eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Dostawa nawozów mineralnych i sztucznych, środków ochrony roślin, nasion oraz materiałów na potrzeby Leśnictwa Szkółkarskiego, łowiectwa i Gospodarstwa Rybackiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Dąbrowa Tarnowska: Dostawa nawozów mineralnych i sztucznych, środków ochrony roślin, nasion oraz materiałów na potrzeby Leśnictwa Szkółkarskiego, łowiectwa i Gospodarstwa Rybackiego
Numer ogłoszenia: 35580 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska , ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422101, faks 014 6424233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nawozów mineralnych i sztucznych, środków ochrony roślin, nasion oraz materiałów na potrzeby Leśnictwa Szkółkarskiego, łowiectwa i Gospodarstwa Rybackiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów mineralnych i sztucznych, środków ochrony roślin, nasion oraz materiałów na potrzeby Leśnictwa Szkółkarskiego, łowiectwa i Gospodarstwa Rybackiego - wraz z dostawą do ich siedzib: Leśnictwo Szkółkarskie - 33-122 Wierzchosławice 251 Łowiectwo - 33-122 Wierzchosławice 261 Gospodarstwo Rybackie - 33-122 Wierzchosławice 532 L.p. Nazwa j.m. Ilość 1 Azofoska pylista kg 700 2 Fruktus ogrodnik kg 50 3 Sól potasowa kg 3000 4 Superfosfat pylisty kg 7500 5 Saletra amonowa kg 6000 6 Saletrzak kg 3000 7 Dolomit kg 1000 8 Siarczan potasu kg 20 9 Wapno chlorowane kg 600 10 Amofoska kg 500 11 Polifoska kg 4000 12 Saletra wapniowa kg 100 13 Wapno tlenkowe (min.70%CaO) kg 25000 14 Wapno tlenkowe (min.75%CaO) bigbag kg 6000 15 Kristalon (niebieski) kg 50 16 Kristalon (zielony) kg 50 17 Sadoplon kg 4 18 Avans pramuim l 50 19 Thiram Granuloflo 80 kg 2 20 Tiotar 800SC l 2 21 Kasir lasy 250 EW l 2 22 Dithane Neo Tec 75 WG kg 4 23 Falcon 460EC l 2 24 Hydrożel pylisty kg 10 25 Amistar 250SC l 4 26 Mieszanka poplonowa kg 300 27 Gorczyca nasiona kg 50 28 Sól w kostkach kg 2000 29 Worki jutowe polipropylenowe 55 x 80 cm szt. 200 30 Worki jutowe polipropylenowe 60 x 100 cm szt. 200 31 Mata cieniująca (włóknina) szer. 3 m mb 100 32 Torf wysoki m3 200.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, których potrzeba ujawni się w trakcie realizacji zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.44.00.00 - Różne nawozy 24.45.00.00 - Wyroby rolno-chemiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 1) oraz formularz oferty (załącznik nr 2) 2.Pisemne oświadczenie, że posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawowymi, 3.Dokumenty stwierdzające rejestrację REACH, 4.Pisemne oświadczenie o terminie ważności oferowanych produktów co najmniej do 31.12.2011 r. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6.Pisemne oświadczenie, że posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawowymi, 7.Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dabrowa.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska ul. Szarwarska 1 33-200 Dąbrowa Tarnowska..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska ul. Szarwarska 1 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pokój nr 11 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.