eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › modernizacja przepompowni melioracyjnej w Siedlisku, gm. Siedlisko



Ogłoszenie z dnia 2006-07-06

POZYCJA 35585

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: modernizacja przepompowni melioracyjnej w Siedlisku, gm. Siedlisko Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, do kontaktów: Janusz Karpacz, ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527604, fax (068) 327 02 08, e-mail: mp@lzmiuw.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lzmiuw.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja przepompowni melioracyjnej w Siedlisku, gm. Siedlisko. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przepompownia melioracyjna w Siedlisku, gm. Siedlisko, woj. lubuskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przepompowni melioracyjnej w Siedlisku, polegająca na wykonaniu: 1. Modernizacji wlotu przepompowni , św.2 x 3,1 m (rozkucie i obniżenie istniejącego wlotu do przepompowni o 1,1 m, wykonanie na wlocie konstrukcji dokowej pod kratę i urządzenie do mechanicznego czyszczenia krat); 2. Zamontowania urządzenia do mechanicznego czyszczenia krat. (zamontowanie czyszczarki hydraulicznej i transportera zgrzebłowego); 3. Wyprofilowania kanału wlotowego (umocnienie skarp ziemnych przy wlotach do przepompowni gabionami w postaci siatkowo-kamiennych koszy ułożonych po obrysie skarpy kanału); 4. Automatycznego sterowania pracą agregatów pompowych śluzy wałowej oraz zdalnego pomiaru poziomu wody na kanale dopływowym i od strony rzeki Odry. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: jak w pkt. III.2) Warunki udziału 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60.000 euro, zakres jak w pkt. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda przed upływem składania ofert wniesienia wadium w wysokości 20000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem; 2) Wykażą się doświadczeniem jako generalni wykonawcy w zakresie realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i wykonywali polderowe przepompownie melioracyjne o zbliżonej wydajności, przedstawiając niezbędne referencje oraz załączając wykaz zrealizowanych zamówień w latach 2001-2005 branży hydrotechnicznej; 3) Dysponują potencjałem technicznym i kadrą techniczną niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; 4)Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 500000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) dostępne przez okres realizacji zamówienia; 5) Udzielą 3-letniej rękojmi i co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku, gdy warunki opisane w sekcji III.2) po zastosowaniu formuły /spełnia/nie spełnia/ spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku określonego w pkt.2 (doświadczenie). W oparciu o wykonane zamówienia Wykonawca otrzyma 1 punkt za każde wykonane zamówienie o charakterze zbliżonym do wymagań określonych w pkt.2. Jeżeli po zastosowaniu oceny jak wyżej na pozycji 5. znajdzie się kilku Wykonawców z jednakową liczbą punktów, Zamawiający zaprosi ich do składania ofert z zastrzeżeniem art. 51 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (liczba Wykonawców nie może przekraczać 20; w takim przypadku o kolejności na liście zadecyduje data i godzina wpływu wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6- m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 2) oświadczenie, że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał wszystkie zamówienia publiczne z należytą starannością ( art. 24 ust. 1, pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych); 3) potwierdzenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym: a) w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych b) w art. 24 ust.1 pkt. 9 , ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 4) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) opinia banku prowadzącego obsługę finansową oferenta dotyczącą możliwości udzielania kredytu na realizację przedmiotu zamówienia z określeniem jego wysokości (nie mniej niż 500.000 zł) lub udokumentowanie posiadania przez oferenta środków własnych; 6) zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 7) zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 8) wykaz kierownictwa firmy, kadry technicznej z uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi do realizacji zamówienia oraz dane kierownika budowy mającego realizować zamówienie (kwalifikacje zawodowe, kserokopie uprawnień budowlanych, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierskiej, doświadczenie zawodowe) oraz liczba zatrudnionych przez oferenta pracowników stałych); 9) wykaz posiadanego sprzętu podstawowego, niezbędnego do realizacji zamówienia; 10) wykaz prowadzonych obecnie przez oferenta robót; 11) wykonawcy przedstawią, że posiadają doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotowych robót i wykonywali polderowe przepompownie melioracyjne o zbliżonej wydajności oraz załączą wykaz zrealizowanych zamówień w latach 2001-2005 branży hydrotechnicznej, potwierdzony referencjami. Treść referencji winna ujmować nazwę zadania, rozmiar rzeczowy, daty realizacji zamówienia. 12) sprawozdanie finansowe za 2005r. lub inny dokument stwierdzający wysokość obrotu firmy za ubiegły rok; 13) gwarancja co najmniej 36 miesięcy; 14)oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r. z późn. zm.; 15)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r. z późn. zm. UWAGA: Złożone kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii przedkładanych dokumentów dla udokumentowania wiarygodności informacji podanych w ofercie. W przypadku utworzenia konsorcjum, a także w przypadku powierzenia części robót osobie trzeciej (podwykonawcy), do wniosku należy załączyć umowę lidera z członkami konsorcjum oraz umowę z podwykonawcą. Zamawiający wyrazi zgodę na zawarcie umowy tylko z członkami konsorcjum i podwykonawcami wskazanymi w ofercie. Lider odpowiada za dobór członków pod względem wymaganych kwalifikacji oraz za jakość i terminowość wykonania robót. Lider dla Zamawiającego jest jedyną stroną umowy i winien załączyć do wniosku wykaz zrealizowanych obiektów przez wszystkich członków konsorcjum. Każdy członek konsorcjum oraz podwykonawca musi spełniać wymogi określone w poz. 1 - 4, 6 - 8, 10, 12, 14- 15 W poz. 11 każdy członek konsorcjum winien załączyć wykaz zrealizowanych obiektów w zakresie branży, w której będzie realizował zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ będzie przekazywana odpłatnie wraz z zaproszeniem do składania ofert. Wpłata na konto zamawiającego w Kredyt Banku S.A w Zielonej Górze nr 48 1500 1810 1218 1002 3228 0000 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny: Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Działanie 2.5: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.