eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zamówienie uzupełniające w ramach zadania pn.Remont cmentarzy komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Rzeszów: Zamówienie uzupełniające w ramach zadania pn.: Remont cmentarzy komunalnych
Numer ogłoszenia: 356418 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 44, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w ramach zadania pn.: Remont cmentarzy komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni alejki na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Cienistej w Rzeszowie realizowane w ramach zadania remontowego pn.: Remont cmentarzy komunalnych. Zamówienia uzupełniające w ramach zamówienia podstawowego pn.: Remont cmentarzy komunalnych. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót: - przygotowanie nawierzchni do nałożenia warstwy bitumicznej - skropienie, - ułożenie warstwy wiążącej (wyrównawczej) z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 2 cm (0,05 t x m2), - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 5cm. Powierzchnia alejki do remontu: 900 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Rejtana 6, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46316,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56969,66

  • Oferta z najniższą ceną: 56969,66 / Oferta z najwyższą ceną: 56969,66

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Dział Oczyszczania i Zimowego utrzymania Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie posiada środki finansowe w Dziale 710 Rozdz. 71035 Remont cmentarzy komunalnych. W wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego zawarto umowę na remont nawierzchni alejki o pow. 826 m2 na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Cienistej w Rzeszowie za kwotę 114 224,34 zł. Z uwagi na zły stan techniczny alejek na cmentarzu komunalnym Wilkowyja oraz posiadane środki finansowe zasadne jest przeprowadzenie dalszych prac remontowych nawierzchni alejek asfaltowych o pow. 900m2. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego i zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku przeprowadzenia przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia powierzy się Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe. Przedmiotem zamówienia jest ten sam rodzaj robót budowlanych co w zamówieniu podstawowym i zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.