eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › "Remont drogi powiatowej Nr 0755T Skarbka - granica powiatów (w msc Bidzińszczyzna,Wólka Pętkowska )od km 1+450 do km 3+463, dł. 2013 mb"



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356469 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Ostrowiec Świętokrzyski: "Remont drogi powiatowej Nr 0755T Skarbka - granica powiatów (w msc Bidzińszczyzna,Wólka Pętkowska )od km 1+450 do km 3+463, dł. 2013 mb"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335844 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostrowiecki, krajowy numer identyfikacyjny 29101853700000, ul. ul. Iłżecka  37, 27400   Ostrowiec Świętokrzyski, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 412 476 965, faks 412 476 610, e-mail starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
Adres strony internetowej (URL): www.ostrowiecki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont drogi powiatowej Nr 0755T Skarbka - granica powiatów (w msc Bidzińszczyzna,Wólka Pętkowska )od km 1+450 do km 3+463, dł. 2013 mb"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.II.272.18.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych nawierzchni drogi powiatowej nr 0755T od km 1+450 do km 3+463 o nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej szerokości 5,5m wraz z podbudową tłuczniową oraz poboczami tłuczniowymi szer. 0,5m na odcinku długości 2013mb. Zakres robót obejmował będzie uzupełnienie nawierzchni tłuczniowej na całej szerokości pasa jezdnego i długości remontowanego odcinka oraz jej ulepszenie poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej gr. śr. 4cm i warstwy ścieralnej gr. 4 cm, wraz z obustronnymi poboczami szerokości po 0,5m gr. śr. 7cm z tłucznia. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa przedmiar robót, Umowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ. - Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentach nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia przynajmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Zadeklarowana przez Wykonawcę długość tego okresu będzie stanowiła pozacenowe kryterium oceny ofert (szczegółowo opisane w rozdziale XIII SIWZ). - Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych. 1. Dla wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, lub dalszy Podwykonawca zatrudni osoby, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z dnia 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia w zakresie wykonywanych prac.; a) Operatorów walców drogowych. Zakres prac obejmuje zawałowanie warstw bitumicznych i tłuczniowych nawierzchni drogi. b) Operatorów ładowarek i równiaki drogowej. Zakres prac obejmuje rozłożenie podbudowy tłuczniowej i roboty ziemne. c) Operatora rozkładarki mas bitumicznych. Zakres prac obejmuje rozłożenie warstw bitumicznych. d) Kierownika robót posiadającego wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami objęte niniejszą umową. Zakres prac obejmuje kierowanie i koordynację wykonywanych robót przez pracowników. e) Kierowców samochodów samowyładowczych. Zakres prac obejmuje kierowanie pojazdami dowożącymi materiał budowlany i wywożących materiały rozbiórkowe. 2. W trakcie trwania umowy, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, Wykonawca przedłoży do wglądu dokumenty, które określą wyłącznie formę oraz okres zatrudnienia pracowników wymienionych w ust. 1. 3. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów określonych w ust. 2. Zamawiający naliczy Wykonawcy karę w wysokości 5.000,00zł brutto. W przypadku powtórnego nieprzedłożenia przez Zamawiającego wymienionych dokumentów po okresie 7 dni od daty pierwszego wniosku o ich udostępnienie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z winy Wykonawcy naliczając Wykonawcy karę umowną w wysokości 50.000,00zł brutto.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT819282.97
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Adrian Cieśla,  prdsekretariat@gmail.com,  ul. 17-go Stycznia 11,  27-200,  Starachowice,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 940876,21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 940876,21
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1513763,34 zł
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.