eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Budowa parkingu przy ulicy Dworcowej w Mieszkowie wraz z odwodnieniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-04

Jarocin: Budowa parkingu przy ulicy Dworcowej w Mieszkowie wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 356310 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239704 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ulicy Dworcowej w Mieszkowie wraz z odwodnieniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu dla samochodów osobowych w ilości 59 sztuk (o wymiarach 2,50 m x 5,00 m) przy ul. Dworcowej w Mieszkowie wraz z odwodnieniem. Wzdłuż parkingu zaplanowano drogę dojazdowa o szerokości 4,00 m stanowiący dojazd do nowo powstałych działek. Na początku i na końcu miejsc postojowych zaprojektowano wysepki o szerokości 5,00 m oraz pomiędzy drogą dojazdową a stanowiskami postojowymi wysepki o zmiennej szerokości. Odprowadzenie wód opadowych z powierzchni projektowanego parkingu odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne w kierunku projektowanych ścieków. Wody te będą odbierane przez studzienki ściekowe PVC i wprowadzane poprzez przykanaliki z rur PVC do projektowanej kanalizacji deszczowej z rur PP SN8 i studzienek rewizyjnych PVC. Projektowany kolektor o długości 42,00 m wprowadzony będzie do istniejącego stawu na terenie ogródków działkowych poprzez projektowany separator związków ropopochodnych z osadnikiem. Całkowita powierzchnia planowanego parkingu (miejsca postojowe, droga manewrowa, droga dojazdowa i wysepki) wynosić będzie około 2.556,30 m2, całkowita powierzchnia zjazdów na posesję to około 32,50 m2. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostosować czas pracy, przestoje, przepięcia, kolejność robót itp. do wymagań Zamawiającego. Przed ostatecznym ustaleniem ceny oferty należy dokonać szczegółowej analizy projektu i dokumentacji technicznej przygotowanej przez Zamawiającego oraz dokonać oceny czy dokumentacja taka pozwala wykonać umowę bez jakichkolwiek dodatkowych poprawek, konsultacji i modyfikacji. Na wykonawcy ciąży bowiem ustawowy obowiązek niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich okolicznościach, które mogłyby przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót. Dla dodatkowego zabezpieczenia interesów wykonawcy oraz dla celów dowodowych informacja ta powinna zostać przekazana inwestorowi w formie pisemnej. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji na okres 36 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Został złożony wniosek o przyznanie pomocy w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Związek Spółek Wodnych w Jarocinie, ul. Wrocławska 53, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 610771,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 438882,84

  • Oferta z najniższą ceną: 386521,30 / Oferta z najwyższą ceną: 640369,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.