Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Opole: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu
Numer ogłoszenia: 355838 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu , ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511569, faks 077 4511573.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników ZUS w Opolu w następującym zakresie: 1.Zadanie 1: techniki obsługi klienta dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu. 2.Zadanie 2: nauka języka migowego dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu. 3.Zadanie 3: szkolenia informatyczne (Microsoft) dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu - Centrum Wsparcia Informatyki ERK i MPU.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz OFERTA (oryginał)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Opolu
ul. Wrocławska 24
45-701 Opole
pok. 302.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 11:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24 45-701 Opole pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: techniki obsługi klienta dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla maksymalnie 90 osób w zakresie technik obsługi klienta, w 6 grupach po maksymalnie 15 osób każda, w systemie dwudniowym po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia, przeprowadzone w terminie: do 21.12.2011 r. Program szkolenia powinien brać pod uwagę specyfikę Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i obejmować, przynajmniej, następujące zagadnienia: a)predyspozycje pracownika w obsłudze klienta, b)proces obsługi klienta, procedury, etapy, c)profesjonalna obsługa klienta - kreowanie pozytywnego wizerunku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, d)obsługa klienta przez telefon, e)przekazywanie klientowi negatywnych informacji, f)trudny klient - sposoby postępowania, radzenie sobie ze stresem, asertywna postawa, g)techniki komunikacyjne w kontakcie z klientem - style komunikowania się. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Opole, w pomieszczeniach zapewniających właściwe warunki do przeprowadzenia szkoleń, wyposażonych w sprzęt audiowizualny, szkolenie z dwoma przerwami kawowymi z poczęstunkiem (kawa, herbata, ciasto, kanapki) w miejscu szkolenia, każdego dnia. Metody szkolenia: warsztaty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: nauka języka migowego dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla maksymalnie 10 osób w zakresie elementarnego kursu języka migowego, w systemie 60 godzinnym, przeprowadzone w terminie: do 21.12.2011 r. Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: a)podstawy języka migowego i system języka migowego, b)daktylografia, c)ideografia. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Opole, w pomieszczeniach zapewniających właściwe warunki do przeprowadzenia szkoleń, wyposażonych w sprzęt audiowizualny, szkolenie z dwoma przerwami kawowymi z poczęstunkiem (kawa, herbata, ciasto, kanapki) w miejscu szkolenia, każdego dnia. Metody szkolenia: warsztaty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: szkolenia informatyczne (Microsoft) dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu - Centrum Wsparcia Informatyki ERK i MPU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzone szkoleń w poniższym zakresie: a)Baza danych dla programistów (kod: DB 101) - 3 osoby - 3 dni szkolenia, b)DB SQL Workshop for Experienced Users (CE13PL) - 6 osób - 3 dni szkolenia, c)MS 10232 Projektowanie I programowanie aplikacji Microsoft SharePoint 2010 - 2 osoby - 5 dni szkolenia, d)MS 10174 Configuring and Managing Microsoft SharePoint 2010- 2 osoby - 5 dni szkolenia, e)MS 10175 Microsoft SharePoint 2010, Application Development- 2 osoby - 5 dni szkolenia, f)MS 10267 Wprowadzenie do programowania Web z Microsoft Visual Studio 2010 - 2 osoby - 5 dni szkolenia. Miejsce powyższych szkoleń: Opole - w pomieszczeniach zapewniających właściwe warunki do przeprowadzenia szkoleń, wyposażonych w sprzęt audiowizualny oraz komputery, szkolenie z dwoma przerwami kawowymi z poczęstunkiem (kawa, herbata, ciasto, kanapki) w miejscu szkolenia, każdego dnia. Zamawiający dopuszcza szkolenie poza Opolem. W tym przypadku koszty dojazdu i noclegu pokrywane będą przez zamawiającego. Metody szkolenia: wykłady, ćwiczenia, warsztaty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Dziwnów
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Usługa organizacji udziału w kursach specjalistycznych dla lekarzy ginekologów-położników organizowanych przez FETAL MEDICINE BARCELONA na potrzeby realizacji projektu (...)"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.