eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Wołów: Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 356274 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314504 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3805901, faks 071 3805900.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych. 2.Autobus musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2014, kompletny i wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Autobus musi posiadać aktualną homologację wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 poz. 1137 z późn.zm.). 5.Autobus musi spełniać warunki, o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. 6.Miejsce dostawy autobusu: Starostwo Powiatowe w Wołowie, plac Piastowski 2, 56-100 Wołów 7.Przed realizacją zamówienia Wykonawca skontaktuje się z Zamawiającym, celem uzgodnienia konkretnego terminu dostawy. 8.Wykonawca poniesie koszty dostawy i rozładunku. 9.Do czasu przekazania przedmiotu zamówienia, tj. protokolarnego odbioru przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym jego uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 10.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do autobusu: 1)Świadectwo homologacji typu WE dla zaoferowanego w niniejszym postępowaniu pojazdu; 2)Świadectwo homologacji typu WE wyposażenia zamontowanego do przewozu osób niepełnosprawnych; 3)kartę pojazdu, 4)książkę serwisową, 5)książkę gwarancyjną pojazdu i urządzeń w nim zamontowanych, 6)wykaz wyposażenia, 7)instrukcję użytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych, 8)wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji pojazdu. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty muszą być w języku polskim. 11.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1)stwierdzenia przez Zamawiającego rozbieżności pomiędzy parametrami technicznymi dostarczonego przedmiotu zamówienia a przedstawionymi w ofercie, 2)braku dostarczenia któregokolwiek z dokumentów wymienionych w ust. 10. 3)stwierdzenia przez Zamawiającego, iż autobus posiada wady fizyczne lub prawne uniemożliwiające użycie przedmiotu zamówienia. 12.Terminem dostawy przedmiotu umowy jest dzień podpisania bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu odbioru. 13.Gwarancja wymagana przez Zamawiającego: 1)gwarancja mechaniczna minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów na wszystkie zespoły i podzespoły autobus - bez wyłączeń - obejmującej prawidłowe funkcjonowanie autobusu, wady materiałowe i fabryczne, 2)gwarancja na powłoki lakiernicze minimum 36 miesiące, 3)gwarancja antykorozyjna na perforację nadwozia minimum 5 lat. 14.Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez Zamawiającego i Wykonawcę. 15.Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLSTER S.C. Jacek Kuczyński, Waldemar Linda, ul. Jana Styki 16, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177235,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 222000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 222000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 243000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.