eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Renowacja i adaptacja budynku kościoła poewangelickiego, ratusza oraz remont z wyposażeniem Muzeum im. Feliksa Nowowiejskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach Projektu - Wzrost atrakcyjności turystycznej Gminy Barczewo poprzez renowację kluczowych obiektów dziedzictwa kulturowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-25

Barczewo: Renowacja i adaptacja budynku kościoła poewangelickiego, ratusza oraz remont z wyposażeniem Muzeum im. Feliksa Nowowiejskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach Projektu - Wzrost atrakcyjności turystycznej Gminy Barczewo poprzez renowację kluczowych obiektów dziedzictwa kulturowego
Numer ogłoszenia: 35634 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo , Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5148664.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barczewo.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja i adaptacja budynku kościoła poewangelickiego, ratusza oraz remont z wyposażeniem Muzeum im. Feliksa Nowowiejskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach Projektu - Wzrost atrakcyjności turystycznej Gminy Barczewo poprzez renowację kluczowych obiektów dziedzictwa kulturowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Renowacja i adaptacja budynku kościoła poewangelickiego, ratusza oraz remont z wyposażeniem Muzeum im. Feliksa Nowowiejskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach Projektu - Wzrost atrakcyjności turystycznej Gminy Barczewo poprzez renowację kluczowych obiektów dziedzictwa kulturowego. W ramach realizowanego zadania wykonane zostaną prace projektowe, a po uzyskaniu niezbędnych decyzji oraz pozwoleń - prace budowlane, których efektem będzie wzrost potencjału turystycznego następujących obiektów: Kościół poewangelicki - adaptacja budynku na galerię sztuki i małą salę koncertową,Muzeum im. Feliksa Nowowiejskiego -remont pomieszczeń muzeum (I piętro),Ratusz w Barczewie - wykonanie sali wystawowej na poddaszu ratusza, adaptacja wieży ratusza na potrzeby wieży widokowej, dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, adaptacja pomieszczeń po sali rady na pomieszczenia informacji turystycznej. 2. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji w powyższych obiektach zawarty jest w Programach Funkcjonalno - Użytkowych stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Z realizacji zadania częściowo zmienia się zakres niektórych robót budowlanych zawartych w Programach Funkcjonalno - Użytkowych. Powyższe zmiany zakresu robót budowlanych zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ. 4. Zadanie realizowane będzie w 3 etapach: 1) Etap I - zaprojektuj obejmuje: a) weryfikację kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy, b) wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych, c) uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów, d) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej jaką jest inwentaryzacja konserwatorska rysunkowo - pomiarowa stolarki otworowej przewidzianej do wymiany, e) wykonanie koncepcji projektowych z opisem technicznym, technologicznym i materiałowym zaprojektowanych robót budowlanych umożliwiających weryfikację pod kątem zgodności z Programami Funkcjonalno - Użytkowymi i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedstawienie jej zamawiającemu, f) sporządzenie kompletnych wniosków i uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych, koniecznych do uzyskania przed pozwoleniem na budowę ( w tym również wszelkie uzgodnienia pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków), g) dokonanie badań oraz opracowanie programu prac konserwatorskich, restauratorskich. (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych; Dz. U. z 2011 roku, Nr 165, poz. 987), h) wykonanie projektów budowlanych i wielobranżowych, projektów wykonawczych zadania Renowacja i adaptacja budynku kościoła poewangelickiego, ratusza oraz remont z wyposażeniem Muzeum im. Feliksa Nowowiejskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach Projektu - Wzrost atrakcyjności turystycznej Gminy Barczewo poprzez renowację kluczowych obiektów dziedzictwa kulturowego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz. U. z 2004 roku, Nr 202, poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, i) sporządzenie kompletnych wniosków i uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę, j) sprawowanie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy, k) opracowanie Planu Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia, l) opracowanie zestawienia wykazu cen i harmonogramu rzeczowo - finansowego robót objętych zamówieniem z wydzieleniem prac projektowych i robót budowlanych zgodnie z załączonym wzorem do umowy, UWAGA: m) wszelkie prace związane z adaptacją, remontem lub wymianą zdegradowanej substancji zabytkowej w obiektach objętych zadaniem należy poprzedzić właściwymi ekspertyzami technicznymi, wnikliwymi badaniami architektonicznymi oraz konserwatorskimi nawarstwień malarskich oraz detalu architektonicznego, nastawionymi na istnienie m.in. polichromii, oraz szczegółowymi inwentaryzacjami stolarki otworowej, n) na badania, a później na prace konserwatorskie i inne działania związane z inwestycją należy uzyskać stosowne pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; w programach prac konserwatorskich i restauratorskich należy uwzględnić wyniki badań konserwatorskich; należy dążyć do zachowania w jak największym stopniu substancji zabytkowej, o) zamawiający wymaga organizowania z udziałem zamawiającego i Inżyniera Kontraktu co najmniej trzech Narad Technicznych do oceny prac projektowych na etapie: opracowania koncepcji projektowych wraz z opisem technicznym, technologicznym oraz materiałowym zaprojektowanych obiektów i urządzeń, opracowania projektu budowlanego - wersja ostateczna, opracowania projektu wykonawczego z przedmiarami robót. 2) Etap II - realizujący budowę - wybuduj obejmuje: a) zorganizowanie, utrzymanie oraz likwidację zaplecza wykonawcy, b) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, c) realizację dostaw urządzeń, łącznie z transportem na teren budowy, d) wykonanie robót budowlano - montażowych oraz przeprowadzenie prac konserwatorskich i archeologicznych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, e) bieżące rozliczanie finansowo - rzeczowe budowy, monitoring i sprawozdawczość, f) pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzyskania warunków, uzgodnień, nadzoru gestorów uzbrojenia terenu, itp., g) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, w tym sporządzenie operatów, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej do właściwego ośrodka celem uzgodnienia, h) wywóz, zagospodarowanie lub utylizacja odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami w tym wynikającymi z prowadzonych badań archeologicznych, i) wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, j) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, k) opracowanie dokumentacji powykonawczej, l) wykonanie instrukcji rozruchu, BHP oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez zamawiającego z obsługi i konserwacji urządzeń, m) dokonywanie niezbędnych zgłoszeń do eksploatatorów sieci, n) zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu techniczno - technologicznego nowych urządzeń i instalacji, wraz z opracowaniem i przekazaniem zamawiającemu protokołu z rozruchu, o) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy oraz badaniach archeologicznych, p) sporządzenie kompletnych wniosków wraz z kompletem wymaganych dokumentów do uzyskania decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektów i przekazanie zamawiającemu, q) przekazanie obiektów objętych zadaniem z obiektami towarzyszącymi do eksploatacji wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami odbiorowymi, r) wykonanie i utrzymanie w należytym stanie dwóch tablic pamiątkowych i dwóch tablic informacyjnych (4 szt.) o współfinansowaniu inwestycji przez Unię Europejską przez okres realizacji oraz okres gwarancji i rękojmi, UWAGA: s) w trakcie realizacji inwestycji organizowane będą regularne spotkania koordynujące (nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu) z wykonawcą robót budowlanych, podwykonawcami, projektantami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji, przy współudziale przedstawicieli zamawiającego i Inżyniera Kontraktu w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym i ich jakości, zaangażowanego potencjału siły roboczej oraz problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów; po okresie gwarancyjnym przeprowadzony zostanie odbiór ostateczny. 3) Etap III - po zakończeniu budowy obejmuje: 1) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, w tym - przeglądy gwarancyjne w okresie 3 lat od daty dokonania odbioru końcowego, 2) monitoring, ewaluacja, sprawozdawczość, 3) przeglądy gwarancyjne organizowane będą raz na rok lub w przypadku wystąpienia usterek na każde wezwanie zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów określonych w Programach Funkcjonalno-Użytkowych lub z materiałów o parametrach technicznych nie gorszych niż w nich wymienionych lub równoważnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 61 9343 1028 0000 0606 2000 0040 z dopiskiem: Wadium na przetarg - Renowacja i adaptacja budynku kościoła poewangelickiego, ratusza oraz remont z wyposażeniem Muzeum im. Feliksa Nowowiejskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach Projektu - Wzrost atrakcyjności turystycznej Gminy Barczewo poprzez renowację kluczowych obiektów dziedzictwa kulturowego 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275), * Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. * Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć razem z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot * Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. *Za prawidłowo wniesione wadium, uważa się wadium znajdujące się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub adaptacji budynków wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości co najmniej 1 500 000, 00 zł brutto każda. b) Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu prac konserwatorskich lub restauratorskich w zakresie detalu architektonicznego i powierzchni tynkowanych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytku o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto. c) Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę dotyczącą opracowania dokumentacji projektowych remontu, adaptacji budynków wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto. Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca rozliczał się w walucie innej niż PLN, w celu dokonania przeliczenia na złote polskie (PLN) należy przyjąć średni kurs danej waluty, opublikowany przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dla poniższych stanowisk: a) kierownik budowy posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych o której mowa w § 24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 165, poz. 987) lub zgodnie z § 31 ww. rozporządzenia uzyskał zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. b) kierownik robót elektrycznych posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych o której mowa w § 24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 165, poz. 987) lub zgodnie z § 31 ww. rozporządzenia uzyskał zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. c) kierownik robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych o której mowa w § 24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 165, poz. 987) lub zgodnie z § 31 ww. rozporządzenia uzyskał zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. d) projektant w specjalności architektonicznej posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej, co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych o której mowa w § 24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 165, poz. 987) lub zgodnie z § 31 ww. rozporządzenia uzyskał zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. e) projektant w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych o której mowa w § 24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 165, poz. 987) lub zgodnie z § 31 ww. rozporządzenia uzyskał zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. f) projektant robót elektrycznych posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych o której mowa w § 24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 165, poz. 987) lub zgodnie z § 31 ww. rozporządzenia uzyskał zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. g) projektant robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych o której mowa w § 24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 165, poz. 987) lub zgodnie z § 31 ww. rozporządzenia uzyskał zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. h) osoba kierująca pracami konserwatorskimi posiadająca: tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbytą co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. i) osoba kierująca pracami archeologicznymi posiadająca: tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbytą co najmniej 12 - miesięczną praktykę w zakresie tych badań. W odniesieniu do obywateli innych państw uprawnienia budowlane oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony oraz podpisany formularz ofertowo - cenowy [wg wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ], 2) dowód wniesienia wadium (załączony do oferty) zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie, 4) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [wg wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ],

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności i będą wprowadzane aneksem do umowy. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności, zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność jego zawarcia. Wszystkie zmiany umowy wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego i Wykonawcę: 2. W zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: 1) Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub działania siły wyższej, niemożliwej do przewidzenia i niemożliwej do zapobieżenia, skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu, takich jak: a) katastrofalne działanie przyrody (kataklizmy, trzęsienie ziemi itp.) b) katastrofalne działanie ludzkości (działania wojenne itp.) c) zmiana przepisów prawnych, powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia, d) zaburzenia życia zbiorowego (np. akty wandalizmu zbiorowego, kradzieże itp.) e) wystąpienia katastrofy budowlanej w czasie robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków uniemożliwiających wykonanie robót, g) w czasie realizacji robót Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i Konserwator Zabytków wstrzyma roboty, h) wystąpienia kolizji z infrastrukturą podziemną, która nie jest zinwentaryzowana. 2) wystąpienia zamówień dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych, oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, c) wstrzymania robót przez uprawnione organy i służby, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. 3. W zakresie zmiany formy zabezpieczenia umowy: zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759, z późń. zm.). 4. W zakresie zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 5. W zakresie zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 6. W zakresie zmiany osób pełniących funkcję Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barczewo.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Barczewo z siedzibą w Barczewie Plac Ratuszowy 1, 11 - 010 Barczewo pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W BARCZEWIE Plac Ratuszowy 1 11-010 Barczewo pokój nr 1 - biuro obsługi interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I.Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. II. Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2014 roku (data podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji). 1. Termin wykonania dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę w terminie pięciu miesięcy od dnia podpisania umowy. a) Wstępnych projektów budowlanych - po wykonaniu opisowej i graficznej wersji roboczej Projektów budowlanych wraz z opisem technicznym, technologicznym oraz materiałowym zaprojektowanych obiektów i urządzeń - w terminie jednego miesiąca od dnia podpisania umowy. b) Projektów budowlanych - wersja ostateczna - w terminie trzech miesięcy od dnia podpisania umowy. c) Projektów wykonawczych z przedmiarami robót - w terminie pięciu miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Termin zakończenia robót budowlano - montażowych wraz z rozruchem i przekazaniem zamawiającemu wniosku wraz z kompletem wymaganych dokumentów do uzyskania Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w terminie do dnia 10 października 2014 roku. 3. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.