULICACH: - ul. Szopena w Brwinowie (odc. Piłsudskiego - Mickiewicza), - ul. Konspiracji w Brwinowie Część II. REMONT CHODNIKÓW W ULICACH: - ul. Ciechanowska w Brwinowie, - ul. Strefowa w Kaniach
Numer ogłoszenia: 356570 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I. REMONT CHODNIKÓW W ULICACH: - ul. Szopena w Brwinowie (odc. Piłsudskiego - Mickiewicza), - ul. Konspiracji w Brwinowie Część II. REMONT CHODNIKÓW W ULICACH: - ul. Ciechanowska w Brwinowie, - ul. Strefowa w Kaniach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont chodników na terenie Gminy Brwinów w ulicach : 1) Brwinów: - ul. Ciechanowska na długości 450mb, - ul.Szopena /odc.Piłsudskiego- Mickiewicza/ na długości 500mb, - ul.Konspiracji na długości 650 mb. 2) Kanie: ul.Strefowa na długości 750 mb 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje : 1) roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika z płyt, obrzeży, krawężnika, oraz nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika - materiały rozbiórkowe należy składować na placu przy ul. Przejazd w Brwinowie, 2) remont chodników na długości ok.2350mb o szerokości 1,5-2,5 mb w obrzeżu 30x8cm i krawężniku 15x30 na ławie betonowej z oporem oraz ułożeniu kostki brukowej 6cm koloru szarego lub czerwonego w zależności od ulic na podsypce cementowo - piaskowej oraz na wjazdach grubości 8cm koloru czerwonego lub szarego zamiennie na podbudowie 20cm z tłucznia, 3) roboty ziemne, 4) urządzenie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia, 5) oznakowanie terenu robót zgodnie z Instrukcją typowej organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, 6) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia w tym regulacje wszystkich skrzynek i studni z ewentualną ich wymianą, 7) przeróbka i regulacja bram przy posesjach lub dostosowanie terenu posesji do poziomu wykonanych wjazdów od strony ulicy jeżeli zajdzie taka potrzeba, 8) odtworzenie pasa nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika po zakończeniu robót brukarskich, 9) obsługę geodezyjną w trakcie remontu i inwentaryzację powykonawczą, 10) zapewnienie nadzorów specjalistycznych właścicieli sieci nad robotami przy ewentualnych kolizjach z istniejącymi urządzeniami na koszt wykonawcy. 3. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady- oświadczenie w formularzu oferty. 4. Jeżeli w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, określone w ppkt.a i b, dla każdego z nich. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty brukarskie o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kierownika budowy w zakresie dróg i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Uwaga: Sposób przeliczenia innej waluty w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku np. przeliczenie na PLN wg średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, określone w ppkt.a i b, dla każdego z nich. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty brukarskie o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty brukarskie o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda - na załączniku nr 3 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kierownika budowy w zakresie dróg i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Wykonawca załączy następujące dokumenty: - uprawnienia budowlane stwierdzające, że wskazana osoba posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych kierownika budowy/robót; * uprawnienia, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118; ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 ze zm.); * dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie kierownika budowy, i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, należy przedłożyć te dokumenty. * w przypadku Wykonawców zagranicznych na potwierdzenie ww. kwalifikacji zawodowych, powinien przedstawić dokument równoważny uprawniający do kierowania robotami. - aktualne zaświadczenie o przynależności wskazanej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego; - przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: Sposób przeliczenia innej waluty w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku np. przeliczenie na PLN wg średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póżn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt.1 lit. a i lit. b - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Dokument, o którym mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Stosownie do treści § 2 ust.3 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, pokój nr 7..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia - 2 miesiące od podpisania umowy dla każdej części oddzielnie. 2. Zamówienia uzupełniające - Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą uregulowane odrębną umową zawartą w trybie z wolnej ręki..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT CHODNIKÓW W ULICACH: - ul. Szopena w Brwinowie (odc. Piłsudskiego - Mickiewicza), - ul. Konspiracji w Brwinowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont chodników na terenie Gminy Brwinów w ulicach : 1) Brwinów: - ul.Szopena /odc.Piłsudskiego- Mickiewicza/ na długości 500mb, - ul.Konspiracji na długości 650 mb. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje : 1) roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika z płyt, obrzeży, krawężnika, oraz nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika - materiały rozbiórkowe należy składować na placu przy ul. Przejazd w Brwinowie, 2) remont chodników o szerokości 1,5-2,5 mb w obrzeżu 30x8cm i krawężniku 15x30 na ławie betonowej z oporem oraz ułożeniu kostki brukowej 6cm koloru szarego lub czerwonego w zależności od ulic na podsypce cementowo - piaskowej oraz na wjazdach grubości 8cm koloru czerwonego lub szarego zamiennie na podbudowie 20cm z tłucznia, 3) roboty ziemne, 4) urządzenie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia, 5) oznakowanie terenu robót zgodnie z Instrukcją typowej organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, 6) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia w tym regulacje wszystkich skrzynek i studni z ewentualną ich wymianą, 7) przeróbka i regulacja bram przy posesjach lub dostosowanie terenu posesji do poziomu wykonanych wjazdów od strony ulicy jeżeli zajdzie taka potrzeba, 8) odtworzenie pasa nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika po zakończeniu robót brukarskich, 9) obsługę geodezyjną w trakcie remontu i inwentaryzację powykonawczą, 10) zapewnienie nadzorów specjalistycznych właścicieli sieci nad robotami przy ewentualnych kolizjach z istniejącymi urządzeniami na koszt wykonawcy. 3. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie w formularzu oferty..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONT CHODNIKÓW W ULICACH: - ul. Ciechanowska w Brwinowie, - ul. Strefowa w Kaniach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont chodników na terenie Gminy Brwinów w ulicach : 1) Brwinów: - ul. Ciechanowska na długości 450mb, 2) Kanie: ul.Strefowa na długości 750 mb 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje : 1) roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika z płyt, obrzeży, krawężnika, oraz nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika - materiały rozbiórkowe należy składować na placu przy ul. Przejazd w Brwinowie, 2) remont chodników o szerokości 1,5-2,5 mb w obrzeżu 30x8cm i krawężniku 15x30 na ławie betonowej z oporem oraz ułożeniu kostki brukowej 6cm koloru szarego lub czerwonego w zależności od ulic na podsypce cementowo - piaskowej oraz na wjazdach grubości 8cm koloru czerwonego lub szarego zamiennie na podbudowie 20cm z tłucznia, 3) roboty ziemne, 4) urządzenie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia, 5) oznakowanie terenu robót zgodnie z Instrukcją typowej organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, 6) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia w tym regulacje wszystkich skrzynek i studni z ewentualną ich wymianą, 7) przeróbka i regulacja bram przy posesjach lub dostosowanie terenu posesji do poziomu wykonanych wjazdów od strony ulicy jeżeli zajdzie taka potrzeba, 8) odtworzenie pasa nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika po zakończeniu robót brukarskich, 9) obsługę geodezyjną w trakcie remontu i inwentaryzację powykonawczą, 10) zapewnienie nadzorów specjalistycznych właścicieli sieci nad robotami przy ewentualnych kolizjach z istniejącymi urządzeniami na koszt wykonawcy. 3. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie w formularzu oferty..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.