eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Inowrocław: Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca
Numer ogłoszenia: 356326 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298218 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: Część 1 - Warsztaty pokonać stres pozytywnymi emocjami dla 79 osób 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 100 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach, tj.: a) jednej grupie 23-osobowej (kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo, bezradne w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego), w planowanym terminie od 16.09.2013r. do 20.09.2013r., b) trzech grupach, w tym: grupa A - 20 osób, grupa B - 18 osób, grupa C - 18 osób (osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności), w planowanym terminie: grupa A: od 26.08.2013r. do 30.08.2013 r., grupa B i C: od 19.08.2013r. do 23.08.2013r. Część 2 - Warsztaty domowej przedsiębiorczości dla 23 osób 25 godzin lekcyjnych dla jednej grupy 23 osobowej. Są to kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo, bezradne w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego. Planowany termin zajęć od 19.08.2013r. do 23.08.2013r. Część 3 - Indywidualne konsultacje pedagogiczne dla 65 osób, w tym: a) 4 godziny lekcyjne na osobę dla 56 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym, w planowanym terminie, tj.: - grupa A (20 osób) od 2.09.2013r. do 6.09.2013 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i od 16.09.2013r. do 19.09.2013 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę), - grupa B (18 osób) od 9.09.2013r. do 13.09.2013 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i od 23.09.2013r. do 27.09.2013 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę), - grupa C (18 osób) - terminy konsultacji takie same jak w grupie B; b) 6 godzin lekcyjnych na osobę dla 9 osób (kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo, bezradne w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego) , w planowanym terminie, tj.: - od 26.08.2013r. do 27.08.2013r.(pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne), - od 9.09.2013r. do 10.09.2013r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne), - od 23.09.2013r. do 24.09.2013 r. (trzecie spotkanie - 2 godziny lekcyjne). Część 4 - Warsztaty planowania kariery zawodowej dla 25 osób. 20 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osobowej. Młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w planowanym terminie: 12,13,14 i 23.08.2013r. Część 5 - Warsztaty przygotowania do życia w rodzinie dla 25 osób. 25 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osobowej. Młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w planowanym terminie: 26.08.2013r.-30.08.2013r. Część 6 - Warsztaty promocji zdrowia wraz z indywidualną konsultacją dietetyka dla 56 osób niepełnosprawnych, w tym: 20 godzin lekcyjnych dla każdej z trzech grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych warsztatów) + 56 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji z dietetykiem dla każdej osoby. Planowany termin zajęć: a) grupa A: 20 osób, w terminie od 9.09.2013r. do 12.09.2013 r. (zajęcia grupowe) i w terminie od 16.09.2013r. do 19.09.2013 r. (indywidualne konsultacje); b) grupa B: 18 osób, w terminie od 2.09.2013r. do 5.09.2013r. (zajęcia grupowe) i w terminie od 6.09.2013r. do 13.09.2013r. (indywidualne konsultacje); c) grupa C: 18 osób, w terminie od 2.09.2013r. do 5.09.2013r. (zajęcia grupowe) i w terminie od 6.09.2013r. do 13.09.2013r. (indywidualne konsultacje). Wśród uczestników - osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Są osoby poruszające się o kulach, w związku z czym należy zapewnić dostęp do sal dydaktycznych znajdujących się na niskich kondygnacjach (parter) lub umożliwić dotarcie na wyższe kondygnacje windą (dot. części zamówienia nr 1, 3, 6). 2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie materiałów piśmienniczych i poczęstunku. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, pn.: Aktywność się opłaca.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Warsztaty pokonać stres pozytywnymi emocjami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Doradczo - Szkoleniowa Consulting Julita Orłowska - Szczepańska, ul. Piłsudskiego 30a/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12205,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8633,12

  • Oferta z najniższą ceną: 4494,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Warsztaty domowej przedsiębiorczości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Nadzieja dla Rodzin - lider konsorcjum, ul. Kopernika 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Firma B - Consulting Bartłomiej Gębarowski - partner konsorcjum, ul. Malczewskiego 11/49, 35-114 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3418,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1557,10 / Oferta z najwyższą ceną: 5520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Indywidualne konsultacje pedagogiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatny Gabinet Terapeutyczny Krystyna Katarzyna Jerzak, ul. Ofiar Katynia 4, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22940,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10225,77 / Oferta z najwyższą ceną: 31525,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Warsztaty planowania kariery zawodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Psychologiczno -Pedagogiczna Centrum Kursów Psychologicznych POSTERUS, ul. Kołłątaja 2A/2, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Warsztaty przygotowania do życia w rodzinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Placówka Szkoleniowa SUKCES Jadwiga Hasanbašić, ul. Bracka 3, 86-005 Białe Błota, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3525,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1710,17 / Oferta z najwyższą ceną: 5100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Warsztaty promocji zdrowia wraz z indywidualną konsultacją dietetyka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poradnia Żywieniowa Anna Gałdańska, ul. Solankowa 64, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10730,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27384,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4870,86 / Oferta z najwyższą ceną: 27384,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.