eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przebudowa drogi powiatowej nr 1964B Bronowo - Janczewo - Bożejewo - Olszyny na odcinku Janczewo - Bronowo od km 0+347,00 do km 1+800,00.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Łomża: Przebudowa drogi powiatowej nr 1964B Bronowo - Janczewo - Bożejewo - Olszyny na odcinku Janczewo - Bronowo od km 0+347,00 do km 1+800,00.
Numer ogłoszenia: 356392 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311760 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1964B Bronowo - Janczewo - Bożejewo - Olszyny na odcinku Janczewo - Bronowo od km 0+347,00 do km 1+800,00..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1964B Bronowo - Janczewo - Bożejewo - Olszyny na odcinku Janczewo - Bronowo od km 0+347,00 do km 1+800,00. 1. Dane techniczne - klasa drogi L - prędkość projektowa 40 km/h - ruch KR1 - szerokość korony 7,00m - szerokość jezdni bitumicznej 5,00m - szerokość poboczy po 1,00m - spadek poprzeczny na prostej 2% - promienie i spadki na łukach wg wyliczeń parametrów łuków. 2. Projektowane zagospodarowanie terenu Początek trasy przyjęto w kilometrze 0+347 przed początkiem prostej przejściowej łuku nr 2, koniec trasy przyjęto w km 1+800 na połączeniu z nawierzchnią bitumiczną wykonanego wcześniej odcinka drogi. Na rozpatrywanym odcinku znajdują się trzy łuki poziome i cztery załamania. 3. Przyjęte rozwiązania projektowe 3.1. Przekroje normalne Na całym odcinku jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 5,00m. Obustronne pobocza po 1,00m i korona drogi 7,00m. Spadek poprzeczny na prostej daszkowy 2%. Projektuje się następujący przekrój konstrukcyjny: -w-wy podbudowy grubości 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, -warstwy wiążącej z betonu asfaltowego typu AC 11W 50/70 na ruch KR1 o grubości 4 cm, -warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego typu AC 11S 50/70 na ruch KR1 o grubości 4 cm. 3.2. Zjazdy Przewiduje się przebudować istniejące zjazdy do normatywnych parametrów. Nawierzchnia na zjazdach typu I i II żwirowa grubości 16cm, na zjazdach typu III i IV nawierzchnia z betonu asfaltowego typu AC 11S 50/70 na ruch KR1 o grubości 5 cm na podbudowie gr. 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Pod zjazdami typu II i IV zaprojektowano przepusty rurowe o średnicy 40cm z rur HDPE. 4.0. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowe na zasadach dotychczasowych do rowów przydrożnych. Dno rowu o dużych spadkach przewiduje się umocnić betonowymi korytkami typu Gara na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10cm. W km 0+742,14 zaprojektowano przepust rurowy o średnicy 100cm długości 10,00 m w miejsce istniejącego przepustu rurowego oraz w km 1+381,45 zaprojektowano przepust rurowy o średnicy 80cm długości 10,00 m w miejsce istniejącego przepustu rurowego. 4.1. Konstrukcja przepustu 4.1.1 Ławę fundamentową zaprojektowano z pospółki stabilizowanej mechanicznie o grubości 40 cm. 4.1.2. Murki czołowe zaprojektowano o zmiennej grubości od 40 cm przy fundamencie do 35 cm w górze przy kapinosie, beton w murkach B 30, stal A III, wylewane na mokro. 5.0. Uzbrojenia terenu W sąsiedztwie pasa drogowego znajduje się napowietrzna linia energetyczna, kabel telekomunikacyjny i wodociąg, nie będą one kolidowały z projektowaną inwestycją...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego Sp. z o.o, ul. Sikorskiego 156, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 992950,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1054876,73

  • Oferta z najniższą ceną: 1054876,73 / Oferta z najwyższą ceną: 1099945,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.