eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt - pawilon nr II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Żywiec: Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt - pawilon nr II.
Numer ogłoszenia: 356429 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Beskid" Sp. z o.o. , ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8602271, faks 033 8602271 wew. 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskid-eko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt - pawilon nr II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: roboty ziemne, budowę schroniska dla bezdomnych zwierząt - pawilon II, roboty ogólnobudowlane, instalacje wewnętrzne, przyłącza. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót: 1) roboty ziemne 2) budowę II pawilonu schroniska dla zwierząt, 3) instalacje: a)wodociągową z przyłączami b)kanalizacyjną (sanitarną i i deszczową) z przyłączami, c)elektryczną d)gazową e)wentylacyjną Szczegółowo przedmiot zamówienia pn. Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt - pawilon II określają: projekt budowlano - wykonawczy, przedmiary robót. 2.Po opracowaniu projektu, w uzgodnieniu z projektantem, wprowadzono następujące zmiany w stosunku do projektu. Opisane poniżej zmiany zostały uwzględnione w przedmiarach: 1)W pawilonach dla zwierząt należy zastosować posadzkę z płytek ceramicznych antypoślizgowych w IV klasie ścieralności. 2)Wentylację mechaniczną należy zastąpić wentylacją grawitacyjną. Wentylację wykonać rurami typu Fleks, średnicy 150 mm, poprowadzonymi przez sufit podwieszany. Rury o długości 150 cm ocieplone wełną mineralną grubości 5 cm. Wywietrzniki dachowe systemowe. Ilość wentylacji - 8 szt. na każdy pawilon. 3)W pawilonach dla zwierząt rezygnuje się z ogrzewania gazowego, pozostawiając dyżurne ogrzewanie elektryczne. Do wykonania pozostaje instalacja gazowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.36.00 - Roboty budowlane w zakresie psiarni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art.45 ust.2 Ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wykonawca powinien wnieść wadium przetargowe najpóźniej do 30.12.2008r. do godz. 900.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełnią następujące wymogi: 1) spełnią warunki zawarte w art. 22 ust 1: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, 3)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 mln złotych za wszystkie lub jedno zdarzenie 4)osoba kierownika budowy posiada uprawnienia ogólnobudowlane, staż zawodowy nie krótszy niż 3 lata, oraz przynależy do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaceniem składki ubezpieczeniowej, 5)zrealizowali przynajmniej jedną tego typu robotę budowlaną jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. wartości nie mniejszej niż 800 000 zł. 6)zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń. 7)wnieśli wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Sposób dokonywania oceny ich spełnienia: a) ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie zakresie formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI oraz X pkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca wypełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 2)Wykaz osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu publicznym oraz do podpisania oferty i umowy (wraz z umocowaniem osoby upoważnionej). 3)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianym prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy tylko osoby kierownika budowy: a)uprawnienia ogólnobudowlane, b)dowód przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c)dowód opłaty składki ubezpieczeniowej w Izbie, d)oświadczenie o kierowaniu robotami ogólnobudowlanymi w okresie nie krótszym niż 3 lata. 7)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o który mowa w pkt.6), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8)Wykaz ilości zrealizowanych tego typu robót budowlanych jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9)Dowód wniesienia wadium, jeżeli wnoszony zostaje wpłatą na konto Zamawiającego 10)Szczegółowy kosztorys ofertowy przygotowany w oparciu o wskazówki w rozdz. X pkt. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia 11)Wypełniony Harmonogram robót - zał. Nr 7 12)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie V SIWZ - zał. Nr 2 i zał. Nr 3, 13)Oświadczenie, w których Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert - zał. Nr 4, 14)Podpisane przez osobę/y uprawnioną/e oświadczenie dotyczące wzoru umowy, o którym mowa w rozdziale XV - zał. Nr 5, 15)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 16)W przypadku oferty składanej przez konsorcjum/podmiot wspólny, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuacje ekonomiczną i finansową członków konsorcjum/podmiotu wspólnego. Wykonawcy tworzący konsorcjum/podmiot wspólny, ubiegający się o wspólne udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (zgodnie z art. 23 pkt.2 prawa zamówień publicznych. Pełnomocnictwo, a w przypadku gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy konsorcjum, umowę należy dołączyć do oferty. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum/podmiotu wspólnego mogą złożyć jeden komplet dokumentów. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w niniejszym rozdziale z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkt 1) są składane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum/podmiotu wspólnego. Dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną) z imienną pieczątką i podpisem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - Termin rękojmi - 0.1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.beskid-eko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BESKID Sp. z o.o., 34-300, Żywiec przy ul. Kabaty 2..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 09:00, miejsce: BESKID Sp. z o.o., 34-300, Żywiec przy ul. Kabaty 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.