eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zadania podstawowego pn.Bieżące utrzymanie obiektów mostowych oraz innych obiektów inżynierskich (związanych z funkcją drogi) na terenie miasta Szczecin



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Szczecin: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zadania podstawowego pn.: Bieżące utrzymanie obiektów mostowych oraz innych obiektów inżynierskich (związanych z funkcją drogi) na terenie miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 355946 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zadania podstawowego pn.: Bieżące utrzymanie obiektów mostowych oraz innych obiektów inżynierskich (związanych z funkcją drogi) na terenie miasta Szczecin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Bieżące utrzymanie: a) obiektów mostowych i ich wyposażenia za wyjątkiem oznakowania nawigacyjnego nocnego i urządzeń elektrycznych i elektronicznych; b) przejścia podziemnego za wyjątkiem urządzeń elektrycznych i elektronicznych; c) przepustów, ścian, murów oporowych, schodów, ekranów akustycznych, które jest działaniem polegającym na monitoringu (wizualnym sprawdzaniu) stanu konstrukcji, nawierzchni jezdni, chodników i wyposażenia obiektów znajdujących się w pasie drogowym, na terenie miasta Szczecin oraz wykonywaniu prac naprawczych i konserwacyjnych stanowiących całokształt działań technicznych i organizacyjnych zapewniających właściwy poziom przydatności do eksploatacji i odpowiedni stan techniczny, pozwalający na wydłużenie czasu użytkowania ww. obiektów, poprawę ich estetyki i funkcjonalności. 2) Wykonanie prac awaryjnych i planowanych: a) przystąpienie do prac awaryjnych następuje na podstawie: powiadomienia przez Dyżurnego Technicznego Miasta, pracownika Centrali Ruchu Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, Straż Miejską, Policję lub pracownika ZDiTM. Forma przekazania informacji - rozmowa bezpośrednia lub telefoniczna, fax., email, dokument na piśmie itp. Wykonawca niezwłocznie (nie dłużej niż w ciągu 12 godz. od momentu otrzymania zgłoszenia) zabezpieczy miejsce stanowiące zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska oraz przystąpi do usunięcia awarii. Najpóźniej w następnym dniu roboczym Wykonawca informuje Zamawiającego o wykonanych pracach zabezpieczających i innych oraz uzgadnia dalszy plan działania poprzez spisanie z udziałem Zamawiającego protokołu awarii. b) Przystąpienie do prac planowanych następuje na podstawie udzielenia zlecenia ze strony Zamawiającego na dokumencie protokołu robót. Protokół robót może być przekazany Wykonawcy pocztą, bezpośrednio do siedziby lub rąk przedstawiciela Wykonawcy lub pocztą elektroniczną. Na podstawie planu robót z ustaleń z przeglądów okresowych Zamawiający określa miejsce, zakres i termin zakończenia prac. 3) W przypadku konieczności wykonania prac: a) antykorozyjnych - terminy wykonywania każdorazowo uzgadniane będą z Zamawiającym; b) bitumicznych nawierzchniowych (dotyczy większych powierzchni) - terminy wykonywania każdorazowo uzgadniane będą z Zamawiającym; c) dotyczących cząstkowych napraw nawierzchni bitumicznych, Wykonawca zobowiązany jest do dotrzymywania nw. terminów: - na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych w ciągu 48 godz.; - na drogach gminnych w ciągu 72 godz. licząc od następnego dnia po spisaniu protokołu określającego zakres robót lub otrzymaniu zlecenia. 4) Terminy realizacji robót awaryjnych, naprawczych dotyczących konstrukcji oraz pozostałych rodzajów robót związanych z realizacją przedmiotu umowy będą każdorazowo określone w zleceniach lub protokołach, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APEX-ROBOZIEM Spółka z o.o., ul. Rzeźnicza 3, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245896,00

  • Oferta z najniższą ceną: 245896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 245896,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Powyższa informacja została zamieszczona w ogłoszeniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym i polega min., na wykonywaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, frezowaniu nawierzchni bitumicznych w granicach miasta Szczecin. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. APEX-ROBOZIEM Sp. z o.o.z siedzibą przy ul. Rzeźniczej 3, 73-110 Stargard Szczeciński

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.