eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn. Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2010/2011 w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi oraz wywozu śniegu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Włoszczowa: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn. Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2010/2011 w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi oraz wywozu śniegu.
Numer ogłoszenia: 356437 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włoszczowa , ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942669 w. 104, faks 041 3942339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn. Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2010/2011 w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi oraz wywozu śniegu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na Część Nr 1 lub Nr 2 lub łącznie na Część Nr 1 i Nr 2. Oferty rozpatrywane będą na każdą część oddzielnie. Część Nr 1 - Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2010/2011 w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi. - Odśnieżanie pługo-piaskarką,- Odśnieżanie pługo-koparką typu JCB3CX lub równoważną, Część Nr 2 - Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2010/2011 w zakresie wywozu śniegu.- Załadunek, wywóz i wyładunek śniegu na odległość do 5km, Zimowe utrzymanie dróg posiadających status drogi gminnej oraz pozostałych dróg znajdujących się na terenie Gminy służących komunikacji publicznej. Świadczenie usług przy kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg gminnych w sezonie 2010/2011 przy zastosowaniu materiału i sprzętu Wykonawcy. Wykonawca usług utrzymuje drogi gminne wymienione w wykazach dróg stanowiących załącznik do SIWZ. Materiały: a) Środki chemiczne stosowane do zwalczania śliskości zimowej powinny odpowiadać warunkom określonym w następujących normach: - Sól (NaCl) PN-86/C-84081/02 - Solanka BN-86/6011-07 b) Materiały uszorstniające stosowane do zwalczania śliskości zimowej powinny odpowiadać warunkom określonym w następujących normach: piasek (PN-87/6774-04) nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi np. trawa, szczątki korzeni itp. i nie może zawierać śladowych zanieczyszczeń gliniastych i ilastych. c) Mieszanki piaskowo-solne o zawartości min. 4% soli powinny być jednorodne i nie powinny zawierać nadziarnia. Zapewnienie potrzebnej ilości mieszanki piaskowo-solnej jest zadaniem Wykonawcy. 5. Sprzęt: a) Wykonawca usługi odśnieżania zapewni sprzęt do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej oraz odpowiada za sprawność techniczną używanego sprzętu - minimum 2 szt. pługo-piaskarek i jednej pługo-koparki typu JCB3CX lub równoważnej o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,0 m3. b) Wykonawca do wywozu śniegu winien dysponować pojazdem samowyładowczym o ładowności 8-20t. c) Pojazdy użyte do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości zimowej powinien być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny, błyskowy barwy żółtej, tj. oznaczony zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 31.12.1991 r. d) Pojazdy używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości powinny być wyposażone w środki łączności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje sie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena zostanie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionej wraz z ofertą polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w minimalnej wysokości 50 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 1-4 powinien dołączyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) W przypadku składania oferty przez konsorcjum Wykonawca winien przedłożyć umowę o zawiązaniu konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-Umowa o realizację przedmiotu zamówienia z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta na takich warunkach jakie wynikają ze wzoru. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. - W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana umowy aneksem i obowiązujących cen z dostosowaniem cen do obowiązującej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Włoszczowa, ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa - II piętro. pok. nr 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Włoszczowa, ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa, - pok. nr 17 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2010/2011 w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Odśnieżanie pługo-piaskarką, - Odśnieżanie pługo-koparką typu JCB3CX lub równoważną,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2010/2011 w zakresie wywozu śniegu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Załadunek, wywóz i wyładunek śniegu na odległość do 5km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.