eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Nowa Różanka, Gmina Kętrzyn, działka Nr 132/1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 355999 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Kętrzyn: Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Nowa Różanka, Gmina Kętrzyn, działka Nr 132/1.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 317823-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, krajowy numer identyfikacyjny 53553400000, ul. ul. Kościuszki  2, 11-400   Kętrzyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 897 512 746, e-mail admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.gminketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Nowa Różanka, Gmina Kętrzyn, działka Nr 132/1.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGG.272.57.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ujęcia wody w miejscowości Nowa Różanka, Gmina Kętrzyn, działka Nr 132/1 , której zakres rzeczowy obejmuje : - wykonanie robót geologicznych w celu wykonania otworu studziennego Nr 1A oraz w celu likwidacji otworu studziennego Nr 1, na terenie ujęcia wody podziemnej w miejscowości Nowa Różanka, działka Nr 132/1, Gmina Kętrzyn; - wykonanie obudowy studni i instalacji technologicznej studni głębinowej nr 1A; - dostawa i montaż podwodnego agregatu pompowego; - podłączenie studni głębinowej Nr 1A do instalacji technologicznej stacji uzdatniania wody, tj. wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PVC 110 PN 10 DN 110x4,2 mm o długości L = 13,50 mb wraz z opomiarowaniem ilości pobieranej wody; - budowa zalicznikowego elektroenergetycznego przyłącza kablowego n.n. zasilającego studnię głębinową Nr 1A wraz z rezerwowym kablem sterowniczym. 2. Wielkość i zakres zamówienia. 2.1 Roboty geologiczne - wykonanie otworu studziennego Nr 1A. Otwór studzienny Nr 1A należy wykonać systemem udarowym w kolumnie rur fi 508mm do głębokości 47 m, a następnie w kolumnie rur fi 457 mm do głębokości końcowej, tj. 89m. Kolumna rur fi 508 mm powinna zostać pozostawiona wodoszczelnie w korku iłowym. Po zafiltrowaniu otworu kolumna z rur fi 457 mm powinna być usunięta z otworu. W czasie próbnego pompowania otworu studziennego należy pobrać próbę wody do badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych. Po odwierceniu otworu do projektowanej głębokości należy zainstalować filtr kolumnowy fi 298 mm o następujących wymiarach : - rura podfiltrowa - 4,0 m, - część robocza (siatka stilonowa) - 26,0m (razem z międzyfiltrowymi - ok. 3m), - rura nadfiltrowa - 59,0m Filtr powinien być wykonany z rury stalowej lub z tworzywa sztucznego, perforowanej i owiniętej siatką stilonową na podkładzie ze sznurka powlekanego. Po odwierceniu i zafiltrowaniu otworu należy przeprowadzić próbne pompowanie. Pompowanie powinno składać się z dwóch etapów: pompowania oczyszczającego i pompo-wania pomiarowego. Wykonany otwór studzienny powinien być zaniwelowany i zainwentaryzowany geodezyjnie. Szczegółowy zakres prac i ich ilość określa projekt robót geologicznych. 2.2 Roboty geologiczne - likwidacja otworu studziennego Nr 1. Likwidację otworu studziennego Nr 1 należy wykonać przez usunięcie kolumny filtrowej, w wyniku czego nastąpi samozasyp, a następnie usunięcie kolumny rur fi 14" i 16" oraz iłowanie otworu. Szczegółowy zakres prac i ich ilość określa projekt robót geologicznych. 2.3 Wykonanie obudowy studni i instalacji technologicznej studni głębinowej nr 1A. Obudowa studni głębinowej. Część konstrukcyjna. Obudowa studni wierconej z kręgów żelbetowych prefabrykowanych zagłębionych w ziemi, o średnicy 1500mm. Płyta fundamentowa wylewana na mokro z betonu B-15, częściowo dozbrajana prętami stalowymi fi= 4,5mm, na podkładzie betonowym gr. 15 cm Pod otworem przy ścianie przewidziano drabinę wewnętrzną , z rur stalowych fi 25 mm. Część instalacyjna - technologia. Wewnątrz obudowy znajdują się: - zakończenie otworu wiertniczego, - głowica studni wierconej, - przewód tłoczony podwodnego agregatu pompowego, - zawór zwrotny kołnierzowy, fi 80mm, - zasuwa żeliwna kołnierzowa z kółkiem , fi 80mm, - wodomierz śrubowy, fi 80mm, - punkt poboru wody. Zakończenie otworu wiertniczego: Po zabetonowaniu i uszczelnieniu dna obudowy pozostawioną rurę otworu wiertniczego należy uciąć na wysokości 350 mm nad dnem. Głowica studni: Urządzeniem szczelnie zamykającym otwór studzienny, a jednocześnie przenoszącym ciężar zespołu pompowego na dno obudowy będzie głowica studni wierconej, której wierzch winien znajdować się na wysokości około 300mm nad dnem obudowy. W pokrywie głowicy powinien być wykonany jeden otwór kontrolny o średnicy 40mm zamykany fajką stalową, fi 50mm w celu badania położenia lustra wody w studni, oraz drugi otwór fi 40 mm dla przeprowadzenia przewodu elektrycznego zasilającego silnik pompy głębinowej. Kolumna tłoczna. Kolumnę tłoczną wykonać z rur stalowych o zew średnicy 88,9x2 mm w odcinkach 6,0 m zakończonych kołnierzami. Łączenie kołnierzy stalowych za pomocą śrub M-16. Podwodny agregat pompowy . Pompa głębinowa typu SP 46-7, 11 kW. UWAGA: Poziom usytuowania (zawieszenia) agregatu pompowego i parametry techniczne pompy dokładnie zostaną ustalone po wykonaniu odwiertu i udokumentowaniu zasobów. Na etapie projektu przyjęto agregat pompowy o wydajności 49 m^3/h i wysokości podnoszenia 40 m. Zabezpieczenie odpowiedniej mocy energii elektrycznej nastąpi poprzez stacjonarną rozdzielnie usytuowaną w budynku SUW. Zakończenie instalacji technologicznej stanowił będzie węzeł wodociągowy. Węzeł zlokalizowany będzie w pomieszczeniu SUW w odległości około 7 m od obudowy studni. Nie przewiduje się wykonania nadziemnego hydrantu ppoż. o średnicy 80mm. Szczegółowy zakres prac i ich ilość określa projekt budowlany. 2.4 Wykonanie przyłącza wodociągowego. Przyłącze wodociągowe wykonać z rur PVC 110 PN 10 DN 110x4,2 mm o długości L = 13,50 mb, łączonych na wcisk. Opomiarowanie wykonać w obudowie studni zachowując normatywne odległości. Do pomia-ru pobieranej wody dobrano wodomierz śrubowy DN 80 mm Qn 50 m3/h. Za wodo-mierzem zamontować kulowe zawory odcinające DN 80 mm. Za zaworem usytuowanym za wodomierzem zainstalować zawór zwrotny antyskażeniowy DN 80 mm typu EA. Próby i odbiory. Próbę szczelności przyłącza oraz jego odbiór wykonać zgodnie z postanowieniami PN-81/B-10725. Próbę przeprowadzić na ciśnienie 0,8 MPa. Po uzyskaniu pozytywnych wyników próby szczelności przewód wodociągowy poddać dezynfekcji podchlorynem sodu i przepłukać czystą wodą wodociągową. Po dokonaniu tych czynności wodę z przyłączenia poddać badaniu bakteriologicznemu w laboratorium Terenowej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej. Czynności omówione powyżej powtarzać aż do uzyskania pozytywnego wyniku badania dostarczanej wody. Szczegółowy zakres prac i ich ilość określa projekt budowlany. 2.5 Budowa zalicznikowego elektroenergetycznego przyłącza kablowego. Zakres prac : - wykonanie zalicznikowego przyłącza kablowego n.n. kablem YAKXS 4x25mm2 o długości 32m; - wykonanie rezerwowego kabla sterowniczego YKY 3x 2,5mm2 o długości 32 m, - wykonanie ochrony od porażeń. Szczegółowy zakres prac i ich ilość określa projekt budowlany. 2.6 Zamówienie obejmuje obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie geodezyjnej inwenta-ryzacji powykonawczej, oraz wykonanie badań, pomiarów i dokumentacji określonej w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. 2.7 Wykonawca zapewni w ramach dostawy pompy głębinowej serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 2.8 Wykonawca zapewni kierowanie pracami wiertniczymi przez osobę posiadającą stwierdzone kwalifikacje do dozoru geologicznego i kierowania wierceniami do głębokości 100 m. 2.9 Zamawiający wymaga rękojmi na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, na okres co najmniej 36 miesięcy i nie dłuższy niż 84 miesiące, liczony od terminu końco-wego odbioru robót . 2.10 Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy i nie krótszy niż okres gwarancji producenta urządzeń. Wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym wykonawca wykona bezpłatnie. 2.11 Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia wygasają z upływem okresu, na który wykonawca udzielił rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Bieg okresu rękojmi rozpocznie się z dniem spisania końcowego protokołu odbioru robót i przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. W okresie rękojmi wszelkie naprawy i przeglądy robót będących przedmiotem zamówienia, będą wykonywane wyłącznie kosztem i staraniem Wykonawcy. 2.12 Do obowiązków wykonawcy, w ramach przysługującego mu wynagrodzenia, należy w szczególności : 1) wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy, 2) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 3) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wyko- nania robót ulegających zakryciu, 4) przekazanie Zamawiającemu na jego żądanie materiałów rozbiórkowych, a w przeciw- nym razie zagospodarowanie ich we własnym zakresie, a w razie konieczności również zutylizowanie, 5) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu budowy oraz innych wykorzystywanych przez wykonawcę terenów, 6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie budowy, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót i mających związek z prowadzonymi robotami, chyba że wyłącznie odpowie- dzialna za ich powstanie jest osoba trzecia, za którą Wykonawca nie ponosi odpowie- dzialności, 7) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 8) umożliwienie Zamawiającemu lub osobie upoważnionej kontroli terenu budowy w każdym czasie, 9) stosowanie się do poleceń Zamawiającego lub osoby upoważnionej, zgodnych z zapi- sami umowy i przepisami prawa, 10) zapewnienie kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i wymagane uprawnienia budowlane, 11) wykonanie wszystkich prac potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów, 12) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w okresie rękojmi za wady i w okresie gwarancji jakości. 3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w celu dokładnego opisania przedmiotu zamówienia zostały precyzyjnie podane typy, parametry techniczne, funkcjonalność oraz sposób wykonania. Przedstawione w dokumentacji projektowej urządzenia techniczne, wyroby i materiały ze wskazaniem producenta lub nazw własnych należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. ujęcie w ofercie, a nastę-pnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych takich samych lub nie gorszych niż określone w dokumentacji. Zastosowane materiały i urządzenia równoważne nie mogą zmienić funkcjonalności czy standardu zaprojektowanych rozwiązań oraz umożliwić uzyskanie efektu zamierzonego przez Zamawiającego (technicznego, ekonomicznego i ekologicznego). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Należy w takim przypadku załączyć do oferty wykaz materiałów i urządzeń równo-ważnych z podaniem materiału lub urządzenia, którego dotyczą, załączając komplet dokumentów dotyczących materiałów lub urządzeń równoważnych stwierdzających jednoznacznie ich równoważność. 4. Jeżeli przywołane zostały Polskie Normy dopuszcza się normy równoważne opisy-wanym, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie, europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Euro-pejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie oraz aprobat, specyfi-kacji, norm i systemów, o których mowa wyżej, uwzględnia się w kolejności Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne, polskie specyfikacje techniczne. 5. Nie wskazanie w ofercie propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oraz metod wykonania przedmiotu zamówienia, oznaczać będzie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w doku-mentacji projektowej. 6. Wymagane świadectwa i atesty. Oferowany przez wykonawcę asortyment musi posiadać certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualna datą ważności i identyfikującą producenta i typ wyrobu) lub deklarację zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej. 7. Załaczniki do niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowią: 1) projekty budowlane: - obudowy studni i przyłącza wodociągowego, - zalicznikowego elektroenergetycznego przyłącza kablowego, 2) projekt robót geologicznych w celu wykonania otworu studziennego Nr 1A oraz w celu likwidacji otworu studziennego Nr 1, na terenie ujęcia wody podziemnej w miejscowości Nowa Różanka, 3) przedmiary robót dotyczące wykonania: - otworu studziennego nr 1A, likwidacja otworu studziennego nr 1, - obudowa studni głębinowej z przyłączem wodociągowym, - zalicznikowe elektroenergetycznego przyłącze kablowe, 4) specyfikacje techniczne : - wykonania obudowy studni i przyłącza wodociągowego, - wykonania zalicznikowego elektroenergetycznego przyłącza kablowego, - wykonania robót geologicznych w celu wykonania otworu studziennego Nr 1A oraz w celu likwidacji otworu studziennego Nr 1, na terenie ujęcia wody podziemnej w miejscowości Nowa Różanka, 8. Przedmiar robót należy traktować jako opracowanie pomocnicze, niestanowiące jedynej podstawy do ustalenia ceny ofertowej. Jeżeli istnieją roboty lub czynności, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową, w tym w szczególności z dokumentacją projektową, zobowiązany jest uwzględnić je w cenie ofertowej. 9. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów opisujących zamówienie należy stosować następującą kolejność ważności tych dokumentów : 1) SIWZ z Opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy oraz ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego, 2) projekt robót geologicznych, 3) projekt budowlany, 4) przedmiar robót, 5) specyfikacja techniczna. Nie zawarcie określonych wymagań we wszystkich dokumentach opisujących zamówienie nie będzie traktowane jako rozbieżność. Wymagania wyszczególnione choćby w jednym z powyższych dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy. 10. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie materiały i urządzenia używane do wykonania zamówienia. 11. Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i zlecenia wykonawcy wykonania robót zamiennych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze zleconymi zmianami, jeżeli zmiany te nie powodują wzrostu kosztów realizacji zamówienia. 12. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45262200-3 fundamentowanie i wiercenie studni wodnych, 45231300-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45311000-0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45332200-5 roboty instalacyjne hydrauliczne 13. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), osób wykonujących czynności związane z pracami geologicznymi, w tym pracami wiertni-czymi oraz osób wykonujących czynności w zakresie wykonywania dozoru i kierowania pracami geologicznymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1131 ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45262200-3
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45231300-8, 45311000-0, 45332200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT272070.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrum Recyklingu, Transportu i Górnictwa Sp. z o.o.,  studnie@studnie.org.pl,  Al. T. Kościuszki 80/82,  90-437,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199753.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199753.58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199753.58
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.