Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Szczecin: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zadania podstawowego pn.: Bieżące utrzymanie obiektów mostowych oraz innych obiektów inżynierskich (związanych z funkcją drogi) na terenie miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 355946 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zadania podstawowego pn.: Bieżące utrzymanie obiektów mostowych oraz innych obiektów inżynierskich (związanych z funkcją drogi) na terenie miasta Szczecin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Bieżące utrzymanie: a) obiektów mostowych i ich wyposażenia za wyjątkiem oznakowania nawigacyjnego nocnego i urządzeń elektrycznych i elektronicznych; b) przejścia podziemnego za wyjątkiem urządzeń elektrycznych i elektronicznych; c) przepustów, ścian, murów oporowych, schodów, ekranów akustycznych, które jest działaniem polegającym na monitoringu (wizualnym sprawdzaniu) stanu konstrukcji, nawierzchni jezdni, chodników i wyposażenia obiektów znajdujących się w pasie drogowym, na terenie miasta Szczecin oraz wykonywaniu prac naprawczych i konserwacyjnych stanowiących całokształt działań technicznych i organizacyjnych zapewniających właściwy poziom przydatności do eksploatacji i odpowiedni stan techniczny, pozwalający na wydłużenie czasu użytkowania ww. obiektów, poprawę ich estetyki i funkcjonalności. 2) Wykonanie prac awaryjnych i planowanych: a) przystąpienie do prac awaryjnych następuje na podstawie: powiadomienia przez Dyżurnego Technicznego Miasta, pracownika Centrali Ruchu Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, Straż Miejską, Policję lub pracownika ZDiTM. Forma przekazania informacji - rozmowa bezpośrednia lub telefoniczna, fax., email, dokument na piśmie itp. Wykonawca niezwłocznie (nie dłużej niż w ciągu 12 godz. od momentu otrzymania zgłoszenia) zabezpieczy miejsce stanowiące zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska oraz przystąpi do usunięcia awarii. Najpóźniej w następnym dniu roboczym Wykonawca informuje Zamawiającego o wykonanych pracach zabezpieczających i innych oraz uzgadnia dalszy plan działania poprzez spisanie z udziałem Zamawiającego protokołu awarii. b) Przystąpienie do prac planowanych następuje na podstawie udzielenia zlecenia ze strony Zamawiającego na dokumencie protokołu robót. Protokół robót może być przekazany Wykonawcy pocztą, bezpośrednio do siedziby lub rąk przedstawiciela Wykonawcy lub pocztą elektroniczną. Na podstawie planu robót z ustaleń z przeglądów okresowych Zamawiający określa miejsce, zakres i termin zakończenia prac. 3) W przypadku konieczności wykonania prac: a) antykorozyjnych - terminy wykonywania każdorazowo uzgadniane będą z Zamawiającym; b) bitumicznych nawierzchniowych (dotyczy większych powierzchni) - terminy wykonywania każdorazowo uzgadniane będą z Zamawiającym; c) dotyczących cząstkowych napraw nawierzchni bitumicznych, Wykonawca zobowiązany jest do dotrzymywania nw. terminów: - na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych w ciągu 48 godz.; - na drogach gminnych w ciągu 72 godz. licząc od następnego dnia po spisaniu protokołu określającego zakres robót lub otrzymaniu zlecenia. 4) Terminy realizacji robót awaryjnych, naprawczych dotyczących konstrukcji oraz pozostałych rodzajów robót związanych z realizacją przedmiotu umowy będą każdorazowo określone w zleceniach lub protokołach, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APEX-ROBOZIEM Spółka z o.o., ul. Rzeźnicza 3, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 245896,00
Oferta z najniższą ceną: 245896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 245896,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Powyższa informacja została zamieszczona w ogłoszeniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym i polega min., na wykonywaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, frezowaniu nawierzchni bitumicznych w granicach miasta Szczecin. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. APEX-ROBOZIEM Sp. z o.o.z siedzibą przy ul. Rzeźniczej 3, 73-110 Stargard Szczeciński
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Roboty budowlane w zakresie bieżącej konserwacji w pomieszczeniach biurowych oraz na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur z obszaru właściwości Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
- Wykonanie robót remontowych i izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych w budynkach użytkowych przy ul. Jagiellońskiej 33 i ul. Ściegiennego 42 w Szczecinie, w podziale na dwie części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Karczewie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.