eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › ,, Poprawa jakości komunikacji pieszej w obrębie gimnazjum nr 2 w Górze,,.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Góra: ,, Poprawa jakości komunikacji pieszej w obrębie gimnazjum nr 2 w Górze,,.
Numer ogłoszenia: 355685 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,, Poprawa jakości komunikacji pieszej w obrębie gimnazjum nr 2 w Górze,,..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ,, Poprawa jakości komunikacji w obrębie gimnazjum nr 2 w Górze,, Ogólna charakterystyka robót: 1) rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej- 436,52 m2, 2) rozebranie chodników z płyt betonowych 30x30x5 cm na podsypce piaskowej- 352, 64 cm2, 3) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych bet. o grub. 12 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 18,56 m2, 4) rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej -37,50 m, 5) rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm - 10,60 m, 6) demontaż studzienek ściekowych ulicznych - 2 szt., 7) odwiezienie gruzu sam. na odl. do 5 km- 42,77 m3, 8) roboty ziemne ( nasypy) wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,4 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. 5 km- 69,46 m3, 9) wykopy jamiste wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,25 m3 na odkład w gruncie kat. III -8,10 m3, 10) roboty ziemne ( wykopy pod przykanaliki )- 12,21 m3, 11) mech. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 149,6 m2, 12) ręczne roboty ziemne ( tereny zieleni) z transportem urobku samochodami- 85,58 m2, 13) studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu- 3 szt., 14) kanały surowe - podłoża z materiałów sypkich o grub 10 cm-11,10 m2, 15) kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm- 37,00 m, 16) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 0,15 m3, 17) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm- 149,6 m2, 18) warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm- 60,00 m2, 19) ława pod krawężniki betonowa B-15 z oporem - 2,86 m3, 20) krawężniki bet. wystające o wym. 15x 30 cm- 63,5 mb, 21) obrzeża betonowe o wym. 30x 8 cm na wysypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem- 240, 5 m, 22) chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm- 1082,88 m2, 23) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8cm- 149,6 m2. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu ustanowiono wadium w wysokości 3800,00 PLN. Zasady wnoszenia wadium i zwrotu opisano w SIWZ oraz w art. 45-46 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. -prowadzą działalność w branży drogowej, -nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykonali w sposób należyty przynajmniej 1 robotę budowlaną , polegającą na układaniu chodników o wart. pow. 100 000,00 złotych. Należyte wykonanie potwierdzają np. protokoły odbioru , referencje. W przypadku wykonawców występujących wspólnie , warunek winien spełniać przynajmniej jeden wykonawca. - zapewnią kierownika robót w branży drogowej, posiadającego aktualne uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego . -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postepowaniu na podstawie dokumentów, załączonych do oferty przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia. Z załączonych dokumentow winno jasno wynikać, że wykonawca warunki spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu udziału warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.) oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp , zamawiający żąda: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składają wszyscy wykonawcy, warunek spełnia przynajmniej jeden. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - wykazu wykonanych robót budowlanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należyte wykonanie potwierdzają np. protokoły odbioru , referencje. W przypadku wykonawców występujących wspólnie , warunek winien spełniać przynajmniej jeden wykonawca. - stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ( kopie uprawnień) , - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , warunek spełniają wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gora.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pok. nr 205..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze,ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, sekretariat, pokoj nr 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.