eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Całodobowa ochrona osób i mienia, nadzór nad ruchem pojazdów, ochronę dostępu do terenów i obiektów budowlanych oraz urządzeń usytuowanych na obszarze będącym w zarządzie i użytkowaniu NZOZ Szpitala Powiatowego w Tczewie Tczewskiego Centrum Zdrowia Sp. z

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Tczew: Całodobowa ochrona osób i mienia, nadzór nad ruchem pojazdów, ochronę dostępu do terenów i obiektów budowlanych oraz urządzeń usytuowanych na obszarze będącym w zarządzie i użytkowaniu NZOZ Szpitala Powiatowego w Tczewie Tczewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 356288 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. 30 Stycznia 58, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 7776635, faks 058 5313830.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nzoztczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia, nadzór nad ruchem pojazdów, ochronę dostępu do terenów i obiektów budowlanych oraz urządzeń usytuowanych na obszarze będącym w zarządzie i użytkowaniu NZOZ Szpitala Powiatowego w Tczewie Tczewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej ochrony osób i mienia, ochrony dostępu do terenów i obiektów budowlanych oraz urządzeń usytuowanych na terenie szpitala i jednostek jemu podległych. Szpital przy ul. 30 Stycznia 58,57, 83-110 Tczew; Oddział Wewnętrzny przy ul. Paderewskiego 11, 83-110 Tczew.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 16.2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( art.45 ust. 6 PZP). 16.3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 16.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : Nordea Bank Polska S.A. 43 1440 1101 0000 0000 0814 5121 16.6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik. 16.7. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje PZP. 16.8. Wadium Wykonawca utraci jeżeli: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 7.1.1 Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7.1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 7.1.3 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.1.4 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonali należycie lub wykonują minimum dwa zamówienia na usługę ochrony osób i mienia o wartości min. brutto 200.000,00 zł każde, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. 7.1.5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w okresie trwania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000,00 zł. 7.1.6 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.1.7 Akceptują 30 dniowy termin płatności. 7.2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w Rozdziale IV oraz Warunkami umowy w Rozdziale V. 7.3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 7.4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7.5. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty muszą być aktualne w terminie składania ofert. Złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania przez Wykonawcę spowoduje wykluczenie z postępowania. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Wypełniony i podpisany formularz oferty - Rozdział III do SIWZ. Oświadczenie - Rozdział II, do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 oraz pkt 4÷8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Kserokopię aktualnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zmianami). Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy. Oświadczenie o dysponowani niezbędna liczbą pracowników posiadających licencję pracownika ochrony I lub II stopnia do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia.- załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i ludzkiego innego podmiotu, wraz z oświadczeniem o którym mowa powyżej składa pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz należycie wykonanych zamówień na usługę ochrony osób i mienia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie umowy wystawione przez instytucje na rzecz których realizowano usługę (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie, o dysponowaniu minimum dwuosobowym Patrolem Interwencyjnym wyposażonym w broń palną, która nie później niż 10 minut od wezwania, podejmie działania, w celu wsparcia posterunków ochronnych, w przypadku ich zagrożenia - załącznik nr 4 do SIWZ; Oświadczenie o wyposażeniu planowanych do realizacji zamówienia pracowników ochrony w schludnie wyglądające jednolite umundurowanie, identyfikatory, w środki łączności bezprzewodowej, oraz niezbędny sprzęt i indywidualne wyposażenie (pałkę wielofunkcyjną, kajdanki, paralizator elektryczny, opatrunek osobisty, latarkę, środki ochrony dróg oddechowych (maskę pgaz)) - załącznik nr 5 do SIWZ; Oświadczenie o prowadzeniu bieżących szkoleń pracowników ochrony w zakresie przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zmianami) - załącznik nr 6 do SIWZ; Oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do przechowywania wszystkich dokumentów dotyczących przedmiotowego zamówienia w ograniczonej dostępności tj.: nie udostępniania rozpowszechniania osobom nieuprawnionym informacji stanowiących tajemnicę służbową lub informacji, którą uzyskał w związku z wykonywaniem czynności służbowych, a której ujawnienie może narazić na szkodę prawnie chroniony interes Zamawiającego w myśl obowiązujących przepisów: Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2005.196.1631). - załącznik nr 7 do SIWZ 8.14 Poświadczona przez wykonawcę kserokopia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000,00 zł. 8.15 Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna (jeżeli dotyczy). 8.16 Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8.18 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.3, 8.4, 8.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, o których mowa w §2 ust.1 oraz w §1 ust.1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr87, poz.605) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.19 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - umowę konsorcjum (zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych), Umowa łącząca przedsiębiorców winna zawierać: oznaczenie Pełnomocnika zgodnie z art.23 ust. 2 Ustawy do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którym Zamawiający będzie się kontaktować, sposób reprezentowania grupy przedsiębiorców, zakres i rodzaj odpowiedzialności poszczególnych podmiotów za wykonanie zamówienia oraz wszelkich innych czynności związanych z postępowaniem przetargowym, solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego, dotyczącą etapu realizacji jak i odpowiedzialności z tytułu udzielonych rękojmi i gwarancji, z dokładnym określeniem kto będzie odpowiadał za udzielone gwarancje, sposób prowadzenia spraw z Zamawiającym, czas na jaki umowa z konsorcjum została zawarta (niezbędny do zrealizowania przedmiotu umowy), nie dopuszcza się w umowie możliwości wypowiedzenia jej przez któregokolwiek z jego członków przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, ustanie konsorcjum może nastąpić pod warunkiem: a. osiągnięcia celu gospodarczego określonego w umowie konsorcjum, b. upływu czasu, na który konsorcjum zostało zawarte (nie wcześniej jednak niż w przypadku wymienionym w punkcie a., Wykonawcy odpowiadają podwójnie za powierzone im obowiązki: wewnętrznie w relacji między sobą i zewnętrznie wobec Zamawiającego. Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzoztczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.z o.o., ul. 30 Stycznia 58, 83-110 Tczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.z o.o., Sekretariat, ul. 30 Stycznia 58, 83-110 Tczew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.