To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-27
Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na zorganizowanie i przeprowadzenie:
- szkolenia BHP, ppoż, pierwszej pomocy
- szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy
Numer ogłoszenia: 355718 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316076 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie: - szkolenia BHP, ppoż, pierwszej pomocy - szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA zorganizuje i przeprowadzi: 1. Szkolenia BHP /8h/ i ppoż /6h/ oraz pierwszej pomocy /6h/ + catering dla 115 osób w tym 102 osób niepełnosprawnych, w jedenastu grupach, każda z grup po 3 dni przez 6-7 godzin dziennie. 2. Szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy + catering dla 115 osób w tym 102 osób niepełnosprawnych, w jedenastu grupach, każda z grup po 4 dni przez 5 godzin dziennie. 3. Terminy szkoleń: a) Szkolenia BHP /8h/ i ppoż /6h/ oraz pierwszej pomocy /6h/ + catering w terminie: - I grupa (10 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - II grupa (10 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - III grupa (10 osób) - w dniach 30, 31 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 3 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - IV grupa - (10 osób) - w dniach 30, 31 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 3 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - V grupa - (10 osób) - w dniach 4, 5 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 6 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - VI grupa - (10 osób) - w dniach 4, 5 listopada 2014 roku /od godziny 13.00 - 20.00/ oraz 6 listopada 2014 roku /od godziny 14.00 - 20.00/, - VII grupa (12 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - VIII grupa (11 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - IX grupa (12 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - X grupa (10 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - XI grupa (10 osób) - w dniach 30, 31 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 3 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, b) Szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy + catering, w terminie: - I grupa (10 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 13.00/, - II grupa (10 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 13.00/, - III grupa (10 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 13.00 - 18.00/, - IV grupa - (10 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 13.00 - 18.00/, - V grupa - (10 osób) - w dniach 14, 17, 18, 19 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 13.00/, - VI grupa - (10 osób) - w dniach 14, 17, 18, 19 listopada 2014 roku /od godziny 13.00 - 18.00/, - VII grupa (12 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 9.00 - 14.00/, - VIII grupa (11 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 9.00 - 14.00/, - IX grupa (12 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 9.00 - 14.00/, - X grupa (10 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 9.00 - 14.00/, - XI grupa (10 osób) - w dniach 14, 17, 18, 19 listopada 2014 roku /od godziny 9.00 - 14.00/, 4. Miejscem przeprowadzenia szkoleń jest: a) dla grupy 1-6 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) dla grupy 7 Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) dla grupy 8 Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52, d) dla grupy 9 Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) dla grupy 10 i 11 Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12. 5. Wykonawca: 1) przygotuje program Szkoleń z uwzględnieniem m. in. zagadnień: a) dla Szkolenia BHP i ppoż oraz pierwszej pomocy przygotuje program szkolenia z uwzględnieniem m. in. zagadnień: - wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, - identyfikacja, analiza i ocena zagrożeń czynnikami szkodliwymi dla zdrowia, uciążliwymi i niebezpiecznymi oraz ocena ryzyka związanego z tymi zagrożeniami, - organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, - analiza okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz związana z nimi profilaktyka, - organizacja i metodyka szkolenia bhp w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz kształtowanie bezpiecznych zachowań pracowników w procesach pracy, - zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i sytuacjach zagrożeń (np. pożaru, awarii), w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku, - problemy ochrony przeciwpożarowej. b) dla Szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy przygotuje program Szkolenia z uwzględnieniem m. in. zagadnień: - bilans umiejętności i zainteresowań zawodowych, - metody aktywnego poszukiwania pracy, - dokumenty aplikacyjne, - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna 2) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 3) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkoleń /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu/, 4) zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. szkoleń dokument, potwierdzający udział ww. szkoleniach wraz z zakresem programowym i godzinowym, 5) oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkoleń, 6) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkoleń przez uczestników, 7) oznaczy miejsce realizacji ww. szkoleń informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 8) podczas ww. Szkoleń zapewni uczestnikom catering: a) dla Szkolenia BHP, ppoż i pierwszej pomocy: obiad dwudaniowy z napojem o godz. 13.00 dla grup 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 i o godzinie 17.00 dla grupy 6 oraz kawę, herbatę, ciastka i zimne napoje, b) dla Szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy - dla wszystkich grup: kawę, herbatę, ciastka, kanapki i zimne napoje, 9) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkoleń, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników ww. szkoleń, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w szkoleniach wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny ww. szkoleń dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację zadania. Ponadto Zamawiający: 1. dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. szkoleń, 2. w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. szkoleń w zakładanym terminie, dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "OSTROWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "OSTROWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI"
- Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37173,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23575,00
Oferta z najniższą ceną: 23575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69230,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Świadczenie usług konserwacji- przeglądów aparatury i sprzętu medycznego
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego oraz kanalizacji deszczowej na ulicy Zduńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Odnowa biologiczna, Masaże, SPA & Wellness
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu województwa lubelskiego w przedmiocie Centrów Usług Społecznych wraz organizacją...
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.