eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa wraz z termomodernizacją Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 w Knurowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Knurów: Przebudowa wraz z termomodernizacją Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 w Knurowie
Numer ogłoszenia: 355666 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297722 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, faks 032 2352442.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz z termomodernizacją Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 w Knurowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy wraz z termomodernizacją Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 w Knurowie. Opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przez dokumentację projektową rozumie się zbiór dokumentów służących do opisu i realizacji przedmiotu umowy obejmujący w szczególności: projekt budowlany, projekty wykonawcze, STWiORB, przedmiary robót) oraz Wzorze umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację Zakresu 1 (Etap 1, 2 ,3 ,4) oraz Zakresu 3. Wykonywanie robót przy zachowaniu ciągłości pracy na terenie nieruchomości przy użyciu materiałów i urządzeń własnych, prowadzenie robót budowlanych z poszanowaniem praw pacjenta mając na uwadze, iż są one wykonywane w ruchu ciągłym Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 w Knurowie. Podział na etapy realizacyjne: 1. Zakres 1 1.1 Etap 1 Zakres etapu 1 obejmuje: Montaż dźwigu platformowego, Parter: gabinety Podstawowej Opieki Zdrowotnej dla dorosłych, gabinet Medycyny Pracy, WC męski, WC osób niepełnosprawnych, pomieszczenie porządkowe, poczekalnia z korytarzem w części POZ. Kolejność realizowania prac etapu 1: Montaż dźwigu platformowego, Piętro - wykonać cały zakres prac dotyczący rehabilitacji (projektowana rehabilitacja częściowo w miejscu gabinetów stomatologa), Parter - WC osób niepełnosprawnych oraz WC męskie, gabinety Podstawowej Opieki Zdrowotnej dla dorosłych, Piętro - wykonać gabinety ginekologa, urologa i okulisty, Parter - wyburzyć istniejące w centralnej części kondygnacji sanitariaty (pozwoli to utworzyć ciąg komunikacji), Parter - zdemontować schody zewnętrzne oraz drzwi wejściowe do budynku (płn.-zach.), podmurować istniejący otwór i wstawić stolarkę okienną. 1.2 Etap 2 Proponowany zakres 2 etapu: Parter - gabinety diabetologa i laryngologa, gabinety dermatologa, gabinet pielęgniarki środowiskowej i położnej środowiskowej, WC osób niepełnosprawnych w części dziecięcej, gabinety Podstawowej Opieki Zdrowotnej dla dzieci, rejestracja Piętro - gabinety kardiologii, USG, gabinet neurologii, WC personelu, WC pacjentów, pracownia RTG. Kolejność realizowania prac: Parter - gabinety dermatologii, diabetologii i laryngologii, gabinet pielęgniarki i położnej środowiskowej, Parter - WC osób niepełnosprawnych w części dziecięcej, jednocześnie wykonując gabinet POZ dla dzieci (nr 1.06), (zdemontować istniejące schody zewnętrzne oraz zamurować istniejące drugie wejście do przychodni dziecięcej), Parter - wykonać gabinet nr 1.07, Parter - wykonać gabinet nr 1.03 z gabinetem zabiegowym nr 1.02 oraz rejestrację, Piętro - gabinety kardiologii, USG, następnie gabinet neurologii, WC pacjentów, WC personelu, Piętro - remont pracowni RTG wraz z towarzyszącymi pomieszczeniami. 1.3 Etap 3 Proponowany zakres 3 etapu: Kondygnacja piwnicy, którą należy wykonać w całości (oprócz klatki schodowej). 1.4 Etap 4 Etap IV obejmuje komunikację wraz ze schodami na wszystkich kondygnacjach budynku oraz montaż klap oddymiających. 2. Zakres 2 Etap 5 Etap V obejmuje termomodernizację budynku przychodni. Z niniejszego zakresu dokumentacji została wyłączona do Zakresu 3 stolarka okienna zewnętrzna oraz wymiana podokienników wewnętrznych. Uwaga: Zakres 2 nie jest przedmiotem niniejszego postępowania i został z niego wyłączony przez Zamawiającego. 3. Zakres 3 ( zwany umownie: Etap 0) Obejmuje wymianę stolarki okiennej zewnętrznej oraz wymianę podokienników wewnętrznych. Opis wymiany stolarki okiennej oraz wymiany podokienników wewnętrznych znajduje się w Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym oraz STWiOR dot. termomodernizacji (Etap 5). Kolejność wykonywania poszczególnych etapów robót przedstawia się następująco: 1. W pierwszej kolejności należy wykonać roboty z Zakresu 3. 2. W drugiej kolejności należy wykonać roboty z Zakresu 1 Etap 1 3. W trzeciej kolejności należy wykonać roboty z Zakresu 1 Etap 2 4. W czwartej kolejności należy wykonać roboty z Zakresu 1 Etap 3 5. W piątej kolejności należy wykonać roboty z Zakresu 1 Etap 4. Zamawiający wymaga 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń zostały określone we Wzorze umowy. Terminy zakończenia robót w ramach poszczególnych Etapów ustala się następująco: - dla Zakresu 3 (Etap 0) - od dnia przekazania terenu budowy dla Etapu 0 do 30.11.2014 r. - dla Zakresu 1 Etap 1 - od dnia przekazania terenu budowy dla Etapu 1 do 30.04.2015 r. - dla Zakresu 1 Etap 2 - od dnia przekazania terenu budowy dla Etapu 2 do 06.11.2015 r. - dla Zakresu 1 Etap 3 - od dnia przekazania terenu budowy dla Etapu 3 do 30.04.2016 r. - dla Zakresu 1 Etap 4 - od dnia przekazania terenu budowy dla Etapu 4 do 30.09.2016 r. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 5186000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 42.41.61.00 - Windy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Micro-Max Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 51, 44-194 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2663072,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2202802,91

  • Oferta z najniższą ceną: 2202802,91 / Oferta z najwyższą ceną: 2573254,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.