eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choceń › Wynajem ciężkiego sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Włocławskiego w 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-08

Choceń: Wynajem ciężkiego sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Włocławskiego w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 35580 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku , Jarantowice 5, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2846487, faks 054 2846487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.bip.powiat.wloclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem ciężkiego sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Włocławskiego w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Wynajem ciężkiego sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Włocławskiego w 2010 r. I. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na następujące rodzaje sprzętu do zimowego utrzymania dróg w 2010 roku. Lp.Nazwa sprzętu Ilość sprzętu Symbol oferty Wymagania 1 Koparko-ładowarka 5 1 Poj. łyżki min 1,2 m3 2 Ładowarka ciężka 1 2 Poj. łyżki min 3,0 m3 3 Równiarka drogowa 1 3 Pług przedni dwustronny plus lemiesz między osiami 2. Sprzęt oferowany Zamawiającemu do realizacji usługi musi być sprawny technicznie. 3. W przypadku awarii wykonawca musi zapewnić możliwość podstawienia innego rodzaju sprzętu (np. środka transportowego) spełniającego poniżej określone warunki. 4. Każdy pojazd biorący udział podczas zimowego utrzymania dróg zaopatrzony jest w lampę błyskową w kolorze pomarańczowym umieszczoną w najwyższym punkcie pojazdu. 5. Pojazd biorący udział w akcji odśnieżania ma zamontowane światła w kolorze pomarańczowym lub białym na skrajnych punktach lemiesza pługa. 6. Sprzęt posiada właściwe oznakowanie części rozsypującej poprzez pomalowanie obrzeża rozsypywacza oraz zamontowanie światła w tyle pojazdu w kolorze białym oświetlające pracujący talerz rozsypywacza. 7. Sprzęt biorący udział podczas zimowego utrzymania dróg powinien posiadać łączność z bazą dyspozycyjną w Powiatowym Zarządzie Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach. 8. Montaż oświetlenia, o którym mowa w ppkt 4, 5 i 6 wykonuje oferent na własnym sprzęcie na swój koszt. 9. Sprzęt wskazany do wykonywania usługi nie może być wykorzystywany do innych celów. 10. Dyżur przy zimowym utrzymaniu dróg pełniony będzie całodobowo. Osoba dyżurująca zatwierdzona wskazana będzie przez Zamawiającego. 11. Rozpoczęcie i przebieg pracy wynajmowanego sprzętu odnotowuje i potwierdza dyżurny Powiatowego Zarządu Dróg. 12. Dojazd do siedziby PZD Włocławek z/s w Jarantowicach z miejsca garażowania na koszt Wykonawcy. 13. Podstawienie sprzętu lub środka transportowego zaopatrzonego w materiały pędne w pełni sprawnego technicznie wraz z kierowcami / operatorami nastąpi nie później niż 2 godziny od chwili otrzymania wezwania. 14. Za wykonanie usługi Wykonawca będzie pobierał wynagrodzenie wg formularza cenowego. 15. Rozliczenie za wykonane prace związane z zimowym utrzymaniem nastąpi do 15 i do końca każdego miesiąca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Oferentów wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że oferent: . posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) oświadczenie, że oferent: . posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, . dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) oświadczenie, że oferent: . dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) oświadczenie, że oferent: . dysponuje niezbędnymi osobami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) oświadczenie, że oferent: . dysponuje niezbędnym potencjałem ekonomicznym i finansowym,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.bip.powiat.wloclawski.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Włocławski - Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z-s w Jarantowicach 87-850 Choceń,.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiat Włocławski - Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach 87-850 Choceń,.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem Koparko-ładowarki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koparko-ładowarka Poj. łyżki min 1,2 m3.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem Ładowarka ciężka.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowarka ciężka Poj. łyżki min 3,0 m3.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem Równiarka drogowa.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Równiarka drogowa Pług przedni dwustronny plus lemiesz między osiam.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.