eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Projekt przebudowy ulicy Krzywej w Węgorzewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-22

Węgorzewo: Projekt przebudowy ulicy Krzywej w Węgorzewie.
Numer ogłoszenia: 35637 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo , ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4275424, faks 087 4275401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy ulicy Krzywej w Węgorzewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn. Projekt przebudowy ulicy Krzywej. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje - Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej drogi, chodników i parkingów na działkach o numerach ewidencyjnych: 659/1, 660/4, 677/2, 668/1, 690/1, 691/6, 589, 661, 691/7, 689/14, 689/15, 692/2, 693/26 w obrębie 1 Węgorzewo wraz z kanalizacją deszczową , siecią wodociągowo - sanitarną i oświetleniem drogowym. W pracach projektowych należy uwzględnić n/w warunki techniczne. 1. Przed rozpoczęciem opracowywania dokumentacji projektowej należy uaktualnić mapę sytuacyjno-wysokościową o brakujące urządzenia wod.- kan. oraz wykreślić urządzenia nieistniejące lub zlikwidowane. Aktualizację mapy uzgodnić należy w Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o. o. A. Sieć wodociągowa. W ulicy Krzywej biegną równolegle dwa rurociągi żeliwne o średnicach 100 i 200 mm włączone w rurociąg fi 200 biegnący w ulicy przy Placu Wolności. Należy zaprojektować połączenie tych rurociągów w miejscu ich rozchodzenia się /rurociąg fi 200 w kierunku ul. Śródmiejskiej a fi 100 w kierunku ul. Zamkowej/ z jenoczesną likwidacją rurociągu fi100 na odcinku od Placu Wolności do miejsca połączenia się z rurociągiem fi 200. W przypadku działek przewidzianych do zabudowy, należy: 1. Do granicy tych działek zaprojektować stosowne przyłącza wodociągowe. 2. Przyłącza należy projektować z rur PE. 3. Włączenia do sieci rozdzielczej przyłączy o średnicy fi 50 i poniżej stosować nawiertki z zasuwami AVK lub innymi w podobnej klasie, wraz z obudowami. 4. Włączenia do sieci rozdzielczej przyłączy o średnicy fi 63 i powyżej stosować trójniki z zasuwami AVK lub innymi w podobnej klasie z obudowami. B. Sieć kanalizacji sanitarnej. Od studni kanalizacji sanitarnej o rzędnej dna 116,44 należy odłączyć podłączone do niej dreny odwadniające pobliski zieleniec. Odwodnienie to należy podłączyć do sieci kanalizacji deszczowej. W przypadku działek przewidzianych do zabudowy, należy- 1. Do granicy tych działek zaprojektować stosowne przyłącza kanalizacyjne. 2. Do budowy przyłączy kanalizacji grawitacyjnej zaleca się stosowanie rur PCV klasy S, zachowując przykrycie przewodu min. 1,20 m pod powierzchnią terenu. 3. Zaprojektować studnie kanalizacyjne betonowe szczelne, dopuszcza się studnie niewłazowe z PEHD z kinetą o ruchomych kielichach systemu Wavin o średnicy min 0,40 m lub inne w podobnej klasie. 4. Na przyłączach sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zabrania się stosowania kolan i łuków. 5. Przewody kanalizacyjne oznakować taśmą koloru zielonego z wkładką metalową. C. Sieć kanalizacji deszczowej Z uwagi na odwrotne spadki należy rozważyć przełożenie fragmentu sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe z ulicy Pionierów do kanału fi 600 pod budynkiem w ulicy Zamkowej 15/17. D. Uwagi ogólne. Należy przewidzieć regulację skrzynek zasuw, nawiertek, oraz wymianę i regulację włazów studni kanalizacyjnych do projektowanych rzędnych ulic, placów i zieleńców. 1. Zapotrzebowanie wody i odprowadzenie ścieków należy oprzeć na wyliczeniach. 2. Szczegóły rozwiązań technicznych powinny być zgodne z aktualnymi normami oraz przepisami prawa budowlanego. 3. Projekt podlega zaopiniowaniu z Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Węgorzewie, oraz z Urzędem Miejskim w Węgorzewie. 4. Na sieci wodociągową i kanalizacyjną z przyłączami należy opracować projekt uzgadniając z Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o. o. wstępnie lokalizację sieci. 5. Należy przedłożyć dwa egzemplarze projektu w celu uzgodnienia, jeden egzemplarz uzgodnionego, zatwierdzonego projektu pozostanie w Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o. o. jako dokument archiwalny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium zgodnie z art. 45 ust. 4 i 5a ustawy w wysokości: 2000,00 PLN Słownie: dwa tysiące złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga uprawnień. Spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia. Wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie 1 zamówienie w zakresie projektowania infrastruktury drogowej na kwotę brutto 50 000 zł. poparte dokumentem potwierdzającym, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie / np. referencje/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia / nie spełnia. Wykonawcy wykażą osoby zdolne do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej, sanitarnej i elektrycznej, i przedłożą kopie uprawnień. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje następujące zmiany: 1. Terminy wykonania robót objętych niniejszą umową ulegną zmianie w przypadku: a/ zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymania pierwotnego terminu umowy, b/ przerw w realizacji robót powstałych na skutek przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego w szczególności: ulewne długotrwałe opady deszczu, nieprzewidziane mrozy, opady śniegu, wichury itp., które mają wpływ na wykonanie zamówienia i uniemożliwiają dotrzymanie terminu pierwotnego. c/ wstrzymanie robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu robót powstałych z winy Zamawiającego a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezbędnych do prowadzenia i realizacji robót. d/ nie przekazanie przez Zamawiającego niezbędnej do wykonania zadania przez Wykonawcę dokumentacji lub istotnych braków tej dokumentacji,powodujących konieczność jej poprawienie i uzupełnienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego 11 - 600 Węgorzewo przy ul. Zamkowej 3 pok. 35, pn.- pt. 8:00 - 15:00, a także złożyć wniosek o jej przesłanie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie UM w Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3, pok. Nr 39 /I - piętro/..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.