eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzydnik Duży › Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Rzeczycy Księżej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Trzydnik Duży: Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Rzeczycy Księżej
Numer ogłoszenia: 356498 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324278 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzydnik Duży, , 23-230 Trzydnik Duży, woj. lubelskie, tel. 015 8731879, faks 015 8731821.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Rzeczycy Księżej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.3 Zakres i wielkość realizacji dostaw objęty przedmiotem zamówienia obejmuje; Część nr 1 Wyposażenie sali komputerowej w sprzęt komputerowy: Dostawa 5 nowych zestawów komputerowych wraz niezbędnymi peryferiami i programem antywirusowym. Dostawa nowej drukarki (urządzenia wielofunkcyjnego), Dostawa nowego routera bezprzewodowego. Montaż oferowanego sprzętu komputerowego obejmuje: instalację wraz z podłączeniem do istniejącej infrastruktury (elektrycznej, teletechnicznej), konfigurację sprzętową, instalację niezbędnego oprogramowania (np. sterowników), konfigurację sieci wewnętrznej, konfigurację dostępu do Internetu poprzez istniejące łącze internetowe. Zestawy komputerowe muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna zakupywanego sprzętu - Sprzęt komputerowy stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. Część nr 2 Wyposażenie świetlicy w meble: a) Wyposażenie biblioteki: Dostawa nowych regałów na książki dwustronnych 6szt., Dostawa nowych regałów na książki jednostronnych 10szt., Dostawa nowego biurka narożnego 1szt., Dostawa nowego fotela obrotowego 1szt., Dostawa nowej szafy dwudrzwiowej zamykanej 1szt. b) Wyposażenie Sali widowiskowej: Dostawa 30szt. nowych stołów konferencyjnych. Dostawa 250szt. nowych krzeseł konferencyjnych. c) Wyposażenie Sali komputerowej: Dostawa 5 szt. nowych stolików komputerowych. Dostawa 5 szt. nowych krzeseł obrotowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna zakupywanego sprzętu - Meble stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW 2007-2013 WL..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wyposażenie sali komputerowej w sprzęt komputerowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTALNET Szabat, Rydzewski Spółka Jawna, Wyszyńskiego 2, 23-210 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11286,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11185,62

  • Oferta z najniższą ceną: 11185,62 / Oferta z najwyższą ceną: 11185,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyposażenie świetlicy w meble.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Lenard P. Z. Sz. i P. PEGAZ, Turystyczna 96A, 20-230 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33875,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39756,20

  • Oferta z najniższą ceną: 39756,20 / Oferta z najwyższą ceną: 44500,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.