eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów w zakresie pakietu Ratusz obejmujący aplikacje finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Mikołów: Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów w zakresie pakietu Ratusz obejmujący aplikacje finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne
Numer ogłoszenia: 356284 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167595 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów w zakresie pakietu Ratusz obejmujący aplikacje finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów w zakresie pakietu Ratusz obejmujący aplikacje finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne. Wykonawca w ramach zawartej umowy będzie świadczył asystę techniczną od 01.01.2016r. do 31.12.2017r. zainstalowanego systemu informatycznego w Urzędzie Miasta Mikołów obsługującym moduły: POJAZD - podatek od środków transportowych - wersja Windows KASA - system rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych - wersja Windows FINANSE - system finansowo - księgowy - wersja Windows BUDŻET + RB - projekt wraz z analizą wykonania budżetu - wersja Windows EPROJEKT - projekt budżetu PRZELEW ELEKTRONICZNY - emisja przelewów - wersja Windows KADRY - system ewidencji pracowników - wersja Windows PŁACE - system płacowy - wersja Windows REX - podatek od posiadania psów EAKCYZA - zwrot podatku akcyzowego KONCESJE ALKOHOLOWE - system ewidencji udzielania zezwoleń na sprzedaż alkoholu PKZP - moduł księgowości kasy zapomogowo-pożyczkowej i funduszu mieszkaniowego FAKTURA - system fakturowania - wersja Windows - POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - wymiar - wersja Windows POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - księgowość - wersja Windows FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - wymiar - wersja Windows FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - księgowość - wersja Windows KASA PODATKOWA współpracująca z systemami dochodowymi - wersja Windows DYSPONENT BUDŻETOWY - rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych - wersja Windows DYSPOZYTOR KASOWY - moduł umożliwiający generowanie dyspozycji wprost do kasy. DZIERŻAWY - ewidencja umów z tytułu dzierżaw - wersja Windows WIECZYSTE UŻYTKOWANIE - ewidencja umów z tytułu wieczystego użytkowania - wersja Windows REJESTR OPŁAT - księgowość analityczna dochodów niepodatkowych - wersja Windows R_PESEL (EWID-POD) - moduł komunikacji pomiędzy systemami podatkowymi a Ewidencją Ludności - wersja Windows R_SWDE (SŁOWNIKI) - moduł współpracy programów dochodowych z ewidencją gruntów - wersja Windows ODPADY KOMUNALNE - wymiar i księgowość opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych WYCIĄG BANKOWY - moduł płatności masowych - wersja Windows GUS - moduł eksportu danych z bazy dochodowej dla GUS-u na potrzeby Narodowego Spisu Powszechnego ŚRODKI TRWAŁE - system gospodarki środkami trwałymi WYPOSAŻENIE - system ewidencji pozostałych środków trwałych R_CEPIK - moduł do wymiany danych z bazą Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców - 1 licencja ADMIN - administrator systemu do obsługi powyższych licencji WYCIĄG BANKOWY - moduł obsługi bankowych wyciągów elektronicznych do systemu FK - wersja Windows EURZAD - moduł dla firmy wywozowej celem importu danych. NOTA - moduł wymiany danych pomiędzy aplikacjami w ramach jednej bazy XML- transfer plików wymiany danych pomiędzy bazami danych w formacie xml DB BACKUP IB - moduł odpowiedzialny za wykonywanie kopii bezpieczeństwa Obsługa techniczna polegać będzie na: 1. Informowaniu o zmianach w programach objętych umową, dostarczanie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu, udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZR w zakresie oprogramowania wymienionego powyżej 2. Serwisie oprogramowania: udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00, udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy NTRSupport w zakresie usterek i awarii, usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy, gdzie czas reakcji: na zgłoszoną awarię krytyczną - do 8 godzin roboczych, czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie - do 16 godzin roboczych, czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd - do 24 godzin roboczych, czas usunięcia usterki/błędu - do 10 dni roboczych przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, które jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 3. Zorganizowaniu raz w roku spotkania w siedzibie Zamawiającego, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZ, 4. Udzielania konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00, informowania o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird, zdalnego podniesienia wersji systemu bazodanowego Firebird na życzenie klienta, 4a) W przypadku zlecenia od Zamawiającego zdalnego przygotowania nowego serwera bazodanowego do pracy z systemem Ratusz. 5. Wykonywaniu dodatkowych prac zleconych przez Zamawiającego w zakresie: a) usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a nie wynikających z winy Wykonawcy b) przeprowadzania dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową. c) Diagnostyki, reinstalacji i rekonfiguracji: - oprogramowania serwera bazodanowego Firebird - oprogramowania serwera systemu operacyjnego Linux - w przypadku awarii lub zmian systemowych po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REKORD SI Sp. z o.o., ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko - Białła, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 240219,00

  • Oferta z najniższą ceną: 240219,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240219,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.