eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONACH 2011/2012 - 2012/2013 OBRĘB III KOŻUCHOW I NOWE MIASTECZKO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Nowa Sól: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONACH 2011/2012 - 2012/2013 OBRĘB III KOŻUCHOW I NOWE MIASTECZKO
Numer ogłoszenia: 356366 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290866 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego 100b, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4585330, faks 068 4585330.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONACH 2011/2012 - 2012/2013 OBRĘB III KOŻUCHOW I NOWE MIASTECZKO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonach zimowych 2011/2012 - 2012/2013. 2 Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o niniejszy opis. 3 Przedmiot zamówienia obejmuje drogi i ulice wykazane w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia: załącznik nr 1 a-b - Wykaz dróg i ulic powiatowych do zimowego utrzymania - obręb II. 4 Zasady wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli. 5 Termin gotowości do rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia ustala się na dzień 31 października 2011r w sezonie zimowym 2011/2012 i na dzień 31 października 2012r. w sezonie zimowym 2012/2013. 6 Wykonanie zamówienia w zakresie zwalczania i likwidacji śliskości pośniegowej, gołoledzi oraz odśnieżania obejmuje okres: a) w sezonie zimowym 2011/2012: - od 01 listopada 2011r. od godz. 0:00 do 15 kwietnia 2012r. do godz. 24:00 b) w sezonie zimowym 2012/2013: - 01 listopada 2012r. od godz. 0:00 do 15 kwietnia 2013r. do godz. 24:00 W okresie tym Wykonawca pozostaje w pełnej gotowości w celu niezwłocznego rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia. 7 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: a) Zakupieniu materiałów i przygotowaniu przez Wykonawcę do dnia gotowości do rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia minimum 400 ton mieszanki piaskowo-solnej (4:1); b) Zmagazynowaniu przez Wykonawcę do dnia gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia minimum 90 ton piasku, który może być używany do posypywania ulic w Nowej Soli; c) Wykonawca musi dysponować odpowiednim miejscem składowania piasku i mieszanki piaskowo - solnej zgodnie z przepisami ustawy o ochronie środowiska. Koszty składowania, koszty transportu i zakupu piasku i soli oraz przygotowania mieszanki piaskowo - solnej zostaną wliczone przez Wykonawcę do odpowiednich pozycji w formularzu kosztorysu ofertowego i nie będą podlegać odrębnej zapłacie; d) Pozostawaniu od dnia gotowości do rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia w gotowości do rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg i ulic; e) Pozostawaniu zespołu Wykonawcy (pracownicy i sprzęt) w gotowości do wykonania przedmiotu zamówienia. Pozostawanie w gotowości polegać będzie na: - pełnieniu dyżuru przez pracowników Wykonawcy w domach (pod telefonem) z możliwością podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w ciągu 2 godzin od momentu otrzymania dyspozycji od zamawiającego lub o ustalonej godzinie; - pełnieniu dyżuru przez pracowników Wykonawcy w bazie sprzętowej z możliwością podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w ciągu 0,5 godziny od momentu otrzymania dyspozycji od Zamawiającego lub o ustalonej godzinie; - zamawiający może również określić godzinę rozpoczęcia wykonania przedmiotu zamówienia bez konieczności pełnienia dyżuru; - godziny pełnienia dyżuru przez zespól Wykonawcy zostaną określone przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 20:00 w danym dniu roboczym, sobotę, niedzielę, święto; - określenie dnia i godziny dyżuru zespołu może być przekazane Wykonawcy pisemnie, faksem, telefonicznie na adres firmowy w godzinach funkcjonowania lub osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za wykonywanie zimowego utrzymania dróg; f) Zimowym utrzymaniu dróg i ulic wykazanych w załączniku nr 1 zgodnie ze standardami utrzymania określonymi w załączniku 2; g) Zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającym w miejscach charakterystycznych oraz w wyodrębnionych miejscach niebezpiecznych jak niżej : - w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, - w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, - w obrębie przystanków autobusowych, - w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, - na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, - na całej długości i szerokości ulic: - a także według szczególnych zaleceń Zamawiającego wynikających z warunków zimowych, - o przyjętym zakresie do wykonania w danym dniu decyduje Zamawiający. h) Zwalczaniu i likwidacji śliskości poślizgowej oraz gołoledzi przy zastosowaniu: - piasku budowlanego frakcji 0-2 mm wolnego od występowania zanieczyszczeń gliniastych i ilastych oraz spełniającego normę PN-96/B-11113 (piasek dostarcza Wykonawca); - mieszanki piaskowo-solnej 4:1 w sytuacji wystąpienia ekstremalnych warunków pogodowych po uzgodnieniu z Zamawiającym (mieszankę przygotowuje i dostarcza Wykonawca); i) Odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: - odśnieżanie obustronne nawierzchni jezdni dróg i ulic, j) W przypadku wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych zamawiający może wymagać od Wykonawcy użycia ładowarki, równiarki do usunięcia zasp i utrzymania przejezdności dróg i ulic, k) O przyjętym zakresie prac związanych z zimowym utrzymaniem w danym dniu każdorazowo decyduje Zamawiający. 8 Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia: a) Wykonywanie przedmiotu zamówienia należy rozpoczynać w chwili wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących konieczność: - odśnieżania, - likwidacji gołoledzi, - likwidacji śliskości pośniegowej. b) O konieczności rozpoczęcia wykonania zamówienia decyduje Zamawiający, informując o powstałej konieczności Wykonawcę. Wykonawca przystępuje do wykonania przedmiotu zamówienia bezpośrednio na drogach i ulicach: - w ciągu 2,0 godzin od chwili otrzymania dyspozycji od Zamawiającego w przypadku pełnienia dyżuru w domach, - w ciągu 0,5 godziny od chwili otrzymania dyspozycji od Zamawiającego w przypadku pełnienia dyżuru w bazie sprzętowej, o określonej przez Zamawiającego godzinie, c) Zamawiający potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu w sposób zgodny z formularzem kosztorysu ofertowego, d) Wykonawca informuje o osobie odpowiedzialnej z jego strony za nadzór nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia w danym dniu, e) Pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace na drogach wyposażeni będą w telefony komórkowe, f) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na bieżąco informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach, g) W trakcie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany jest do codziennego przekazywania w godz. 700 - 800 meldunków z przebiegu akcji (w przypadku wystąpienia warunków ekstremalnych także w godz. 19:00 - 20:00). 9. Sprzęt i materiały uszorstniające: a) Sprzęt wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędny do zimowego utrzymania dróg i ulic zapewnia Wykonawca. Minimalne wymagania sprzętowe, które musi spełnić Wykonawca w trakcie wykonywania zimowego utrzymania to posiadanie sprawnego, gotowego do użycia n/w sprzętu: - posypywarki o pojemności minimum 4 m3 - szt. 3, - pługi średnie -szt. 3, - pługi patrolowe - szt. 3, - nośniki do w/w sprzętu (samochody ciężarowe - wyposażone jednocześnie w posypywarkę i pług) o odpowiedniej mocy i ładowności dostosowane do posypywarek i pługów - min. szt. 3, - ładowarki KLASY Ł-200 LUB Ł-34 - szt. 1, - równiarki - szt. 1 b) Materiał do wykonania mieszanki piaskowo-solnej (4:1) do zwalczania gołoledzi i śliskości poślizgowej zapewnia Wykonawca, c) Wykonawca przygotowuje mieszankę piaskowo-solną (4:1), d) Wykonawca zapewnia plac do składowania mieszanki piaskowo - solnej pozwalający na zgromadzenie przynajmniej 400 ton mieszanki. Plac musi spełniać wymogi ochrony środowiska, e) Mieszanka piaskowo - solna musi być zabezpieczona przez Wykonawcę przed wpływami atmosferycznymi, f) Materiał uszorstniający - piasek budowlany 0-2 mm do zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej zapewnia i plac do składowania o pojemności 90 ton zapewnia Wykonawca, g) Załadunek materiałów uszorstniających do posypywarek należy do Wykonawcy a jego koszt Wykonawca uwzględni w cenach jednostkowych, h) Materiał uszorstniające, które pozostaną po zakończeniu zimowego utrzymania dróg i ulic pozostają własnością Wykonawcy, i) Posypywarki muszą zapewnić możliwość dozowania materiałów zgodnie z Zał. Nr 1 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. Posypywarki muszą zapewnić płynną regulację ilości rozsypywania środków do usuwania śliskości zimowej oraz równomierny wydatek (g/m2) bez względu na prędkość posypywarki. Wymagana jest regulacja gęstości posypywania i regulacja szerokości posypywania od 2-7 m (symetrycznie i asymetrycznie) podczas jazdy. Sterowanie i kontrola musi odbywać się z kabiny operatora. W przypadku awarii sprzętu, wykonawca zobowiązany będzie podstawić do pracy zastępczy środek o podobnych parametrach technicznych wyposażony w lampy ostrzegawcze i wszelkie oznakowania zapewniające bezpieczeństwo ruchu drogowego, j) Zamawiający zakłada następujące zużycie materiału uszorstniającego przy posypywaniu: - mieszanka piaskowo - solna (4:1) - 150 g/m2 posypywanej powierzchni jezdni, - piasek - 200 g/m2 posypywanej powierzchni jezdni, k) Wykonawca zobowiązany jest do używania środków sprzętowo - transportowych wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997r. (jedn. tekst Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i wszelkie oznakowania zapewniające bezpieczeństwo ruchu drogowego, l) Sól drogowa powinna spełniać wymagania PN-86/C-84081/02. Zaleca się następujący skład soli drogowej: 96 % NaCl (soli) + 2,5 % CaCl2 (chlorku wapnia) + 0,2 % K4Fe(CN)6 (żelazocyjanku potasowego, dodawanego w celu zapobiegania zbrylaniu soli). Najkorzystniejsze uziarnienie soli jest następujące: - 60 - 80 % w przedziale 1-3 mm, - 10 - 25 % w przedziale 3-6 mm, - do 5 % poniżej 0,16 mm, - do 5 % powyżej 6 mm. ł) Do uszorstnienia lodu, zlodowaciałego i ubitego śniegu można stosować: - piasek o uziarnieniu do 2 mm, wg PN-B-11113:1996, - kruszywo naturalne o uziarnieniu do 4 mm (zalecane do uszorstnienia ubitego śniegu) wg PN-B-11111:1996, - kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno być łamliwe, nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia drogi podczas posypywania. Duża zmienność wielkości ziaren powoduje nierównomierne posypywanie (różne odległości rozrzutu). Zawartość ziaren drobnych (<0,075 mm) powinna być minimalna (zaleca się do 3 %) ponieważ ziarna te mogą zwiększać możliwość poślizgu. Ziarna nie mogą być spłaszczone i muszą mieć kształt regularny. Materiały uszorstniające powinny wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu). Nie powinny zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TUR-MAR-POL Beata Turkiewicz, ul. Spacerowa 1, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202870,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 204150,45

  • Oferta z najniższą ceną: 204150,45 / Oferta z najwyższą ceną: 204150,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.