eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu analitycznego dla projektu pt.Opracowanie i wdrożenie technologii redukcji emisji rtęci do atmosfery z procesów spalania węgla, realizowanego w ramach POIG 2007-2013, priorytet 1 - Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działania 1.3 - Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe / 1.3.1 - projekty rozwojowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Łódź: Dostawa sprzętu analitycznego dla projektu pt.: Opracowanie i wdrożenie technologii redukcji emisji rtęci do atmosfery z procesów spalania węgla, realizowanego w ramach POIG 2007-2013, priorytet 1 - Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działania 1.3 - Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe / 1.3.1 - projekty rozwojowe.
Numer ogłoszenia: 355890 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Biuro Projektu "Rtęć" , ul. Stefanowskiego 1/15 lok. 7, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 42 631 27 00, faks +48 42 631 27 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu analitycznego dla projektu pt.: Opracowanie i wdrożenie technologii redukcji emisji rtęci do atmosfery z procesów spalania węgla, realizowanego w ramach POIG 2007-2013, priorytet 1 - Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działania 1.3 - Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe / 1.3.1 - projekty rozwojowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa, instalacja i uruchomienie analizatora rtęci wraz z komputerem PC z systemem operacyjnym, oprogramowaniem i drukarką oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu - 1 szt.; 2. Dostawa, instalacja i uruchomienie analizatora rtęci w systemie online w fazie gazowej wraz z komputerem PC z systemem operacyjnym, oprogramowaniem i drukarką oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu - 1 szt.; 3. Dostawa, instalacja i uruchomienie mikrofalowego systemu do mineralizacji oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu - 1 szt.;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.60-9, 38.54.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Karty katalogowe, z których jednoznacznie będzie wynikało, że oferowane urządzenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1834) - załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 30
  • 3 - Czas gwarancji - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka - Biuro Projektu RTĘĆ, 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 1/15 bud. A22, lok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Łódzka - Biuro Projektu RTĘĆ, 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 1/15 bud. A22, lok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup jest finansowany z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie analizatora rtęci wraz z komputerem PC z systemem operacyjnym, oprogramowaniem i drukarką oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany analizator rtęci musi spełniać podane poniżej szczegółowe wymagania techniczne: - niska granica oznaczania rtęci - 0,01 ng; - możliwość oznaczania rtęci w próbkach stałych i ciekłych bez wstępnego przygotowania - duża szybkość analizy, - niskie koszty eksploatacji bez konieczności stosowania dodatkowych odczynników potrzebnych do analizy próbek, - dwie kuwety pomiarowe połączone w szereg dla dwóch zakresów pomiarowych (0-10ng oraz 10 do 25.000ng), - podajnik próbek 100 pozycyjny (metoda rozkładu termicznego), - temp. rozkładu próbki do 999oC (całkowity rozkład HgSO4). W zakresie oferty należy także uwzględnić oprogramowanie sterujące analizatora, komputer stacjonarny (z monitorem, klawiaturą, myszką) wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, spełniającym co najmniej wymagania oprogramowania sterującego analizatorem i umożliwiającym bezproblemową współpracę urządzeń. W skład zestawu wchodzi także drukarka laserowa (wydruki czarno-białe, podajnik na papier formatu A4)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Termin wykonania - 30
    • 3. Czas gwarancji - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie analizatora rtęci w systemie online w fazie gazowej wraz z komputerem PC z systemem operacyjnym, oprogramowaniem i drukarką oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany analizator rtęci w systemie online w fazie gazowej musi spełniać podane poniżej szczegółowe wymagania techniczne: analizator typu przenośnego, brak konieczności wstępnego przygotowania próbek - analiza typu online, wysoka stabilność i selektywność działania umożliwiająca oznaczenie rtęci w obecności CO, CO2, SO2, O2 i pary wodnej, szeroki zakres oznaczalności rtęci w granicach 0,5ng/m3 - 50 g/m3, na kilku zakresach pomiarowych, czas odpowiedzi mniej niż 20 sekund, zasilanie 230 AC 50 Hz i własne akumulatory umożliwiające ciągła pracę aparatu przez kilka godzin. W zakresie oferty należy także uwzględnić oprogramowanie sterujące analizatora, komputer stacjonarny (z monitorem, klawiaturą, myszką) wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, spełniającym co najmniej wymagania oprogramowania sterującego analizatorem i umożliwiającym bezproblemową współpracę urządzeń. W skład zestawu wchodzi także drukarka laserowa (wydruki czarno-białe, podajnik na papier formatu A4)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Termin wykonania - 30
    • 3. Czas gwarancji - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie mikrofalowego systemu do mineralizacji oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany mikrofalowy system do mineralizacji musi spełniać podane poniżej szczegółowe wymagania techniczne: możliwość jednoczesnej mineralizacji minimum dwunastu próbek, możliwość mineralizacji w naczyniach jednorazowego użytku, możliwość mineralizacji próbek o masie minimum 5g w przypadku próbek nieorganicznych, kontrola temperatury i ciśnienia, duża moc mikrofalowa do szybkiego grzania, jednoczesna wentylacja 12 próbek podczas procesu mineralizacji, sterownik wyposażony w ekran dotykowy, umożliwiający zachowywanie i wczytywanie mikrofalowych metod i zrealizowanych procesów, mechanizm zabezpieczający ewentualnie uwalnianie ciśnienia wewnątrz obudowy na wypadek przekroczenia ciśnienia maksymalnego, możliwość zastosowania zarówno naczyń z kwarcu jak i teflonowych nawet w tym samym procesie, wbudowany zamknięty układ chłodzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Termin wykonania - 30
    • 3. Czas gwarancji - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.