eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › PRZETARG NIEOGRANICZONY M- 39/08 NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Inowrocław: PRZETARG NIEOGRANICZONY M- 39/08 NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 356167 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY M- 39/08 NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: P r z e d m i o t e m zamówienia jest : Dostawa środków dezynfekcyjnych wg asortymentu i ilości wymienionej w Załączniku nr 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań. Zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert na poszczególne zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium można wnosić w następujących formach : -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 -pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 11.2 Wysokość wadium ustala się w następujących kwotach: Zadanie nr 1 1.700 zł Zadanie nr 2 670 zł Zadanie nr 3 1.600 zł Zadanie nr 4 3.600 zł Zadanie nr 5 290 zł 1) miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu : - Bank : Kredyt Bank PBI S.A. O/Bydgoszcz Nr rachunku: 88150013601213600244300000 Uwaga: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na wskazane konto, wnoszone w papierach wartościowych, oryginały papierów (gwarancje, poręczenia ) należy zdeponować w kasie. Kopie załączyć do oferty. Zamawiający uzna za wadium wniesione przelewem w pieniądzu, jeżeli pieniądze zostały zaliczone na rachunku Zamawiającego. 11.3. wadium zostanie zwrócone jeżeli : -upłynął termin związania ofertą, -z wybranym Wykonawcą zawarto umowę, -unieważniono postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Wykonawca złożył wniosek o zwrot wadium po wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert, -Wykonawca został wykluczony z postępowania, -oferta Wykonawcy została odrzucona. 11.4. wadium Wykonawca utraci jeżeli : -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. -W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11.5. Termin wnoszenia wadium: do dnia 19.12.2008 r. roku do godziny 9.30. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty postępowania bankowego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)wypełniony formularz -Oferta (zał. Nr 1) b)pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. c)aktualne certyfikaty, stwierdzające dopuszczenie oferowanych odczynników, oraz aparatu do obrotu i używania w Polsce- świadectwo rejestracji wydane przez Ministra Zdrowia, albo deklaracja zgodności CE, łącznie z certyfikatem jednostki notyfikującej, (zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2005r.-Dz.U.z dnia 30.04.2004r. Nr 93.poz.896) d)W celu umożliwienia identyfikacji i weryfikacji zaoferowanych asortymentów w złożonych w niniejszym postępowaniu ofertach przetargowych z opisem przedmiotu zamówienia, przedstawionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy dostarczyli wraz z ofertą aktualne katalogi producenta. Dopuszcza się możliwość , aby katalogi opracowane były w języku polskim bądź w języku angielskim. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust.3i art. 8 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli: wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. O zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r. Poz. 211 z późń. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą one być udostępnione innym uczestnikom postępowania Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie ( art.8 ust. 3 w zw. z art.86 ust. 4 ustawy ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: 5.1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami.) /wzór oświadczenia określa zał. nr 3 do SIWZ/. 5.2. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 5.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca dołącza do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta, c)aktualne( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta, d)oświadczenie oferenta dotyczące spełnienia warunków art. 22 ust. 2 Ustawy z 10 czerwca 1994r. o Zamówieniach Publicznych (Dz.U. Nr 76, poz.344), z późn.zm. (Zał. Nr 2) wg załączonego wzoru, e)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g)oświadczenie o terminie ważności oferowanych środków dezynfekcyjnych (min. 12 miesięcy), h)świadectwa rejestracji/dopuszczenia do obrotu oferowanych leków, zgodnie z wymogami określonymi ustawą Prawo farmaceutyczne (tekst.jedn. Dz.U. Nr 53 z dnia 13 marca 2004r. poz.533) i)koncesja na wytwarzanie i/lub obrót hurtowy środkami farmaceutycznymi, 5.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia , Wykonawca dołącza do oferty: a)wykaz zrealizowanych i realizowanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dokumenty potwierdzające, że usługi objęte wykazem, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie; 5.5. W celu potwierdzenia znajdowania przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, Wykonawca dołącza do oferty: a) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności-za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy-za ten okres..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych PSZOZ Inowrocław ul. Poznańska 97 88-100 Inowrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Z-cy Dyrektora ds. Administracyjno - Technicznych PSZOZ Inowrocław ul. Poznańska 97 88-100 Inowrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis produktu znajduje się z załączniku nr do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis szczegółowy zamawianego produktu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis szczegółowy zamawianego produktu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis szczegółowy zamawianego produktu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis szczegółowy zamawianego produktu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.