eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług medycznych w zakresie badań i pobierania krwi osób zatrzymanych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 83/14.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Radom: Świadczenie usług medycznych w zakresie badań i pobierania krwi osób zatrzymanych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 83/14.
Numer ogłoszenia: 355802 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303222 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych w zakresie badań i pobierania krwi osób zatrzymanych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 83/14..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego. 1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012r, poz. 1102), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 6 maja 1983 roku w sprawie warunków i sposobu dokonywania badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. Nr 25 poz. 117) oraz w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2006 roku w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej w zakładach opieki zdrowotnej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. Nr 247, poz. 1819 ze zm.). Przedmiot umowy obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia. 2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług medycznych osobom zatrzymanym, doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego w następującym zakresie: a) wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej spełniającej warunki wskazane w § 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r, poz. 1102) i przewidzianej do umieszczenia w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, wydanie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z uzasadnieniem, a także opatrzenie ran oraz wystawienie recepty na niezbędne leki. b) pobranie krwi (bez badania analitycznego) od osoby zatrzymanej oraz sporządzenie protokołu pobrania krwi. 3. Ilości świadczonych usług przyjęta została przez zamawiającego szacunkowo w celu wyliczenia przez wykonawcę ceny oferty i nie może być podstawą roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby, poza kolejnością wynikającą z procedury przyjęć pacjentów (z wyłączeniem przyjęć pacjentów, których życiu zagraża niebezpieczeństwo), w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw zdrowia. 5. Badania objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza. 6. Świadczenie usługi medycznej dopuszczone jest w granicach administracyjnych powiatów, zgodnie z podziałem na części. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom wykonawcy. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek ( zgodnie z art. 36b ustawy ) zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca na dzień składania ofert nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. KOD CPV - Wspólny Słownik Zamówień:: 85120000 - 6 3. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH Liczba części zamówienia: 12 USŁUGI Z ZAKRESU BADANIA LEKARSKIEGO ORAZ POBRANIA KRWI OSOBY ZATRZYMANEJ: ( Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ) Zadanie nr 1 (KPP Mława) - badania lekarskie -1476 pobrania krwi - 106 Zadanie nr 2 (KPP Płońsk) - badania lekarskie - 960 pobrania krwi - 70 Zadanie nr 3 (KPP Przysucha) - badania lekarskie - 390 pobrania krwi - 60 Zadanie nr 4 (KPP Białobrzegi) - badania lekarskie - 280 pobrania krwi - 22 Zadanie nr 5 (KPP Lipsko) - badania lekarskie - 240 pobrania krwi - 20 Zadanie nr 6 (KPP Gostynin) - badania lekarskie - 900 pobrania krwi - 60 Zadanie nr 7 (KPP Garwolin) - badania lekarskie - 900 pobrania krwi - 100 Zadanie nr 8 (KPP Łosice) - badania lekarskie - 165 pobrania krwi - 20 Zadanie nr 9 (KPP Grójec) - badania lekarskie - 1308 pobrania krwi - 175 Zadanie nr 10 (KPP Żuromin) - badania lekarskie -340 pobrania krwi - 40 Zadanie nr 11 (KPP Ciechanów) - badania lekarskie - 952 pobrania krwi -60 Zadanie nr 12 (KPP Pułtusk) - badania lekarskie - 400 pobrania krwi - 40 3.2. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.3. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Okres obowiązywania umowy: 24 miesiące Zadanie nr 1 (KPP Mława) - termin obowiązywania od dnia zawarcia umowy Zadanie nr 2 (KPP Płońsk) - termin obowiązywania od dnia zawarcia umowy Zadanie nr 3 (KPP Przysucha) - termin obowiązywania od dnia zawarcia umowy Zadanie nr 4 (KPP Białobrzegi) - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 10.01.2015 roku Zadanie nr 5 (KPP Lipsko) - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 10.01.2015 roku Zadanie nr 6 (KPP Gostynin) - termin obowiązywania od dnia zawarcia umowy Zadanie nr 7 (KPP Garwolin) - termin obowiązywania od dnia zawarcia umowy Zadanie nr 8 (KPP Łosice) - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 10.01.2015 roku Zadanie nr 9 (KPP Grójec) - termin obowiązywania od dnia zawarcia umowy Zadanie nr 10 (KPP Żuromin) - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 10.01.2015 roku Zadanie nr 11 (KPP Ciechanów) - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 15.12.2014 roku Zadanie nr 12 (KPP Pułtusk) - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 15.12.2014 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KPP Mława

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mławie, ul. dr Anny Dobrskiej 1, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61841,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: KPP Przysucha

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze, ul. Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14473,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: KPP Białobrzegi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Białobrzegach, ul.Spacerowa 10, 26-800 Białobrzegi, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11818,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: KPP Lipsko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11228,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: KPP Garwolin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46913,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: KPP Łosice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łosicach, ul. Słoneczna 1, 08-200 Łosice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7403,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8550,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: KPP Żuromin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żurominie, ul. Szpitalna 56, 09-300 Żuromin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16168,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16580,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16580,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: KPP Ciechanów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78517,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: KPP Pułtusk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szpital Powiatowy w Pułtusku Sp.z.o.o., ul. Teofila Kwiatkowskiego 19, 06-102 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28717,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.