eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przetarg nieograniczony o wartości przekraczającej 125 000 EUR - całodobowa ochrona obiektów mienia i osób.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Koszalin: Przetarg nieograniczony o wartości przekraczającej 125 000 EUR - całodobowa ochrona obiektów mienia i osób.
Numer ogłoszenia: 356564 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca 5, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości przekraczającej 125 000 EUR - całodobowa ochrona obiektów mienia i osób..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej ochrony fizycznej obiektów, mienia i osób przy wykorzystaniu licencjonowanych pracowników ochrony I i II stopnia w formie stałej i doraźnej, realizowanej w obiektach administrowanych przez JW 1223 w Koszalinie obejmującej: a) ochronę fizyczną kompleksu koszarowego przy ul 4-go Marca 5 w składzie 6 pracowników ochrony (całodobowo); b) ochronę fizyczną kompleksu technicznego przy drodze Koszalin - Maszkowo - Polanów w składzie 3 pracowników ochrony (całodobowo); c) obsługę biura przepustek w kompleksie koszarowym przy ul 4-go Marca 5 w składzie 2 pracowników ochrony (jeden pracownik całodobowo i jeden w godzinach 6.00 - 18.00 w dni robocze); d) utrzymanie grupy interwencyjnej w składzie 2 pracowników ochrony (całodobowo)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zatrudnienie dodatkowego pracownika ochrony na potrzeby Jednostki Wojskowej 1223 w Koszalinie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium do przedmiotowego postępowania w wysokości: 20 000 PLN. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 j.t. z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu wykazania przez Wykonawcę warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w SIWZ; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) ważną koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (licencjonowani pracownicy ochrony), którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i wymagane dokumenty do realizacji usługi W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5) kopie poświadczeń bezpieczeństwa lub upoważnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 6) kopie zaświadczeń stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zostały przeszkolone w 2011 r.; 7) kopie licencji pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 8) protokół z wizji lokalnej i zapoznania się z planowanym systemem ochrony kompleksów i zadaniami poszczególnych osób funkcyjnych. 9) oświadczenie o posiadaniu stanowiska pracy do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone oraz stanowiska komputerowego posiadającego akredytację bezpieczeństwa teleinformatycznego dla systemu teleinformatycznego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone wraz z kopią ww. akredytacji; 10) oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ochrony przeszkolonego przez służby ochrony państwa wraz z załączoną kopią dokumentu imiennego potwierdzającego posiadanie przeszkolenia i kopią poświadczenia bezpieczeństwa 11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny na zasadach i w trybie określonym Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24.11.2009r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa (Dz. U. z 2009 r. Nr 210, poz. 1612), Rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z 19.6.1999 r. w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów, jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. z 1999 r. Nr 60, poz. 647, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 02 czerwca 1999 r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony działających na terenach komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. z 1999r. Nr 58, poz. 619, z późn. zm.) 12) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług będących przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonanie należycie (nie więcej niż 15 usług) - W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 13) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 14) aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.); W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 15) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 16) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenie, że wszyscy pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia (Dowódcy zmiany oraz wartownicy) posiadają aktualne badania lekarskie i nie posiadają ograniczeń psycho-fizycznych do wykonywania przedmiotu zamówienia 2) Zestawienie broni palnej planowanej do zakupu i przewidzianej na wyposażenie pracowników ochrony w trakcie realizacji zamówienia z podaniem rodzaju broni w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia 3) Oświadczenie, że przeprowadzane zostanie szkolenie z zasad posługiwania się bronią palną, jej budowy i zasad przestrzegania przepisów BHP przy posługiwaniu się bronią palną i amunicją . Przeprowadzone zostanie szkolenie i strzelanie z zakupionej broni oraz prowadzone będą strzelania szkolne minimum raz na dwa miesiące z pracownikami realizującymi zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie, niemniej niż trzy usługi polegające na stałej bezpośredniej ochronie osób i mienia realizowanej przez SUFO o minimalnej wartości brutto 1.000.000,00 zł każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje do realizacji przedmiotu zamówienia minimum 55 pracownikami ochrony, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i wymagane dokumenty do realizacji usługi. W tym na jednej zmianie we wszystkie dni tygodnia przez 24-godzinny na dobę: - Dowódca zmiany - 2 pracowników całodobowo posiadających licencje II stopnia, legitymacje osoby dopuszczonej do posiadania broni, poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, zaświadczenie o stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. - Wartownik - 7 pracowników wartowników całodobowo posiadających licencje min. I stopnia, legitymacje osoby dopuszczonej do posiadania broni, poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, zaświadczenie o stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. W ramach tych posterunków będą realizowane posterunki stałe i patrole po zmiennych trasach obchodów na terenie obiektu, w którym realizuje zadania ochronne. Szczegółowy opis tych zadań zostanie umieszczony w Instrukcji Ochrony. - Obsługa Biura Przepustek - 2 pracowników realizowana we wszystkie robocze dni tygodnia (od poniedziałku do piątku) w godz. 6.00 - 18.00 - dwóch pracowników ochrony, a w godz. 18.00 - 6.00 - jeden pracownik ochrony. W soboty, dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy całodobowo - jeden pracownik ochrony, posiadający licencje min. I stopnia, legitymacje osoby dopuszczonej do posiadania broni, poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, zaświadczenie o stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. - Grupa interwencyjna na pojeździe osobowym lub osobowo - terenowym składająca się z 2 pracowników SUFO utrzymywanych w gotowości całodobowo, posiadającą uzbrojenie i wyposażenie zgodnie z wymaganiami realizująca zadania interweniowania tylko w sytuacjach naruszenia systemu ochrony oraz doraźnie w sytuacjach zagrożenia naruszenia systemu ochrony w czasie do 20 minut od zaistnienia zagrożenia lub otrzymania sygnału alarmowego od dowódcy zmiany lub wartownika w systemie 24 godzinnym - dla każdego chronionego obiektu będącego przedmiotem zamówienia. Jako zmianę Zamawiający traktuje 24-godzinny dzień pracy. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zadeklaruje, że dysponuje lub, że będzie dysponował w chwili rozpoczęcia wykonywania usługi niżej wymienionym wyposażeniem: - radiostacje bazowe - 2 kpl; - radiostacje przenośne ręczne - 14szt; - służbowymi telefonami komórkowymi - 3 szt; - broń palna bojowa długa - karabin lub pistolet maszynowy - co najmniej 14 kpl.; - broń palna bojowa krótka - co najmniej 6 kpl.; - latarki - co najmniej 13 szt.; - kajdanki co najmniej 13 szt.; - paralizatory lub gaz co najmniej 13 szt.; - pałki wielofunkcyjne co najmniej 13 szt.; - kamizelki operacyjne co najmniej 13 szt.; - kamizelki kuloodporne co najmniej 13 szt.; - maski p. gaz. co najmniej 13 szt.; - hełmy co najmniej 13 szt. c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje stanowiskiem pracy do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone. d) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zatrudnionym pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (licencjonowani pracownicy ochrony), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności. Jeżeli wykaz będzie obejmował osoby udostępnione od innych podmiotów, wskazać te osoby oraz załączyć do oferty zobowiązanie podmiotów, udostępniających te osoby. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis spełnienia warunku: a) Wykonawca musi wykazać, że posiada ważną na dzień składania ofert, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej na kwotę co najmniej 1 000 000 złotych, (słownie jeden milion złotych) odpowiedzialności kontraktowej na wartość co najmniej 1 000 000 złotych (słownie jeden milion złotych). Wykonawca zobowiązuje się, że będzie utrzymywał powyższy zakres ubezpieczenia do końca trwania umowy; b) Wykonawca musi wykazać, że nie zalega z opłaceniem podatków i nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) protokół z wizji lokalnej i zapoznania się z planowanym systemem ochrony kompleksów i zadaniami poszczególnych osób funkcyjnych. 2) oświadczenie o posiadaniu stanowiska pracy do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone oraz stanowiska komputerowego posiadającego akredytację bezpieczeństwa teleinformatycznego dla systemu teleinformatycznego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone - wraz z kopią ww. akredytacji 3) oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ochrony przeszkolonego przez służby ochrony państwa wraz z załączoną kopią dokumentu imiennego potwierdzającego posiadanie przeszkolenia i kopią poświadczenia bezpieczeństwa 4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny na zasadach i w trybie określonym Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 listopada 2009r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa (Dz. U. z 2009 r. Nr 210, poz. 1612), Rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z 19 czerwca 1999 r. w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów, jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. z 1999 r. Nr 60, poz. 647, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 02 czerwca 1999 r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony działających na terenach komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. z 1999r. Nr 58, poz. 619, z późn. zm.) 5) oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej i zapewnieniu dojazdu uzbrojonej w broń (pistolet, karabinek lub pistolet maszynowy) grupy interwencyjnej w czasie określonym w siwz 6) oświadczenie o wyposażeniu planowanych do realizacji pracowników ochrony w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie (art. 20 i art. 21 ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U. z 1997 r. Nr 114 poz.740 z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z 10 października 2002 roku Dz. U. z 2002 r. poz. 1146) 7) Kopię dokumentów potwierdzających wniesienie wymaganego wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1223 75-901 Koszalin, ul. 4-go Marca 5 , Budynek nr 1 Sztab, pok. 221.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 1223 75-901 Koszalin, ul. 4-go Marca 5 , sztab pułku - budynek nr 1, sala nr 11 - kancelaria jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.