eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego na rzecz uczestników projektu"Rodzina silna wsparciem" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356106 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Ostróda: Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego na rzecz uczestników projektu: "Rodzina silna wsparciem" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego 2014- 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, krajowy numer identyfikacyjny 51082709300000, ul. ul. Jana III Sobieskiego  5, 14100   Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 642 98 89, e-mail sekretariat@pcpr.ostroda.pl, faks 89 642 98 85.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http: www.pcpr.ostroda.pl (zakładka bip)


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http: www.pcpr.ostroda.pl (zakładka bip)


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pok. 202


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego na rzecz uczestników projektu: "Rodzina silna wsparciem" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
Numer referencyjny: FZ.RSW.252.1.2.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi poradnictwa psychologicznego polegającego na sporządzeniu diagnozy uczestników projektu w procesie rekrutacyjnym oraz przeprowadzeniu indywidualnych / grupowych spotkań z uczestnikami projektu na terenie czterech gmin powiatu ostródzkiego: Część 1- Miejsce wykonania zamówienia: m. Morąg; Część 2- Miejsce wykonania zamówienia: m. Małdyty; Część 3- Miejsce wykonania zamówienia: Gierzwałd gm. Grunwald; Część 4- Miejsce wykonania zamówienia: m. Dąbrówno; zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3 do siwz). 2. Beneficjenci projektu to rodziny (osoby, w tym osoby z niepełnosprawnością w wieku 15-64 lat), z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, w tym rodziny zastępcze / osoby z pieczy zastępczej. 3. Wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca w procesie rekrutacyjnym sporządzi diagnozy uczestnikom projektu. 2) Wykonawca dostosuje wsparcie psychologiczne do indywidualnych, zdiagnozowanych potrzeb uczestników, w oparciu o diagnozę i opinię sporządzoną dla uczestnika. 3) Wykonawca uwzględni tematykę wsparcia psychologicznego elementy: relacji interpersonalnych, budowania obrazu własnej osoby, umiejętności rozwiązywania problemów, radzenia sobie ze stresem, emocjami oraz sytuacjami trudnymi. 4) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie. 5) Wykonawca będzie dokumentować własną pracę: a) w przypadku części zamówienia obejmującego rekrutację poprzez sporządzenie diagnozy uczestnikom, b) w przypadku konsultacji indywidualnych / grupowych poprzez: listy obecności, harmonogramy ,,raport monitoringowy" raz na kwartał oraz przeprowadzenie ankiet. 6) Wykonawca przedłoży wzory wszystkich dokumentów do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7) W przypadku zajęć grupowych Wykonawca przedstawi program zajęć każdorazowo do akceptacji przez Zamawiającego. 8) Termin spotkań będzie ustalany na bieżąco z Zamawiającym. 9) Spotkania odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00, Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, dopuszcza spotkania w soboty w godzinach 9.00-14.00. 10) Zamawiający zabezpiecza salę do przeprowadzenia spotkań. 11) Odbiór wykonanych usług przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie oryginałów: diagnoz, list obecności, "raportów monitoringowych" oraz protokołu końcowego z wykonania usługi. 12) Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać "Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020". 13) Wykonawca zobowiązuje się realizować zadania zgodnie z "Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020".

II.5) Główny kod CPV: 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/08/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osobą, którą będzie pełnić funkcję psychologa. Wskazana osoba musi posiadać: 1) tytuł magistra psychologii nadany przez polską uczelnię, a w przypadku osoby będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej odpowiadające wykształcenie z zastrzeżeniem ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.), oraz 2) minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego jako psycholog.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imienia i nazwiska osoby skierowanej do pełnienia funkcji psychologa wraz z informacją o doświadczeniu tej osoby- w zakresie w jakim oferta będzie podlegała ocenie w kryterium oceny ofert "doświadczenie osoby skierowanej do świadczenia usługi", o którym mowa w § 13 siwz. 2. W przypadku składania oferty, na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że będzie dysponował ilością osób równą ilością części na które wykonawca składa ofertę. Wykonawca musi wskazać część zamówienia, do której realizacji zostanie skierowana dana osoba. Na jedną część można wskazać tylko jedną osobę. 3. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 siwz (wzór- zał. nr 2 do siwz), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 3 pkt 1 lit. a siwz (wzór- zał. nr 4 do siwz), złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenie i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do siwz. 3) w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby skierowanej do świadczenia usługi40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zmiana skierowanej do pełnienia funkcji psychologa, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy wskazana osoba posiada wykształcenie i doświadczenie takie same lub wyższe od kwalifikacji posiadanych przez osobę pierwotnie wskazaną do pełnienia tej funkcji. 3. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt 2, nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do pełnienia funkcji psychologa innej osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku psychologa będzie traktowana jako przerwa wynikająca z przyczyn zależnych od Wykonawcy i może stanowić podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy lub naliczenia kar umownych, z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Postanowienia ust. 3 nie dotyczą sytuacji losowych, np. niezdolności do pracy. 5. Skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do pełnienia funkcji psychologa innej osoby niż wskazana w ofercie Wykonawcy, stanowi podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 6. Zmiana winna być dokonana pisemnie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 7. Zamawiający zastrzega, że liczba godzin zajęć, określona w dla poszczególnych części może ulec zmianie w zależności od ilości uczestników projektu z danego terenu. 8. W przypadku, o którym mowa w pkt 7, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia zostanie powiększone (w przypadku zwiększenia ilości godzin) / pomniejszone (w przypadku ograniczenia ilości godzin) w oparciu o stawkę jednostkową określoną w ofercie Wykonawcy. 9. Zmiana liczby godzin, o której mowa w pkt 7 wymaga formy pisemnej. 10. Stosownie do treści art. 142 ust. 5 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym- zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto, z dniem jej wprowadzenia; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 11. W przypadku zmian, o których mowa w pkt 10 ppkt 2 i 3 Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wysokości należnego wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość ceny ofertowej brutto. 12. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany, o której mowa w pkt 10: 1) ppkt 1 zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, w oparciu o dotychczasową wartość netto; 2) ppkt 2 ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, do aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; 3) ppkt 3 ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienia na rzecz Zamawiającego. 13. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy obowiązywać będzie od dnia złożenia kompletnego wniosku, o którym mowa w pkt 11, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie zmian, o których mowa w pkt 10. 14. Zmiana wynagrodzenia z przyczyn określonych w pkt 10 ppkt 1, 2 i 3 obejmować będzie wyłącznie płatności za prace, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę i składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeszcze nie wykonano. 15. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w pkt 10 na zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w § 5 ust. 2 pkt 2 i 3 siwz, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zobowiązanie, o którym mowa w ust. 2 należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa albo ekonomiczna, pozwala na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 uPzp. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w uPzp, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 7. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615). 8. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści siwz. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści siwz wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 05.12.2016 r. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: 1) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i doświadczenie posiadane przez osobę wskazaną w ofercie do pełnienia funkcji psychologa; 3) do akceptacji, wzory wszystkich dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 3 pkt 6 siwz.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Miejsce wykonania zamówienia: m. Morąg

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi poradnictwa psychologicznego: w tym przeprowadzenie cyklu spotkań: 1) psychologicznych celem sporządzenia diagnozy uczestnikom w procesie rekrutacyjnym projektu (około 48 godzin), w okresie od grudnia 2016 r. do sierpnia 2017 r., z uwzględnieniem następującego podziału: a) 50 % spotkań zrealizowane w terminie XII 2016 r. b) 50 % spotkań zrealizowane w terminie I-VIII 2017 r. 2) indywidualnych / grupowych z uczestnikami projektu w ilości 2 dni w miesiącu średnio około 4h dziennie (+/- 2h) w terminie od stycznia 2017 r. do sierpnia 2018 r. Łącznie około: 160 godzin. 2. Jedna godzina spotkań to 60 minut zegarowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości godzin określonych w ust. 1 w zależności od ilości uczestników projektu z danego terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby skierowanej do świadczenia usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Miejsce wykonania zamówienia: m. Małdyty

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi poradnictwa psychologicznego: w tym przeprowadzenie cyklu spotkań: 1) psychologicznych celem sporządzenia diagnozy uczestnikom w procesie rekrutacyjnym projektu (około 48 godzin), w okresie od grudnia 2016 r. do sierpnia 2017 r., z uwzględnieniem następującego podziału: a) 50 % spotkań zrealizowane w terminie XII 2016 r. b) 50 % spotkań zrealizowane w terminie I-VIII 2017 r. 2) indywidualnych / grupowych z uczestnikami projektu w ilości 2 dni w miesiącu średnio około 4h dziennie (+/- 2h) w terminie od stycznia 2017 r. do sierpnia 2018 r. Łącznie około: 160 godzin. 2. Jedna godzina spotkań to 60 minut zegarowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości godzin określonych w ust. 1 w zależności od ilości uczestników projektu z danego terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby skierowanej do świadczenia usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Miejsce wykonania zamówienia: Gierzwałd gm. Grunwald

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi poradnictwa psychologicznego: w tym przeprowadzenie cyklu spotkań: 1) psychologicznych celem sporządzenia diagnozy uczestnikom w procesie rekrutacyjnym projektu (około 48 godzin), w okresie od grudnia 2016 r. do sierpnia 2017 r., z uwzględnieniem następującego podziału: a) 50 % spotkań zrealizowane w terminie XII 2016 r. b) 50 % spotkań zrealizowane w terminie I-VIII 2017 r. 2) indywidualnych / grupowych z uczestnikami projektu w ilości 2 dni w miesiącu średnio około 4h dziennie (+/- 2h) w terminie od stycznia 2017 r. do sierpnia 2018 r. Łącznie około: 160 godzin. 2. Jedna godzina spotkań to 60 minut zegarowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości godzin określonych w ust. 1 w zależności od ilości uczestników projektu z danego terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby skierowanej do świadczenia usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Miejsce wykonania zamówienia: m. Dąbrówno.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi poradnictwa psychologicznego: w tym przeprowadzenie cyklu spotkań: 1) psychologicznych celem sporządzenia diagnozy uczestnikom w procesie rekrutacyjnym projektu (około 48 godzin), w okresie od grudnia 2016 r. do sierpnia 2017 r., z uwzględnieniem następującego podziału: a) 50 % spotkań zrealizowane w terminie XII 2016 r. b) 50 % spotkań zrealizowane w terminie I-VIII 2017 r. 2) indywidualnych / grupowych z uczestnikami projektu w ilości 2 dni w miesiącu średnio około 4h dziennie (+/- 2h) w terminie od stycznia 2017 r. do sierpnia 2018 r. Łącznie około: 160 godzin. 2. Jedna godzina spotkań to 60 minut zegarowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości godzin określonych w ust. 1 w zależności od ilości uczestników projektu z danego terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby skierowanej do świadczenia usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.