eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Przebudowę instalacji gazowej wraz z wymianą kotłów w Zespole Szkół Politechnicznych w Śremie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Śrem: Przebudowę instalacji gazowej wraz z wymianą kotłów w Zespole Szkół Politechnicznych w Śremie
Numer ogłoszenia: 356276 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274944 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Politechnicznych, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 30, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 283 03 37; 283 03 53, faks 61 283 03 37; 283 03 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę instalacji gazowej wraz z wymianą kotłów w Zespole Szkół Politechnicznych w Śremie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji gazowych wraz z wymiana kotłów w dwóch kotłowniach na terenie Zespołu Szkół Politechnicznych w Śremie. 2. Zakres robót: a) przebudowa instalacji gazowej wraz z wymianą kotłów o mocy 175kW w budynku szkoły (kotłownia A) b) przebudowa instalacji gazowej wraz z wymianą kotłów o mocy 175kW w budynku szkoły (kotłownia C) 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe CPV 45331110-0 Instalowanie kotłów CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45442100-8 Roboty malarskie 4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) poniesienie kosztów związanych z wywozem gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 2) poniesienie kosztów związanych z przygotowaniem placu budowy do robót budowlanych - wszelkie zabezpieczenia takie jak: oznakowanie, zabezpieczenie folią urządzeń leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszty należy wkalkulować do ceny ofertowej, 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, 3) w przedmiarze robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 3 lat gwarancji na wykonane roboty instalacyjno-budowlane. 6. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) Wykonawca dostarczy zamawiającemu materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w dokumentacji technicznej lub równoważne. Pod pojęciem równoważne uważa się materiały i urządzenia, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych. 7. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 8. Wymagany zakres robót wykonawca winien realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0, 45.33.11.10-0, 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Ewa Stefaniak, ul. Przemysłowa 34, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138917,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126213,93

  • Oferta z najniższą ceną: 126213,93 / Oferta z najwyższą ceną: 216279,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.