eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › odbudowa kanałów Solanki i Rudzicy oraz budowa nowej przepompowni na kanale Solanka w Nowej Soli



Ogłoszenie z dnia 2006-07-06

POZYCJA 35586

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: odbudowa kanałów Solanki i Rudzicy oraz budowa nowej przepompowni na kanale Solanka w Nowej Soli Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, do kontaktów: Janusz Karpacz, ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527604, fax (068) 327 02 08, e-mail: mp@lzmiuw.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lzmiuw.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa kanałów Solanki i Rudzicy oraz budowa nowej przepompowni na kanale Solanka w Nowej Soli. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kanały Solanka i Rudzica, m. Nowa Sól, woj. lubuskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Odbudowa kanału Solanki od km 0+366 do 1+030. Odbudowa polegać będzie na przyjęciu regulacyjnej szerokości dna (3,0÷3,30), umocnień stopy skarpy palikami Ø6 cm i L-90 cm , powyżej gabiony siatkowo-kamienne na geowłókninie. Roboty ziemne przy poszerzeniu dna i wyrównaniu skarp prowadzone będą sposobem ręcznym i mechanicznym. 2. Wykonanie zbiornika wyrównawczego o objętości 1200 m³ na połączeniu koryt Solanki i Rudzicy na długości 100 m. 3. Odbudowa rzeki Rudzicy w km 0+000 ÷ 0+183 przez umocnienie stopy skarpy płotkiem faszynowym oraz pasem darniny. Odcinek przed torem kolejowym przewidzieć do odmulenia i naprawy skarp na długości 2,4 km. 4. Wykonanie przepompowni na Kanale Solanki w postaci studni żelbetowej, wyposażonej w pompy w ilości 3 szt. o łącznej wydajności 3,80 m³/s, wlotem i komorami czerpnymi o kubaturze betonu 470 m³. 5. Sterownia wolnostojąca z szafą zasilająco-sterującą . 6. Zagospodarowanie terenu przepompowni w postaci wykonania: - placu manewrowego (165 m2), - składowiska skratek (1 szt) - ogrodzenie (542 m) 7. Wykonanie drogi dojazdowej o pow. 50 m2 8. Demontaż urządzeń w starej przepompowni. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: jak w pkt. III.2) Warunki udziału 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60.000 euro, zakres jak w pkt. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda przed upływem składania ofert wniesienia wadium w wysokości 100000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem 2) Wykażą się doświadczeniem jako generalni wykonawcy w zakresie realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i wykonywali polderowe przepompownie melioracyjne o zbliżonej wydajności, przedstawiając niezbędne referencje oraz załączając wykaz zrealizowanych zamówień w latach 2001-2005 branży hydrotechnicznej. 3) Dysponują potencjałem technicznym i kadrą techniczną niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia 4)Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 1500000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) dostępne przez okres realizacji zamówienia 5) Udzielą 3-letniej rękojmi i co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Preferowane będzie wykonanie zamówień świadczące o doświadczeniu w zakresie realizacji robót będących tematem zamówienia. W przypadku, gdy warunki opisane w sekcji III.2) po zastosowaniu formuły /spełnia/nie spełnia/ spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku określonego w pkt.2 (doświadczenie). W oparciu o wykonane zamówienia Wykonawca otrzyma 1 punkt za każde wykonane zamówienie o charakterze zbliżonym do wymagań określonych w pkt.2. Jeżeli po zastosowaniu oceny jak wyżej na pozycji 5. znajdzie się kilku Wykonawców z jednakową liczbą punktów, Zamawiający zaprosi ich do składania ofert z zastrzeżeniem art. 51 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (liczba Wykonawców nie może przekraczać 20; w takim przypadku o kolejności na liście zadecyduje data i godzina wpływu wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6- m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 2) oświadczenie, że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał wszystkie zamówienia publiczne z należytą starannością ( art. 24 ust. 1, pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych), 3) potwierdzenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym: a) w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych b) w art. 24 ust.1 pkt. 9 , ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 4) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) opinia banku prowadzącego obsługę finansową oferenta dotyczącą możliwości udzielania kredytu bez warunków dodatkowych na realizację przedmiotu zamówienia z określeniem jego wysokości (nie mniej niż 1500000 zł) lub udokumentowanie posiadania przez oferenta środków własnych; 6) zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 7) zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 8) wykaz kierownictwa firmy, kadry technicznej z uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi do realizacji zamówienia oraz dane kierownika budowy mającego realizować zamówienie (kwalifikacje zawodowe, kserokopie uprawnień budowlanych, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierskiej, doświadczenie zawodowe) oraz liczba zatrudnionych przez oferenta pracowników stałych; 9) wykaz posiadanego sprzętu podstawowego, niezbędnego do realizacji zamówienia; 10) wykaz prowadzonych obecnie przez oferenta robót; 11) wykonawcy przedstawią, że posiadają doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotowych robót i wykonywali polderowe przepompownie melioracyjne o zbliżonej wydajności oraz załączą wykaz zrealizowanych zamówień w latach 2001-2005 branży hydrotechnicznej, potwierdzony referencjami. Treść referencji winna ujmować nazwę zadania, rozmiar rzeczowy, daty realizacji zamówienia.; 12) sprawozdanie finansowe za 2005r. lub inny dokument stwierdzający wysokość obrotu firmy za ubiegły rok; 13) gwarancja co najmniej 36 miesięcy; 14)oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r. z późn. zm.; 15)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r. z późn. zm. UWAGA: Złożone kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii przedkładanych dokumentów dla udokumentowania wiarygodności informacji podanych w ofercie. W przypadku utworzenia konsorcjum, a także w przypadku powierzenia części robót osobie trzeciej (podwykonawcy), do wniosku należy załączyć umowę lidera z członkami konsorcjum oraz umowę z podwykonawcą. Zamawiający wyrazi zgodę na zawarcie umowy tylko z członkami konsorcjum i podwykonawcami wskazanymi w ofercie. Lider odpowiada za dobór członków pod względem wymaganych kwalifikacji oraz za jakość i terminowość wykonania robót. Lider dla Zamawiającego jest jedyną stroną umowy i winien załączyć do wniosku wykaz zrealizowanych obiektów przez wszystkich członków konsorcjum. Każdy członek konsorcjum oraz podwykonawca musi spełniać wymogi określone w poz. 1 - 4, 6 - 8, 10, 12, 14- 15. W poz. 11 każdy członek konsorcjum winien załączyć wykaz zrealizowanych obiektów w zakresie branży, w której będzie realizował zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 140 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ będzie przekazywana odpłatnie wraz z zaproszeniem do składania ofert. Wpłata na konto zamawiającego w Kredyt Banku S.A w Zielonej Górze nr 48 1500 1810 1218 1002 3228 0000 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjn: Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006\, Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Działanie 2.5: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.