eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa inkubatora transportowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 355975 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Kielce: Dostawa inkubatora transportowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329344-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego, krajowy numer identyfikacyjny 29115054400000, ul. ul. Św. Leonarda  10, 25311   Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3612344 w. 29, faks , e-mail scrmits@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.scrmits.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.scrmits.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa inkubatora transportowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

TP/257/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa inkubatora transportowego szt.1. ( kapsuła transportowa + platforma nośna) o następujących parametrach: 1. Inkubator przeznaczony do transportu wewnętrznego i zewnętrznego noworodków 2. Inkubator posiadający stabilną konstrukcję, która zawiera: o kapsułę transportową, w której umieszczony jest noworodek - waga kapsuły max. 34 kg, o moduł zasilania elektrycznego i w gazy medyczne, o platformę nośną przystosowaną do transportera noszy. 3. Kapsuła transportowa wraz z modułem zasilania gazowego i elektrycznego mocowana do platformy nośnej w sposób stabilny, gwarantujący bezpieczeństwo. (Nie dopuszcza się mocowania za pomocą pasków). 4. Platforma nośna jest mocowana do wózka jezdnego w sposób rozłączny gwarantujący bezpieczeństwo 5. Konstrukcja kopuły dwuścienna, mocowana do modułu zasilającego w sposób rozłączny 6. Kopuła ma zapewniać dobrą widoczność noworodka z czterech stron 7. Płyta czołowa kopuły otwierana 8. Otwory manipulacyjne mają być rozmieszczone z trzech stron inkubatora min 5 otworów 9. Zamknięcia otworów manipulacyjnych - mankiety irysowe - drzwiczki 10. Leże noworodka wysuwane na bok inkubatora na odległość zapewniającą możliwość intubacji noworodka. 11. Materacyk dla noworodka o wymiarach min. 58 x 30 cm 12. Blokada panelu sterującego przed przypadkową zmianą nastaw w trakcie transportu 13. Wewnątrz kapsuły wbudowany elektroniczny układ regulacji temperatury 14. Kapsuła wyposażona w układ nawilżania, 15. W kapsule wbudowany oksymetr do pomiaru koncentracji tlenu pod kopułą inkubatora z układem alarmów przekroczenia nastawionej granicy stężenia O2. 16. Kapsuła wyposażona w lampę oświetlającą wnętrze kapsuły min. - 1000 lux, 17. Platforma wyposażona w słupek do mocowania osprzętu (np. pompy infuzyjnej 18. Kapsuła wyposażona w miernik temperatury skóry noworodka oraz filtr wejściowy powietrza z możliwością łatwej wymiany, 19. Wbudowany pulsoksymetr w technologii Massimo ZASILANIE ELEKTRYCZNE INKUBATORA 21. Inkubator posiada własny akumulator, który jest wbudowany W module zasilania,12V min. 60 min, 22. zasilanie sieciowe inkubatora z wbudowaną ładowarką 230V, 50 HZ 23. kabel zasilający do akumulatora samochodowego 24. zasilanie akumulatorowe kapsuły transportowej na okres rozłączenia od modułu zasilania min. 12min, 25. zasilanie zewnętrzne DC 12V np.: z akumulatora samochodowego. ALARMY 26. Alarm akustyczny i optyczny 27. Alarm przekroczenia nastawionej temperatury 28. Alarm spadku napięcia zasilającego 29. Alarm przekroczenia stężenia tlenu 30. Aktywacja alarmu przekroczenia temperatury powoduje wyłączenie układu grzewczego. 31. Alarm mierzonej temperatury na skórze WYPOSAŻENIE 32. Konwerter 230V AC/12V DC 1 szt 33. Nawilżacz do respiratora z układem automatycznej regulacji temperatury, mocowany w sposób rozłączny do platformy nośnej 34. Gniazdo zasilania 12V DC min.1szt. na platformie nośnej 35. Rok produkcji 2016 36. Okres gwarancji na inkubator transportowy noworodka 24 miesiące. Przegląd techniczny bezpłatny w ramach gwarancji 37. Wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych 38. Deklaracja zgodności CE 39. Instrukcja obsługi w języku polskim 40. Zagwarantowanie szkolenia w miejscu instalacji inkubatora w zakresie jego obsługi

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33152000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT168484.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Dutchmed PL Sp. z o.o.,  tomek@dutchmed.pl,  ul. Szajnochy 14,  85-738,  Bydgoscz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184302.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184302.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184302.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.